دانلود و خرید کتاب مبانی کوچینگ لیزا هانبرگ ترجمه حسن بودلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی کوچینگ اثر لیزا هانبرگ

کتاب مبانی کوچینگ

معرفی کتاب مبانی کوچینگ

کتاب مبانی کوچینگ نوشتۀ لیزا هانبرگ و ترجمۀ حسن بودلایی و آیدا هنرمندی و رویا بابازاده است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است. کتاب مبانی کوچینگ مرجع کاملی برای هر مربی و روشی سریع برای پرورش مهارت‌های موجود افراد است.

درباره کتاب مبانی کوچینگ

مربی‌گری یک مهارت اصلی برای مدیران و رهبران سازمان‌ها در راستای خلق نتایج ایدئال در کوتاه‌مدت و بلندمدت است. متأسفانه در کشور ما معمولاً این موضوع بدون آگاهی و درک درست از نحوهٔ انجام آن و به‌صورت تجربی در حال رشد و گسترش است. این کتاب مبانی کوچینگ مانند نحوهٔ ارائه‌دادن، تبدیل‌شدن به نقش مربی، طراحی، ارائهٔ آموزش و ارزیابی آموزش را شرح می‌دهد. به‌طورکلی این کتاب به ارائۀ نظریه‌ها، تکنیک‌ها، نمونه‌ها و تمرین‌هایی می‌پردازد که به ایجاد درک کامل از اصول مربی‌گری کمک خواهد کرد. مخاطبان این مجموعه می‌تواند هم افراد آموزش‌‌دیده و هم افراد مبتدی در زمینهