دانلود و خرید کتاب کودکان چگونه موفق می شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت پائول تاف ترجمه محمد یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودکان چگونه موفق می شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت اثر پائول تاف

کتاب کودکان چگونه موفق می شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

معرفی کتاب کودکان چگونه موفق می شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

«از خواندن این کتاب چیزهای زیادی یاد گرفتم و امید زیادی پیدا کردم که بتوانیم برای هر نوع کودکی زندگی بهتری بسازیم.» - مجله‌ی اینترنتی اسلِیت «کودکان چگونه موفق می‌شوند» نوشته پائول تاف، کتابی در مورد استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت کودکان است. چرا بعضی کودکان موفق می‌شوند و برخی دیگر نه؟ داستانی که معمولا ما درمورد دوران کودکی و موفقیت می‌گوییم بیشتر در رابطه با هوش است. افرادی موفق می‌شوند که از پیش دبستانی تا دانشگاه، در امتحانات نمره‌های بهتری می‌گیرند. اما در این کتاب پائول تاف با ذکر دلیل به ما می‌گوید ویژگی‌های مهم‌تری وجود دارند که روی شخصیت تاثیر گذارند. مهارت‌هایی مثل پشتکار، کنجکاوی و کنترل نفس. کتاب «کودکان چگونه موفق می‌شوند» به ما نسل جدیدی از محققین و مربیان را معرفی می‌کند که برای اولین بار از ابزار علمی استفاده می‌کنند تا رازهای شخصیت را آشکار کنند. نویسنده با استفاده از داستان‌هایی درمورد بچه‌ها، چگونگی تاثیر این دانش جدید را بر تحول زندگی افراد جوان بیان می‌کند. او از روش‌هایی شگفت‌آور که والدین، فرزندان خود را برای بزرگسالی آماده می‌کنند یا نمی‌کنند پرده بر می‌دارد. او به ما اطلاعات جدیدی می‌دهد که به کمک آنها می‌آموزیم چطور زندگی کودکانی را که در فقر بزرگ می‌شوند بهبود ببخشیم. این کتابِ انگیزه‌بخش و امیدوارکننده علاوه بر اینکه مشوق و الهام‌بخش است، درک شما از دوران کودکی را نیز تغییر خواهد داد.
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
‌‫کلیدهای انتخاب مهد و پرستار کودک
استیوان آورباخ‌‫
کودک، آرامش و راحتی: ۱۰۰ روش ساده و کاربردی برای والدین
ایزابل گامب دراگو
۱۵۰ بازی و فعالیت عددی برای تقویت ذهن
جین کمپ
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
من گاهی فقط لکنت می‌کنم
ایلکود گیوس
مهارت‌های جدید برای تربیت فرزندان (مهارت‌های فرزندپروری مثبت برای تربیت بچه‌هایی فوق العاده)
ج‍ان‌ گ‍ری‌
لئوناردو داوینچی چه کسی بود؟
ربرتا ادواردز
کودک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
راهی که پیدا شد...
طاهره مهدوی حاجی
کلیدهای رفتار با کودک پنج‌ساله
مارتی وایت
سرآشپز بزرگ؛ آموزش کیک‌پزی شامل ۲۳ دستور کیک
سید حمید گوداسیایی
کلیدهای آموختن درباره کودکان کم توجه و بیش فعال ADD/ADHD
ترانه بهبهانی
کلیدهای پرورش عاطفه در پسرها
دن کیندلن
کودکان شاد، با اعتماد به نفس و موفق (جدیدترین برنامه گام به گام روان‌شناسی مثبت‌گرا برای شکوفایی کودکان)
رامین کریمی
به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند (چه چیز کارساز است و چرا)
پائول تاف
‌‫۱۰۱ بازی خانوادگی برای سفر، اردو یا جشن‌گرفتن در خانه‬‌‬
شاندو واردا

نظرات کاربران

N.hashemi
۱۳۹۶/۰۹/۰۲

کتابی مفید در رابطه با اهمیت پرورش ویژگی های شخصیتی مانند صبر برای رسیدن به موفقیت و انعطاف‌پذیری در کودکان

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
والدین امروزی به شدت احساس می‌کنند باید از بچه‌های خود همه جوره حمایت کنند، هر چه بچه نیاز دارد به او بدهند، از خطرات و ناراحتی‌های چه کوچک و چه بزرگ، از او محافظت کنند. باید بدانیم چیزی که بچه‌ها بیشتر از هر چیزی نیاز دارند کمی سختی است، چالش است، موانعی است که باید از آنها عبور کنند، فقط به خاطر اینکه به خودشان ثابت شود می‌توانند.
نسا
کودکانی که در محیط پراسترس رشد می‌کنند معمولا به سختی می‌توانند تمرکز کنند، به سختی می‌توانند آرام بنشینند، به سختی می‌توانند از ناامیدی رهایی پیدا کنند و به سختی می‌توانند از دستورات پیروی کنند. این موضوع، تاثیر مستقیمی در کارایی آنها در مدرسه دارد.
نسا
بلر کشف کرد که خطرات محیطی مثل آشفتگی خانواده یا دعواهای خانوادگی فقط زمانی روی سطح استرس کودکان تاثیر می‌گذارد که مادران آنها بی‌توجه و بی‌مسئولیت باشند. وقتی سطح مسئولیت‌پذیری مادران بالا باشد، تاثیر عوامل محیطی تقریبا از بین می‌رود. به عبارت دیگر توجه و مراقبت مادرانه می‌تواند درمقابل آسیب‌های دوران کودکی که باعث واکنش سیستم استرس کودک می‌شود، همانند یک ضربه‌گیر عمل کند.
نسا
وقتی مادر (یا هر فردی که مسئولیت پرورش کودک را به عهده دارد) کودک را در سال‌های اولیه‌ی زندگی او مورد نوازش و رسیدگی کافی قرار دهد، کودک در بزرگسالی شجاع‌تر و موفق‌تر خواهد بود.
نسا
یکی از سیستم‌های اصلاح رفتار که در مدارس کیپ استفاده می‌شود، «اِسلَنت» است. این کلمه مخفف معادل انگلیسی درست نشستن، گوش دادن، پرسیدن سوالات، تکان دادن سر به نشانه‌ی توافق و دنبال کردن گوینده با چشم است. روشی مفید برای آموزش مهارت «تغییر کد» است، مهارت شناسایی موقعیت و نشان دادن رفتار و استفاده از زبان مناسب آن موقعیت. بسته به اینکه در یک موزه باشید یا مصاحبه شغلی یا رستوران، لازم است بدانید دقیقا چطور باید رفتار کنید تا فرصت‌های عالی را از دست ندهید. در کیپ به دانش‌آموزان کدهای رفتار حرفه‌ای، رفتار دانشگاهی، کد فرهنگ غالب آموزش داده می‌شود. اینگونه افراد در آینده می‌دانند در هر موقعیتی رفتار و زبان مناسب چیست.
Mohsen7080
کودکانی گه در سال‌های اول زندگی (خصوصا سال اول) به آنها توجه بیشتری شود بهتر می‌توانند از پس موانع زندگی برآیند، کنجکاوتر هستند، اعتماد به نفس بیشتری دارند و آرام‌ترند. سال‌های اولیه‌ی زندگی در رشد سالم مغز کودک بسیار تاثیرگذار هستند. آن سال‌ها فرصتی منحصر به فرد برای ساختن آینده‌ای متفاوت برای کودک است.
pegah
«جاناتان روسان» که یک استاد بزرگ شطرنج است و چندین کتاب محرک در مورد شطرنج نوشته است، معتقد است مهارت در شطرنج ارتباطی به ضریب هوشی ندارد و مهمترین استعدادهایی که برای شطرنج مهم هستند، عقلی نیستند، بلکه روانشناختی و احساسی هستند. به گفته‌ی او بیشتر مطالعات دانشگاهی در مورد شطرنج ضرورت این استعدادها را برای نحوه‌ی تفکر و حس کردن مد نظر قرار نمی‌دهند.
نسا
طی مطالعاتی که در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اوایل دهه ۱۹۷۰ صورت گرفت، مشاهده شد کودکانی که والدینشان به گریه‌های آنها در ماه‌های اول زندگیشان توجه کامل و سریع دارند، نسبت به کودکانی گریه‌هایشان نادیده گرفته می‌شده است، شجاع‌تر و مستقل‌تر هستند.
نسا
راندولف به سیستم آموزشی مدارس بدبین بود. او سیستم آموزشی را سیستمی ناعادلانه می‌دانست چون دانش‌آموزان را فقط با توجه به هوش آنها مورد ارزیابی قرار می‌دهد و بعضی موارد جدی و ضروری برای موفقیت در آنها نادیده گرفته می‌شود. از نظر او مهمترین بخشی که نادیده گرفته می‌شود، شخصیت است.
Mohsen7080
در زمستان سال ۲۰۰۲ برادر لوین که یک مدیر مالی بود به او کتابی با عنوان «خوش‌بینی آموخته شده» داد. نویسنده‌ی آن کتاب «مارتین سِلیگمن» استاد روان‌شناسی دانشگاه پنسیلوانیا و به نوعی پایه‌گذار روان‌شناسی مثبت‌گرا است. او در این کتاب بیان می‌کند که خوش‌بینی یک مهارت آموختنی است و نه یک ویژگی ذاتی. بزرگسالان و کودکان خوش‌بین می‌توانند خودشان را طوری پرورش دهند تا امیدوارتر باشند، وقتی این کار را انجام دهند شادتر، سالم‌تر و موفق‌تر خواهند بود. سلیگمن در این کتاب نوشته است که برای بیشتر مردم افسردگی، بطوری که اکثر روان‌شناسان می‌گویند، یک بیماری نیست. بلکه فقط یک وضعیت روانی بد است و وقتی اتفاق می‌افتد که ما باورهای خوش‌بینانه‌ی خود در مورد علل اتفاقات بد را کنار می‌گذاریم. سلیگمن توصیه می‌کند اگر افراد می‌خواهند از افسردگی در امان بمانند و زندگی خود را بهتر کنند، باید سبک توضیحی خود را تغییر دهند، یعنی در مورد علل وقوع اتفاقات خوب یا بد در زندگی، برای خودشان داستان‌ها یا توضیحات بهتری بیان کنند.
Mohsen7080

حجم

۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان