دانلود و خرید کتاب نینتندو چیست؟ جینا شاو ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نینتندو چیست؟ اثر جینا شاو

کتاب نینتندو چیست؟

معرفی کتاب نینتندو چیست؟

کتاب نینتندو چیست؟ نوشتۀ جینا شاو با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان دربارۀ شرکت بازی‌سازی نینتندو می‌خوانند و اینکه چگونه شکل گرفت و جهانی شد.

درباره کتاب نینتندو چیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این مجلد، خواننده قرار است با شرکتی آشنا شود که به‌خاطر بازی‌هایش شهرت جهانی دارد. نینتِندو یک شرکت ژاپنی تولیدکنندۀ بازی‌های ویدیویی است. این شرکت را  صنعتگر ژاپنی فوساجیرو یامائوچی در ۱۸۸۹ در شهر کیوتوی ژاپن به‌عنوان شرکت تولیدکنندۀ ورق‌های بازی هانافودا تأسیس کرد. این کارت‌ها بسیار محبوب بودند اما چون مورد توجه یاکوزا قرار گرفتند در دهۀ ۱۹۶۰ میلادی محبوبیت آن‌ها رو به افول گذاشت. نینتندو پس از سال‌ها ارائۀ خدمات مختلف در دهۀ ۱۹۶۰ فعالیت خود را روی بازی‌های ویدیویی متمرکز کرد و نخستین کنسول بازی ویدیویی خود را در ۱۹۷۷ توزیع کرد. این شرکت تا به امروز، به‌عنوان یک شرکت بازی‌سازی موفق به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کتاب نینتندو چیست؟ خواننده‌اش را در سفری هیجان‌انگیز همراهی می‌کند تا دربارۀ تاریخچۀ این شرکت ژاپنی بخواند و از چالش‌های آن در گذر زمان آگاه شود. این کتاب کوتاه، جذاب و خواندنی، اطلاعاتی مفید در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. مطالب کتاب، سرگذشت این شرکت را از زمان تأسیس آن در ۱۸۸۹ تا به امروز در بر می‌گیرد و با توضیح ایده‌ها، پروژه‌ها و شکست‌های این شرکت نشان می‌دهد که چگونه نینتندو از دنیای کارت‌های بازی قدم به عرصۀ بازی‌های ویدیویی قدم گذاشت. بخش جذاب کتاب دربارۀ به وجود آمدن رقیبانی چون سگا برای این شرکت و نحوۀ مواجهۀ آن با رقیبان است.

فهرست مطالب کتاب نینتندو چیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: نینتندو چیست؟

فصل ۱: کسب وکار خانوادگی

فصل ۲: چه کار کنیم که خوش بگذرد؟

فصل ۳: نینتندو به آمریکا می‌رود

فصل ۴: پدر ویدئوگیم‌های مدرن

فصل ۵: سقوط!

فصل ۶: گیم بوی

فصل ۷: ماریو در برابر سونیک

فصل ۸: بازی‌هایی برای تمامی اعضای خانواده

فصل ۹: قدرت نینتندو

هشدار

گاه‌شمار نینتندو

خواندن کتاب نینتندو چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان