دانلود و خرید کتاب داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچ کاره جودی بلوم ترجمه الناز صدیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچ کاره اثر جودی بلوم

کتاب داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچ کاره

معرفی کتاب داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچ کاره

«داستان‌های یک کلاس چهارمی هیچکاره» نوشته جودی بلوم(-۱۹۳۸) نویسنده آمریکایی است. آثار بلوم عمدتاً داستان‌های کودکان و نوجوانان است. این کتاب داستان پسری نه ساله به نام پیتر است که در ارتباط با برادر دو ساله‌اش ماجراها و جدال‌های زیادی دارد. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: وقتی یک شب پیش مامان بزرگ بودم، ‌او به من یاد داد که چطور روی سرم بایستم. من می‌توانم سه دقیقه این کار را انجام دهم. در اتاق نشیمن به مامان بابا و فاج نشان دادم که چطور می‌توانم آن کار را انجام دهم. آنها همگی تحت تاثیر قرار گرفتند. بخصوص فاج. او هم می‌خواست آن کار را انجام دهد. پس بر عکسش کردم و سعی کردم به او یاد دهم. اما مرتب با کمر به زمین می‌افتاد. درست زمانی که من یاد گرفتم روی سرم بایستم، فاج دیگر غذا نخورد. او این کار را یک دفعه شروع کرد. یک روز خیلی خوب غذا خورد روز بعدش به مادرم گفت: غذا نه!. مامان زیاد به حرفش توجه نکرد تا اینکه روز سوم رسید. وقتی که فاج دوباره غذا نخورد، مامان واقعا نگران شد. مامان گفت: باید غذا بخوری، ‌ فاجی. مگر نمی‌خواهی بزرگ و قوی شوی؟ فاج گفت: بزرگ نه! آن شب مادرم به پدرم گفت که تا چه اندازه نگران فاج است. به خاطر همین، وقتی مامان سعی کرد به فاج غذا بدهد، بابا هم سعی کرد برای فاج شعبده بازی کند. اما هیچ کاری فایده نداشت، حتی تردستی با پرتغال‌ها. بالاخره پدرم به نظر خودش یک فکر عالی کرد و آن این بود که موقع غذا دادن به فاج، ‌ من روی سرم بایستم. من زیاد برای ایستادن روی سرم آن هم در آشپزخانه را دوست نداشتم. زمین خیلی سفت بود. اما مامان ازم خواهش کرد و گفت: خیلی مهمّه که فاج غذا بخوره. لطفا کمکمان کن، ‌پیتر.

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۷/۰۶/۲۱

کتاب صد و شصت و پنجم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی، ساده و بامزه بود کتاب و در مجموع خوب .

ایمانطلب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

مقاله میخواندم درباره سانسور و ممیزی و اینجور مسائل، نویسنده اشاره کرده بود به آثار جودی بلوم که بعضی مادرهای آمریکایی به آنها اعتراض کرده‌اند و از قفسه‌های برخی کتابخانه‌ها بیرون کشیده شده‌اند و دچار ممیزی و سانسور مردمی شده‌اند. ویارمان

- بیشتر
__mohadeseh.b__
۱۳۹۸/۰۵/۲۹

ماجراهای پیتر و برادرش (فاج) 👬دوست داشنتی و جالبه👌 ((کتاب دیوانگی فاج)) ادامه دهنده ی این ماجراهاست و جذابتره😊

Mahdi Torabian
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

این کتاب ترجمه دیگری با عنوان قند عسل داره که خیلی بهتره. لطفا آن ترجمه را هم بگذارید.

بوک تاب
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

کتاب طنز در مورد بچه ها،بزرگترها بیشتر از خواندنش کیف میکنند! حتی شاید یک روز کتاب راخریدم 😊

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مامان فکر می‌کند که شیلا بهترین است. او می‌گوید: شیلا خیلی باهوش است و روزی یک دختر واقعاً زیبا خواهد شد. این خنده‌دارترین حرف دنیا است چون شیلا بیشتر شبیه میمون‌هایی است که فاج عاشقشان است. پس شاید روزی به چشم میمون‌ها زیبا بیاید اما به چشم من، ‌ هرگز!
سیّد جواد
من اصلا نمی‌توانم او را تحمل کنم. شیلا فکر می‌کند عقل کل است. من کشف کردم که همه‌ی دختر‌ها همین فکر را راجع به خودشان می‌کنند!
سیّد جواد
بابا هم سعی کرد برای فاج شعبده بازی کند. اما هیچ کاری فایده نداشت، حتی تردستی با پرتغال‌ها.
سیّد جواد

حجم

۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان