دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را به فنا نده اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را به فنا نده

معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا نده

کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و دل به زندگی بده، به قلم گری جان بیشاپ است و از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز. این کتاب می‌تواند مسیر تحولی باشد تا بتوانیم توانایی‌هایمان را کشف کنیم و به بهترین حالت خودمان در زندگی تبدیل شویم.

درباره کتاب صوتی خودت را به فنا نده

گری جان بیشاپ متفاوت از بقیه نویسندگان می‌نویسد، او بسیار روان ساده و صریح با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند. او مانند بقیه‌ی نویسندگان مهربان دنیای خودشناسی با ملاحظه نمی‌نویسد. او آمده تا حرفش را خیلی صریح به ما بزند و وقتی برای حاشیه ندارد. او سعی می‌کند سریع و رک حرف خودش را بزند و هر چیزی که باید بدانید را به شما بگوید. هر حرف او مانند تلنگری است، او از حرف زدن درمورد واقعیت‌های دردناک زندگی هیچ ترسی ندارد و خیلی راحت آن‌ها را بیان می‌کند. گری جان بیشاپ مانند یک دوست مهربان است که هر چیزی که باید بدانیم را به ما توضیح می‌دهد و روش از بین بردن این مشکلات را نیز به ما می‌گوید.

این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده که اگر پشت سرهم به آن‌ها گوش دهید مانند یک نقشه راه را به شما نشان می‌دهند اما، باز هم شما کاملا آزادید تا هر فصل که برایتان جذاب‌تر بود را اول بخوانید. راهکارهای زیادی در این کتاب وجود دارد، اگر بخواهید از میان این راهکارها فقط یکی از آن‌ها را انتخاب کنید امکان دارد همه‌ی تلاشتان هدر برود. بهتر است همه‌ی راهکارها را بررسی و امتحان کنید و ببینید کدام راهکار باتوجه به شخصیتتان برای شما مناسب‌تر است. استفاده از همه‌ی این امکانات این امکان را به شما می‌دهد که تغییرات را سریعتر در زندگی خود ببینید و بهتر زندگی کنید.

ما با گوش دادن به کتاب خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و دل به زندگی بده تمام کارهایی را که باید در یک زندگی نرمال انجام دهیم یا انجام ندهیم را یاد می‌گیریم. او در صحبت‌هایش از حرف‌های تکراری استفاده نمی‌کند، او همه‌ی چیزی‌هایی را که نوشته است در زندگی شخصی‌اش تجربه کرده است. تمام تمرین‌های موجود در این کتاب قبلا امتحان شده‌اند و نتیجه‌ آن در زندگی جان بیشاپ کاملا مشهود است؛ پس بهتر است در گوش دادن به این کتاب به او اعتماد کنید.

گری جان بیشاپ مسیر تحقیقاتش را در راستای توسعه‌ی شخصی انتخاب کرده و سال‌هاست که در این زمینه مشغول تحصیل و تحقیق است. همه‌ آدم‌ها صرف‌نظر از اینکه فردی درونگرا هستند یا برونگرا ساعتی از روز را صرف حرف زدن با خودشان می‌کنند. برای مثال در حال برنامه‌ریزی کردن یا راه رفتن. شاید عجیب به‌نظر برسد اما این کتاب از کا می‌خواهد نه تنها این کار را ادامه دهیم بلکه آن را افزایش هم دهیم و از آن در جهت رشد خودمان استفاده کنیم. تحقیقات ثابت کرده‌اند که حرف زدن با خودمان درون ذهنمان اگر مثبت اشند می‌توانند روحیه و اعتماد‌به‌نفس ما را تقویت کنند. این خودگویی‌های ذهنی می‌تواند ما را در رسیدن به زندگی شاد و موفق یاری دهد.

چرا باید کتاب خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و دل به زندگی بده را مطالعه کنیم؟

ما با خواندن یا گوش دادن به این کتاب یاد می‌گیریم که حتی در ذهنمان هم به‌صورت مثبت صحبت کنیم و خودگویی منفی نداشته باشیم و از این صحبت‌ها برای بهبود کیفیت زنگی‌مان استفاده کنیم.

کتاب خودت را به فنا نده به کسانی اختصاص دارد که آن خودگویی‌های بی‌حاصل را تجربه کرده‌اند. جریان بی‌پایان شک و بهانه، زندگی روزمره را به گند می‌کشد.

شنیدن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که خودگویی‌های ذهنی بی‌حاصل را تجربه کرده‌اند و می‌خواهید کیفیت زندگی خودتان را بهتر کنید قطعا این کتاب می‌تواند برایتان جذاب و مفید باشد. اگر در سردرگمی زندگی گیر کرده‌اید و نمی‌دانید با زندگی خود چه کنید حتما این کتاب را بخوانید تا به شما کمک کند مسیر آرامش و موفقیت را پیدا کنید.

