دانلود و خرید کتاب سرزمین خیال آنتونی دوئر ترجمه فاطمه تناسان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرزمین خیال اثر آنتونی دوئر

کتاب سرزمین خیال

نویسنده:آنتونی دوئر
انتشارات:نشر نیماژ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرزمین خیال

کتاب «سرزمین خیال» نوشتۀ آنتونی دوئر و ترجمۀ فاطمه تناسان است و نشر نیماژ آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سرزمین خیال

کتاب سرزمین خیال یک رمان علمی - تخیلی تاریخی است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. دوئر در این کتاب عناصر داستان فانتزی و علمی-تخیلی را به روشی جدید باهم ترکیب می کند، گذشته،‌حال و آینده را در هم می‌آمیزد و دنیای پیچیده‌ای از چند طرح‌ داستانی با نسل‌های متفاوت را خلق می‌کند. این کتاب در واقع ۵ رمان در یک رمان است و تمرکز اصلی داستان بر دستنوشته‌ای گم‌شده از یک نویسنده در یونان باستان است.

داستان سرزمین خیال با دختری از آینده آغاز می‌شود. کنستانس دختری ۱۴ساله است که در آرگوس زندگی می‌کند. فضاپیمایی که سیاره زمین را بعد از نابودی براثر تغییرات آب‌وهوایی ترک کرده است. کنستانس در اتاقی تنها نشسته است و اطرافش یک تخت بادی، یک توالت بازیافت‌پذیر، یک چاپگر غذا، یازده بسته پودر تغذیه وجود دارد. او مشغول خواندن بخش‌های مختلفی از داستان‌هاست که بر تکه‌های مختلف کاغذی نوشته شده است و یک سال می‌شود که از این اتاق بیرون نرفته است.

کتاب سرزمین خیال دربارۀ ۵شخصیت اصلی در ۳ زمان متفاوت است. آنا و پسر دیگر از قرن پانزدهم، زینو و سیمور از زمان حال و کنستانس از آینده. این چند داستان از طریق لوح‌های مختلف داستان آتون که در جستجوی آرمان شهری به نام سرزمین خیال است به هم وصل می‌شوند. هر کدام از ۲۴لوح داستان آتون در بردارندۀ یک فصل از کتاب و شامل شخصیت‌های مختلف و زاویه‌دیدهای مخنلف است.

این کتاب ۱۹ هفته در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بود، نامزد نهایی جایزهٔ کتاب ملی شد و در فهرست نامزدهای مدال اندرو کارنگی برای تعالی در ادبیات داستانی قرار گرفت. کتاب سرزمین خیال همچنین عنوان بهترین کتاب را از سوی مجلهٔ انترتینمنت ویکلی، تایمز و آسوشیتدپرس را به خود اختصاص داده است.

خواندن کتاب سرزمین خیال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌های علمی - تخیلی و تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی دوئر

آنتونی دوئر در ۲۷ اکتبر ۱۹۷۳ در اوهایوی آمریکا متولد شد. او در رشتهٔ تاریخ و نوشتن خلاق تحصیل کرد و با نوشتن داستان کوتاهی به نام «مجموعه‌دار صدف» در سال ۲۰۰۲نویسندگی را شروع کرد. دوئر به‌عنوان ستون‌نویس در روزنامهٔ بوستون گلوب فعالیت می‌کند و یکی از اعضای تحریریۀ مجلۀ آنلاین مورنینگ نیوز است. از میان آثار او می‌توان به «دیوار حافظه»، «دربارهٔ گریس» و «چهارفصل در رم» اشاره کرد، دوئر برای کتاب نوری که نمی‌بینیم برندهٔ جایزهٔ پولیتزر بخش داستان و همچنین برندهٔ جایزهٔ کمک‌هزینهٔ گوگنهایم و نامزد جایزهٔ کتاب ملی آمریکا شده است. آنتونی دوئر اکنون با همسر و پسران ۲قلویش در آیداهو زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب سرزمین خیال

« مرد چیزی می‌گوید اما از پشت آن محافظ گوش‌های سیمور صدایش از کیلومترها دورتر می‌آید، قلب سیمور مثل کاغذی مچاله می‌شود، صاف می‌شود و باز مچاله می‌شود. کوله‌پشتی نباید اینجا باشد، باید در جنوبی‌ترین نقطه پنهان باشد، در نزدیک‌ترین موقعیت به دفتر املاک دروازهٔ بهشت. مرد ابرو پرپشت نگاهش پایین و به کوله است که زیپ محفظهٔ اصلی‌اش نصفه باز مانده. وقتی دوباره سرش را بالا می‌آورد، اخم بر چهره دارد. هزار نقطهٔ سیاه ریز در برابر چشمان سیمور می‌آید. غلغله‌ای در گوش‌هایش برپا می‌شود. دست راستش را در جیب بادگیرش فرو می‌برد و انگشتش ماشهٔ تپانچه‌اش را می‌یابد.»

عوامل پیشگیرانه فرار دختران از منزل
مهدیه نجفی
مقدمه ای بر تئاتر رباتیک (مرگ بازیگر بر صحنه تئاتر قرن ۲۱)
نفیسه سعادت
بخور، بخواب، کار کن و دوباره از اول
بروس دیزلی
نبردهای دریایی آلمان
رابرت جکسون
دست‌هایت کولی‌ها را آواره می‌کند
شیرین هیاریان
مهارت رفع چالش‌ها
کرگ راند
تبدیل توان و کنترل سیستم های انرژی باد
بین وو
الفصحی
جواد جبارزاده
خواص و کاربردهای زعفران در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی
مهری دهجی طرقی
جمع و جور آیین دادرسی کیفری
محسن یادگاری
جام نحس؛ بازگشت به گروشام گرینج
آنتونی هوروویتس
درباره‌ی تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی
جعفر گلشن روغنی
روزشمار ۱۵ خرداد بهار ۱۳۴۳ (۱۳۴۳/۲/۱۶ تا ۱۳۴۳/۳/۳۱)؛ جلد دوم
سیدمحمدصادق فیض
مجموعه آثار مائو؛ جلد دوم
مائو تسه تونگ
گل همیشه انار
علی عباس نژاد
کاربرد رویکردهای درمان شناختی رفتاری در ورزش
مارتین جی. ترنر
داستان زندگی یک پسر موفق
محمد خیابانی
عقاید یک دلقک
هاینریش بل
آشنایی با چوب و هنرهای مرتبط با آن
حسین یاوری
ماورای ذهن رو بشناس!
موسی زمان‌زاده

نظرات کاربران

دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

سال گذشته نسخه ی کاغذی رو از نمایشگاه خریدم. حجم کتاب نسبتا زیاده. داستان در چند زمان مختلف تعریف میشه که درواقع به هم ربط دارن. نمیگم کتاب بدی ه ولی خب خیلی هم شگفت انگیز نیست. یعنی من وقتی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳۶ صفحه

حجم

۵۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان