دانلود و خرید کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم متیو مک کی ترجمه محمود بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم

کتاب الکترونیکی «راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم» نوشتهٔ متیو مک کی و مایکل جیسون گرینبرگ و پاتریک فانینگ با ترجمهٔ محمود بهرامی و حجت الله پیرزاده و سیما مرتضوی و فاطمه فهیمی در انتشارات ابن سینا چاپ شده است. در این کتاب با بهره‌گیری از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر فکرهای مرتبط با نقص غلبه کنید و بهزیستی خودتان را افزایش دهید.

درباره کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم

فکرهای مرتبط با شرم و «ناقص‌بودن» بر بسیاری از افراد تأثیر می‌گذارنـد؛ بسـیاری از کسانی که از چنین دردی رنج می‌برند معمولاً گرایش به سکوت، پنهان‌شـدن، منـزوی‌شدن، قطع ارتباط با دیگران و دست‌کشیدن از زندگی دارند. وقتی فردی بر این باور است که به‌نوعی نقص دارد، ممکن است از نزدیک و صمیمی‌شدن با دیگران بترسد که اغلب منجر به احساس تنهایی، افسردگی و شرم می‌شود. اگر شما نیز چنین احساسی دارید بدانید که تنها نیستید. 

این کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم به زبانی ساده به نگارش درآمده و مثال‌ها و مهارت‌های اختصاصی در عمل ارائه کـرده است. این کتاب به شـما کمـک خواهـد کرد موانع باور به دوست‌داشتنی‌بودن خودتـان را بشناسـید و بپذیریـد کـه سـزاوار آن هستید.

کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به روان‌شناسی و کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای غلبه بر افسردگی و شرم

«ارزش‌ها نقطهٔ مهمی در سفر شما برای بهبود از افسردگی هستند. در فصل مربوط به ذهن آگاهی یاد گرفتید چگونه موقعیت‌های برانگیزان دردناک را مشاهده کنید که موجب احساس نقص و شرم در شما شده و میل به عمل کردن بر اساس آنها را برمی‌انگیزد. مشاهدهٔ میل به عمل کردن بسیار مهم است، زیرا میل به کناره‌گیری، عصبانی شدن، اجتناب کردن یا تسلیم شدن در مواجهه با محرک نقص –به همان اندازهٔ که باآن‌همه شرم قابل‌درک است – باعث می‌شود از زندگی کناره‌گیری کنید. این چیزی است که افسردگی شما را حفظ می‌کند. مشاهدهٔ میل به از بین بردن شرم ناشی از نقص در آن لحظه که اتفاق می‌افتد؛ همه‌چیز را تغییر می‌دهد. اگر بتوانید میل به شروع این رفتارهای مقابله‌ای قدیمی نقص را متوجه شوید، می‌توانید لحظهٔ انتخاب را نیز مشاهده کنید. شما می‌توانید لحظه‌ای را که احتمال دارد کار دیگری انجام دهید به‌طور دقیق شناسایی کنید.

این دشوار است که در حال حاضر تنها انتخاب شما انجام دادن – یا انجام ندادن– این رفتارهای مقابله‌ای تغذیه‌کنندهٔ افسردگی است. این فصل انتخاب‌های مثبت و جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید هنگام ظاهر شدن شرم، وقتی این احساس‌های قدیمی نقص باعث می‌شوند کناره‌گیری کنید، عصبانی و یا تسلیم یا دچار بی‌حسی شوید دست به انتخاب بزنید. این گزینهٔ جدید، عمل کردن بر اساس ارزش‌هایتان است – کارهایی که برای شما مهم هستند و اینکه می‌خواهید در این کرهٔ خاکی چه نوع شخصی باشید و چگونه زندگی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان