دانلود و خرید کتاب آماده برای آینده داین تاونر ترجمه سوما فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آماده برای آینده اثر داین تاونر

کتاب آماده برای آینده

معرفی کتاب آماده برای آینده

کتاب آماده برای آینده نوشتهٔ داین تاونر و ترجمهٔ سوما فتحی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند در این کتاب آمده است.

آماده برای آینده برای والدین و دانش‌آموزانی است که از رقابت تسلیحاتیِ حساسِ پذیرش در دانشگاه‌ها خسته شده‌اند. این کتاب به‌خوبی نشان می‌دهد که چگونه همهٔ کودکان می‌توانند در دانشگاه موفق شوند، شغل معناداری پیدا کنند و زندگی رضایت‌بخشی داشته باشند

درباره کتاب آماده برای آینده

در آماده برای آینده، داین به‌خوبی استدلال می‌کند که موفقیت نباید فقط مختص تعداد کمی از افراد خوش‌شانس باشد. او به‌طور واضح نشان می‌دهد که چگونه همهٔ کودکان می‌توانند موفق باشند و رهنمودهای مفیدی ارائه می‌دهد دربارهٔ اینکه چگونه والدین و مدارس می‌توانند خودراهبری، همکاری و اندیشیدن را در بچه‌ها پرورش دهند، مهارت‌هایی که بچه‌های ما برای یافتن هدف و کامیابی در زندگی‌شان نیاز دارند. 

کتاب آماده برای آینده تصویری نزدیک از مدارسی است که رهبران، معلمان و بچه‌ها، علم یادگیری و پیشرفت بشر را در عمل به کار می‌برند، جایی که محیط و روابط باعث رشد مغز می‌شوند. این کتاب نقشهٔ راهی ازطرف یک رهبر پرشور است برای تمام کسانی که هدف تحصیل را یافتن توانایی‌های تک‌تک کودکان می‌دانند

برخی از جملاتی که در تمجید کتاب آماده برای آینده گفته شده است:

«آماده برای آینده، نقشهٔ راهی برای معلمان، مدیران، والدین و حتی دانش‌آموزان است که راه را برای همهٔ کودکان هموار می‌کند تا به بزرگ‌سالی برسند و پیشرفت کنند. داین با درهم‌آمیختن داستان‌های شخصی و حرفه‌ای دربارهٔ اینکه چگونه دانش‌آموزان مسیرشان را پیدا می‌کنند، نسخهٔ جدید و جذابی از دبیرستان ارائه می‌دهد که تمام دانش‌آموزان را برای دانشگاه و داشتن یک زندگی موفق آماده می‌کند.»

ـ پریسیلا وولس تتر، استاد ممتاز پژوهش و تحقیق در دانشکدهٔ آموزش دانشگاه کلمبیا

«آماده برای آینده، بحثی است که ما به‌عنوان یک ملت باید به آن بپردازیم. در این کتاب، داین تاونر به ما نشان می‌دهد که چگونه یادگیری درست و واقعی و مهارت‌های ضروری خودراهبری، همکاری و اندیشیدن را می‌توان در داخل و خارج از کلاس پرورش داد و راهنمای ارزنده‌ای برای همهٔ والدین است تا به فرزندانشان کمک کنند چالش‌های زندگی را با موفقیت پشت‌سر بگذارند.»

ـ لیندا دارلینگ هاموند، استاد بازنشستهٔ دانشگاه استنفورد و رئیس مؤسسهٔ سیاست آموزشی

«آماده برای آینده به پرسشی می‌پردازد که بسیاری از ما والدین و معلمان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم: چگونه فرزندانمان را بزرگ کنیم و جوانانمان را پرورش دهیم تا بتوانند آینده‌ای بهتر برای خودشان و برای همهٔ ما شکل دهند؟ این کتابِ بسیار خواندنی، ما را با داستان داین به‌عنوان دانش‌آموز، مادر و معلمی آشنا می‌کند که برخی از مدارس تحسین‌برانگیز جهان را ساخته است. این کتاب منبع بسیار مفیدی برای همهٔ ماست.»

ـ وندی کاپ، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «آموزش برای همه»

«آماده برای آینده یک کتاب جذاب و کاملاً درست از یکی از متخصصان نوآور در این رشته است. تاونر آرام نخواهد گرفت تا زمانی که مدارس (و جامعه) آنچه را جوانان برای پیشرفت نیاز دارند، به آن‌ها بدهند. پس‌از خواندن این کتاب شما هم نمی‌توانید آرام بنشینید.»

ـ دیوید ییگر، دانشیار روان‌شناسی در دانشگاه تگزاس

«آماده‌شدن دانش‌آموزان برای داشتن زندگی پایدار، موفق و شاد نیازمند این است که معلمان به چیزی بیش از نمره‌های امتحانی فکر کنند، تغییری اساسی در طرز فکر ما دربارهٔ نقش مدرسه در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کسب موفقیت. داین تاونر با بیش از پانزده سال زمامداری یکی از مجموعه مدارس بسیار مبتکرانهٔ کشور، می‌داند که چگونه به مدارس، معلمان و خانواده‌ها کمک کند تا این تغییر را به وجود بیاورند و من خوش‌حالم که او ازطریق کتاب آماده برای آینده، طرح خودش را به اشتراک گذاشته است.»

ـ مارک استرنبرگ، مدیربرنامهٔ تحصیلی از پایهٔ اول تا پایان دبیرستان در بنیاد والتون فمیلی

فصل‌ها و بخش‌های کتاب آماده برای آینده از این قرار است:

بخش اول:‌ چرا آماده‌سازی؟

فصل اول: زیرا فارغ‌التحصیلی باید معنای فراتری داشته باشد

فصل دوم: چراکه داشتن اهداف خوب کافی نیست

فصل سوم: زیرا این مشکل حل‌شدنی است

بخش دوم: چگونه بچه‌ها را آماده کنیم

فصل چهارم: یادگیری مبتنی‌بر پروژه و دنیای واقعی

فصل پنجم: خودراهبری

فصل ششم: اندیشیدن؛ پشتیبان مکس

فصل هفتم: همکاری

بخش سوم: منظور از آماده چیست؟

فصل هشتم: عادات موفقیت

فصل نهم: دانش مبتنی‌بر کنجکاوی

فصل دهم: مهارت‌های جهانی

فصل یازدهم: گام‌های بعدی مشخص

خواندن کتاب آماده برای آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای هر پدر و مادر یا معلمی که متعهد به پرورش کودکانی خودکفاست، کودکانی که می‌توانند در بزرگ‌سالی موفق شوند، ضروری است.

درباره داین تاونر

داین تاونر پیشگام دیدگاهی جدید دربارهٔ آموزش در ایالات متحده است. داین به‌عنوان هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل مدارس دولتی سامیت، گروهی غیرانتفاعی و شناخته‌شده در سطح کشور است که پانزده مدرسهٔ متوسطهٔ اول و دوم را در کالیفرنیا و واشنگتن اداره می‌کند. او الگویی برای مدرسه ارائه کرد که بر تجربیات دنیای واقعی، خودراهبری، همکاری و اندیشیدن متمرکز است، آماده‌کردن همهٔ دانش‌آموزان برای موفقیت در دانشگاه، پیشرفت در محیط کار امروزی و داشتن زندگی‌ای باثبات و رضایت‌بخش. تمام درآمد حاصل از فروش این کتاب به صندوق بورسیهٔ تحصیلی اهدا خواهد شد.

داین که تمام عمرش را وقف آموزش کرده است، یک دهه به‌عنوان معلم مدرسهٔ دولتی، مسئول اجرایی و مدیر در مدارس دولتی سنتی شهری و حومه‌ای در سراسر کالیفرنیا فعالیت کرد. او دبیرستان هیئت‌امنایی سامیت را که دانش‌آموزان را برای رفتن به دانشگاه آماده می‌کند، در سال ۲۰۰۳ تأسیس کرد. سامیت به‌سرعت به‌عنوان یکی از دبیرستان‌های دولتی بسیار خوب در کشور شهرت یافت و او در نهایت مدرسه‌ای موفق را به شبکه‌ای از مدارس دولتی متوسطهٔ اول و دوم در دو ایالت تبدیل کرد.

در سال ۲۰۱۵ سامیت «برنامهٔ آموزشی سامیت» را راه‌اندازی کرد تا برنامهٔ درسی، پیشرفت حرفه‌ای و حمایتی مداوم به مدارس سراسر کشور ارائه کند. امروزه این برنامه به هزاران معلم و صدها مدرسه در جوامع گوناگون سراسر کشور کمک می‌کند.

سامیت جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است، ازجمله مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: قرارگرفتن در رتبه‌بندی بهترین دبیرستان‌های امریکا توسط مجلهٔ اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی، دشوارترین دبیرستان‌های امریکا توسط واشینگتن پست و یکی از ده مورد برتر در نوآورترین شرکت‌ها در آموزش توسط مجلهٔ فست کمپانی. تا به امروز، ۹۹ درصد از فارغ‌التحصیلان سامیت در کالج‌های چهارساله پذیرفته شده‌اند و درصد فارغ‌التحصیلان آن که مدرک کالج می‌گیرند، دو برابر میانگین کشوری است. سامیت همچنین به‌دلیل تعهدش به پیشرفت مداوم و همکاری و برای مشارکت نوآورانه با صنعت‌های مختلف، از جمله دانشمندان و محققان مشهور در علم یادگیری، دانشگاه‌ها، شرکت‌های فناوری، دوره‌های تربیت معلم، بنیادها و سازمان‌های اجتماعی شناخته شده است.

داین در هیئت‌مدیرهٔ شرکت تی‌ال‌پی، سازمان ترَنسِند و بنیاد کارنگی برای توسعهٔ آموزش و یادگیری فعالیت دارد. او پیش‌از این رئیس هیئت‌مدیرهٔ انجمن مدارس هیئت‌امنایی کالیفرنیا و نمایندهٔ اکثریت مدارس هیئت‌امنایی کالیفرنیا بود. داین یکی از اعضا و گردانندهٔ انجمن آموزش پاهارا - آسپن، عضو براد آکادمی و رئیس بخش و عضو سازمان رؤسای جوان است.

داین یک سخنران دائمی در برترین کنفرانس‌های کارآفرینی و آموزش کشور است؛ ازجملهٔ این کنفرانس‌ها می‌توان به بنیاد تعالی در آموزش و کنفرانس مدرسان و فعالان اس‌ایی‌اِکس‌وِدیو با همکاری بیل گیتس اشاره کرد.

داین مدرک لیسانس روان‌شناسی و جامعه‌شناسی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و کارشناسی‌ارشد در رشتهٔ مدیریت و تحلیل سیاست‌های عمومی از دانشگاه استنفورد دارد.

بخشی از کتاب آماده برای آینده

«بسیاری از فعالیت‌هایی را که در طول مراسم معارفهٔ دانش‌آموزان انجام می‌شود، دوست دارم؛ اما فعالیت بادکنک را از همه بیشتر دوست دارم. امسال برای تسهیل کارها با آقای رودریگز همکاری کردم. میزها را به گوشه‌ای بردیم تا فضای بزرگی وسط اتاق داشته باشیم که پر از بادکنک‌های آبی بود. وقتی دانش‌آموزان وارد شدند، به هریک از آن‌ها یک مداد نو و فوق‌العاده تیز دادیم و به آن‌ها گفتیم یک بادکنک بردارند. حتی برای بچه‌هایی که تازه وارد دبیرستان شدند، ترکیبِ مداد تیز و بادکنک وسوسه‌انگیز بود؛ بنابراین آقای رودریگز رفت سرِ اصل مطلب: «بیاین یه حلقه تشکیل بدیم. می‌خوایم یه بازی کنیم. اگه توی یه دقیقهٔ آینده بادکنک شما سالم بمونه، یه جایزه بهتون می‌رسه. شروع کنین!» اتاق شلوغ شد، بچه‌ها می‌دویدند و بادکنک‌های یکدیگر را می‌ترکاندند. صدای خنده، جیغ و ترکیدن بادکنک‌ها فضا را پر کرده بود. بعضی از بچه‌ها زیر میزها پنهان شدند و برخی روی میزها پریدند. حتی آن‌هایی که ابتدا بی‌میل به نظر می‌رسیدند، فوراً شروع به ترکاندن بادکنک دیگران کردند، درحالی‌که سعی می‌کردند از بادکنک خودشان محافظت کنند. من زنگ پایان را به صدا درآوردم.»

تزویر و ریا در شعر حافظ
اردشیر حسین آبادی
فردوسی
زینب یزدانی
حباب های ذهن
هیدر کرانتز
الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی
مژگان کلهر
دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل
جمعی از نویسندگان
دینامیک روتور (جلد دوم)
سیدعلی اصغر حسینی
تمساح بدجنس
نرگس پایانی
جزء از کل
استیو تولتز
پاییزهای بی تو...
امیرحسین بهاج (توریا)
دفترهای واپسین؛ دفتر ششم؛ به رنگ آبی دریا
احمدرضا احمدی
سفید کوتوله
ریحانه مبشری
اشتباه می کردم
علی اصغر احمدی
مشق های روشنا
نسیبه رضویان رستمی (روشنا)
چگونه به روان فرزندمان آسیب بزنیم!
انتشارات ناک ناک
قصه های قدیمی
رامین جهان پور
نفرین شیمر (همدم‌ها؛ جلد چهارم)
جولیا گلدینگ
Coding Games in Python
Ben Francon Davies
آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
هنر دختربودن! فقط دخترها بخوانند
راضیه کیماسی
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب)
اس. جی. اسکات
مادر خوب و مادر بد
نهاله مشتاق
جنگل رنگین کمانی
پریناز رستمی
پرورش، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تولد تا ۳ سالگی
فرهنگ هلاکویی
کلبه‌ی آرامش؛ دخترانه
امیر حسین بانکی‌پورفرد
تربیت بدون فریاد
اکرم کرمی
والدین سمی
سوزان فوروارد
آداب معاشرت
آزاده بهرامجی
۵ زبان عشق
گری چاپمن
دلهره های کودکی
آلیس میلر
کودک خود را بهتر بشناسیم
سیما ملکیان
والدین سمی
سوزان فوروارد
تکنیک خرج کردن پول با روش قانون ارتعاش
گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت
بدن هرگز دروغ نمی‌گوید
آلیس میلر
مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
فاطمه کشوری
چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد ؟
اسپنسر جانسون
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان