دانلود و خرید کتاب مصیبت های عاشقی آلن دوباتن ترجمه سارا امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مصیبت های عاشقی اثر آلن دوباتن

کتاب مصیبت های عاشقی

معرفی کتاب مصیبت های عاشقی

کتاب مصیبت های عاشقی به‌قلم آلن دوباتن و ترجمۀ سارا امینی را انتشارات ۳۶۰ درجه منتشر کرده است. این کتاب به معرفی راهکارها و مهارت‌هایی برای افزایش بهره‌وری رابطهٔ عاشقانه می‌پردازد.

درباره کتاب مصیبت‌ های عاشقی

عشق در نگاه نخست، شورانگیزترین حسی است که هر انسانی تجربه می‌کند. تجربۀ دوست داشتن فردی با تمام وجود و فداکاری برای او تا پای جان؛ حسی شیرین اما پرچالش. از دنیای فیلم و سریال‌ها و رمان‌های پرسوزوگداز که بگذریم زندگی واقعی پر از موانع و سختی‌هایی‌ست که تکیهٔ صرف به عشق برای مواجهه با آن‌ها کافی نیست و نیاز است تا درایت و مهارت‌های کلامی و ارتباطی هم به آن‌ها اضافه شود. کتاب مصیبت‌‌ های عاشقی به‌قلم آلن دوباتن راهنمایی است برای یادگیری همین مهارت‌ها. مهارت‌هایی برای ساختن رابطه‌ای پایدار و شفاف و تجربهٔ عشقی صمیمانه و بالغانه.

خواندن کتاب مصیبت‌ های عاشقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی در حوزهٔ روابط عاطفی و زوجینی که خواهان بهبود کیفیت رابطهٔ خود هستند از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد. 

درباره آلن دوباتن

لن دوباتن نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونی است که دغدغه‌اش نوشتن دربارهٔ زندگی روزمره به‌شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. آلن دوباتن در سال ۱۹۶۹ در شهر زوریخ سوئیس به دنیا آمده است. او مشغول مدیریت در مؤسسهٔ خود به نام «مدرسه‌ٔ زندگی» بوده است. این نویسنده به‌عنوان نویسنده‌ٔ فلسفه‌ٔ روزانه شناخته می‌شود. او درباره‌ٔ موضوعاتی می‌نویسد که هرروزه همه‌ٔ انسان‌ها با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ موضوعاتی مانند عشق، سفر، هنر، معماری و ادبیات. کتاب‌های آلن دوباتن به بیش از ۳۰ زبان دنیا از جمله پارسی ترجمه‌ شده‌اند. دوباتن دورهٔ دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد، ولی برای نوشتن کتاب‌های فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه‌کاره رها کرد.

آلن دوباتن کتاب‌های بسیاری منتشر کرده است. از میان این آثار کتاب‌های جستارهایی در باب عشق، معماری خوشبختی، شغل موردعلاقه، خودشناسی، تسلی‌بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر، اضطراب منزلت، دین برای خداناباوران، سیر عشق، آرامش، هنر همچون درمان و تعدادی از کتاب‌های مدرسهٔ زندگی به فارسی ترجمه‌ شده‌اند و همه‌ٔ آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرار گرفته‌اند.

بخشی از کتاب مصیبت های عاشقی 

«رابطهٔ ایده‌آل می‌گه اگر تمایل دارید رابطه‌تون با طرف مقابلتون که به‌عنوان نامزدتون انتخابش کردین ایده‌آل و منحصربه‌فرد باشه قطعاً باید توی رفتارتون با اون فرد بیشتر دقت کنین. اون رو بیشتر از دیگران دوست داشته باشین و با اون فرد با انعطاف بیشتری رفتار کنین. دلیلش هم کاملاً واضحه چرا که اون فرد رو این‌قدر دوست داشتید که به‌عنوان شریک زندگی‌تون انتخاب کردین. (البته از موارد نادر و اجباری فاکتور می‌گیریم. ما خیلی از آدم‌های دوروبرمون را دوست داریم، ولی فقط یکی از اون آدم‌ها رو به‌عنوان شریک انتخاب می‌کنیم. پس باید اون فرد رو خیلی بیشتر از بقیه دوست داشته باشیم و بهش عشق بورزیم. اما اینایی که گفتم فقط توی رابطه‌های بسیار انگشت‌شمار و ایده‌آل دیده می‌شه. چیزی که توی اغلب رابطه‌ها می‌بینیم، متفاوته. هنگامی که وارد رابطه می‌شیم به‌مرورزمان تبدیل به یه هیولا می‌شیم و اتفاقاً بیشترین آسیب و نامهربونی رو نثار عشق زندگی‌مون می‌کنیم. دلیل این رفتار چی می‌تونه باشه؟»

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان