دانلود و خرید کتاب خودت را به فنا نده گری جان بیشاپ ترجمه آرزو علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

کتاب خودت را به فنا نده

معرفی کتاب خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده نوشتهٔ گری جان بیشاپ و ترجمهٔ آرزو علیزاده است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب دست از فکر کردن بردار و به زندگی‌ات برس.

درباره کتاب خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده، اثری نوشتهٔ گری جان بیشاپ است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ به انتشار رسید. 

آیا از احساس درماندگی و ناامیدی خسته شده‌اید؟ اگر اینطور است، گری جان بیشاپ برای این مشکل شما راه حلی دارد. او در این کتاب آموزنده و واقع‌گرایانه، ابزار و توصیه‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که با کمک آن‌ها، خواهید توانست از شر مسائل و مشکلات آسیب‌زا رها شوید و به نسخهٔ «به فنا نرفتهٔ» خودتان اجازهٔ بروز دهید. بیشاپ در این کتاب به مخاطبین خود می گوید: «چشمانتان را به روی معجزه‌ای که خودتان هستید، بگشایید. این چیزی است که فراموش کرده‌اید: شما معجزه‌ای از وجود هستید.» این سایر افراد نیستند که در مسیرتان قرار دارند، این حتی شرایط هم نیستند که جلوی شکوفایی شما را می‌گیرند؛ بلکه خودتان هستید و حرف‌های منفی و ناامیدکننده‌‌ای که زیر لب به خودتان می‌گویید.

خواندن کتاب خودت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت را به فنا نده

«اگر به تو بگویم حتی زمانی که خود را یک بازنده می‌دانی، تو باز هم برنده‌ای، باور می‌کنی؟ همهٔ پیش‌آمدها واقعاً پیروزی هستند؟

این عین حقیقت است و فقط یک حس خوب درونی نوعی کمک به نفس یا خط فروش نیست که من به‌وسیلهٔ آن تو را درک کرده باشم.

تو یک قهرمانی. به اهدافت یکی پس از دیگری رسیدی و رکوردهای شکست‌ناپذیری را به ثبت رسانده‌ای. هر چیزی که ذهنت را برایش آماده کرده باشی، به حقیقت می‌پیوندد. تو احتمالاً داری با خودت فکر می‌کنی که من عقلم را از دست داده‌ام، شاید هم فکر می‌کنی که عقل خودت را از دست داده‌ای! شاید متقاعد شده باشی که من با هرکسی به غیر از تو دارم صحبت می‌کنم. اجازه بده قبل از این‌که هر دوی ما مثل دو ابله نتیجه‌گیری کنیم، توضیح بدهم.

این سناریو را تصور کن: تمام زندگی‌ات در جست‌وجوی عشق یا فردی خاص بوده‌ای تا زندگی‌ات را با او شریک شوی؛ اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. (البته به خاطر داشته باش این فقط یک مثال است و هر دوره از زندگی‌ات را در نظر بگیری چون مه در چرخه‌ای گرفتار بوده‌ای.) با افرادی دیدارهایی کرده‌ای، روابطی داشته‌ای که همهٔ آن‌ها به‌جایی کوتاه‌تر از همیشه ختم شده‌اند. تو و آن فرد هرگز با هم یکی نشدید و این داستان افسونگر به‌طور اجتناب‌ناپذیری به پایان رسیده و آخر داستان برایت آشناست.

پس از مدتی امید خود را از دست می‌دهی. با خود فکر می‌کنی آیا به‌هرحال فرد رؤیاهای خود را ملاقات می‌کنی؟ شاید بین تو و رابطه‌ات سنخیت وجود ندارد.

آیا کسی مرا دوست خواهد داشت؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان