دانلود و خرید کتاب سرنوشت ساز رایان هالیدی ترجمه بیتا مظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرنوشت ساز اثر رایان هالیدی

کتاب سرنوشت ساز

انتشارات:نشر مون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرنوشت ساز

کتاب سرنوشت ساز نوشتهٔ رایان هالیدی و ترجمهٔ بیتا مظاهری است. نشر مون این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد نقش حیاتی نظم‌دادن به افکار و احساسات.

درباره کتاب سرنوشت ساز

کتاب سرنوشت ساز (Discipline Is Destiny The Power of Self - Control) دربارهٔ نقش حیاتی نظم‌دادن به افکار و احساسات سخن گفته است. این کتاب که با یادداشتی به نام «چهار فضیلت» آغاز شده، پس از مقدمه، سه بخش اصلی و سپس نتیجه‌گیری را در بر گرفته است. عنوان سه بخش این کتاب عبارت است از «نمای بیرونی (بدن)» و «قلمرو درونی خصوصیات اخلاقی» و «حاکمیت (روح)». رایان هالیدی توضیح داده است که انضباط فردی یعنی هر چه در توان داریم، انجام دهیم و درعین‌حال بدانیم از چه چیزی باید دوری کنیم. این نویسنده معتقد است که نظم‌وانضباط قابل پیش‌بینی است. با او همراه شوید تا در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب سرنوشت ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان و علاقه‌مند به مکتب فلسفی رواقی است. کتاب‌های او از جمله «انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند»، «ایگو دشمن است»، «روزنگار رواقی‌گری» و «سکون کلید است»، جزو کتاب‌های پرفروش بوده و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. کتاب‌فروشی او با نام «رواق نقاشی‌شده»، در خیابان تاریخی بستروپ در ایالت تگزاس در آمریکا واقع شده است.

بخشی از کتاب سرنوشت ساز

«پیدا کردن کسی که کنترل فیزیکی خود را در اختیار دارد کار سختی نیست. همچنین کم نیستند افراد باهوشی که ذهن و روح خود را برای دستیابی به حرفه‌های مختلف تحت کنترل درآورده‌اند. چیزی که فوق‌العاده نادر است کسی است که نه‌تنها این دو نوع نظم را با هم ترکیب می‌کند، بلکه موفق می‌شود به‌عنوان فرد عامل و مشارکت‌کننده در جامعه اصطلاحاً در میدان عملزندگی اجتماعینیز این کار را انجام دهد. البته اعتدال و خویشتن‌داری را می‌توان در صومعه‌ها و خلوتگاه‌های کوهستانی هم یافت. اما این چیزی نیست که ما دنبالش هستیم. آیا می‌توانید در هرج‌ومرج زندگی واقعی، درحالی‌که با وسوسه‌ها احاطه شده‌اید یا وقتی دیگران شما را تشویق یا تمسخر می‌کنند به این سکون و تعادل دست یابید؟ صرف‌نظر از اینکه در چه وضعیتی هستید، با چه شرایطی کنار می‌آیید یا حتی طرز فکر مردم چیست؟ ما این سطح نادر و متعالی را حاکمیت می‌نامیم؛ تسلط بر خود، ازنظر ذهنی، فیزیکی، همیشه و در همهٔ اشکال... و به‌نوعی دستیابی به موفقیت بیشتر و یافتن چیزی بیشتر برای نمایش و عرضه. این همان عظمتی است که ما به‌دنبال آن هستیم. اینجاست که بدن، ذهن و روح در استرس‌زاترین موقعیت‌های زندگی کنار هم قرار می‌گیرند، وقتی هیچ‌چیز بر وفق مراد ما نیست. در لحظات سرنوشت‌ساز یا مشکلات بزرگ است که نشان می‌دهیم تحمل این‌همه سختی برای چه بوده است. در این شرایط نشان می‌دهیم جوهرهٔ وجودی‌مان چیست و ثابت می‌کنیم که هم می‌توان جهان را تصاحب کرد و هم روح خود را حفظ کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«مردم بهای کارهایی را که انجام می‌دهند و حتی شخصیتی که برای ساختنش تلاش کرده‌اند می‌پردازند. این هزینه به‌سادگی به قیمت سال‌های عمرشان تمام می‌شود.»
فرزانه
«قدرتمندترین فرد کسی است که بر خود تسلط دارد.»
فرزانه
خودت را نجات بده، تا جهانی نجات یابد! کارهای کوچک را درست انجام بده.
فرزانه

حجم

۲۸۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۸۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۵۰۰
تومان