درباره گری جان بیشاپ

آقای گری جان بیشاپ یک مهاجر است که در شهر گلاسگوی اسکاتلند به دنیا آمد و همان‌جا نیز بزرگ شد، سپس از آن‌‌جا به آمریکا مهاجرت کرد. او در مسیر هستی شناسی و پدیده شناسی قدم گذاشت و همان را نیز برای بقیه‌ی زندگیش ادامه داد. او در همین راستا مطالعه و تحقیق کرد و در نهایت موفق شد مدیر برنامه­‌ی اصلی یکی از شرکت­‌های بزرگ دنیا شود و به کمک نویسندگی دست‌اوردهایش در زندگی را با دیگران با اشتراک می‌گذاشت.

بعد از مطالعات زیاد درمورد نظریه فیلسوف‌هایی مارتین هایدگر، هانس گئورک، گادامر و ادموند هوسرل، «فلسفه­‌ی محلی» را به عنوان برند شخصی خودش معرفی کرد. بیشاپ در حال حاضر یکی از مشهورترین مربیان خودپروری در اروپا است. روشی که او معرفی می‌کند بسیار ساده است و همین امر موجب شده تا هر روز بر پیروانش اضافه شود و کتاب‌هایش کاربردی جهانی و همگانی داشته باشد.

فهرست کتاب صوتی خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و دل به زندگی بده

1. شروع کار 2. من بی‌نهایت مشتاقم 3. من برای پیروزی بی‌تابم 4. من از پسش برمی‌آیم 5. من اتفاق‌ها را می‌پذیرم 6. من حاصل افکارم نیستم، بلکه نتیجۀ اعمالم هستم 7. من مصمم هستم 8. من منتظر اتفاق خاصی نیستم و هر اتفاقی را می‌پذیرم 9. قدم بعدی چیست؟ دربارۀ نویسنده

بخش‌هایی از کتاب خودت را به فنا نده: کمتر فکر کن و دل به زندگی بده

زندگی روزمره‌ی ما در محاصره‌ی جریان تکراری و بی‌پایان شک و تردید است و این گفتگو، تلنگری کیهانی است برای آگاه ساختن تو و بیدار شدن استعداد واقعیت تا خودت را آزار ندهی و یک زندگی ایده‌آل برای خود بسازی.

بگذار همه چیز را از جای درستش شروع کنم. در طی روز دو نوع گفتگو ذهن شما را با خود درگیر می‌کند: صحبت کردن با دیگران و گفتگو با خودتان. ممکن است از کسانی باشی که ادعا می‌کنند: «من با خودم حرف نمی‌زنم!»، اما در حقیقت، بسیاری از گفتگوهایی که هر روز داری با خودت هست، همه‌ی فکرها از حیاط خلوت ذهن‌تان و حریم خصوصی مغزتان لذت می‌برند.

درون‌گرا باشی یا برون‌گرا، خلاق باشی و یا مصرف‌گرا، در هر صورت مدت زمان زیادی را صرف گفتگو با خودت می‌کنی! در هر کاری از جمله تمرین و ورزش، کار، خوردن، مطالعه، نوشتن، راه رفتن، گریستن، مباحثه، معامله، برنامه‌ریزی، عبادت، تفکر، روابط خصوصی، این گفتگو را انجام می‌دهی.

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظرات کاربران

کتاب خوان
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

خود کتابش خیلی خوبه ولی گویند کی افتضاحه

ariya
۱۳۹۹/۰۸/۲۴

مغزم درد گرفت فایل نمونه رو گوش کردم.. آخه پس زمینه کتاب صوتی همچین آهنگی میذارن؟

A_r_f
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

میتونستن برای نمونه بخش بهتری رو انتخاب کنن بنظرم کتاب خوبی هست اما اگر گوینده ش مثل نویسنده میتونست با مخاطب ارتباط برقرار بکنه و ترجمش هم بهتر بود یک کتاب درجه یک میشد.

haniya
۱۴۰۰/۰۳/۲۱

با کمال احترام برای گویندگان عزیز ولی من صداشونو نپسندیدم

کاربر ۳۲۲۶۰۷۲
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خیلی چرت بود من که دو ثانیه هم نتونستم گوش کنم

Hamed.K
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

خیلی کتاب خوبی هست... واسه من که خوب بود

کاربر ۲۵۱۳۵۰۹
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

عالی بود

متال خسته
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

برای قشر خاصی احتمالا مفید خواهد بود.

حسن اسکندری
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عالی

Matsuko
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

گوینده ی مورد پسندی نبود.

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان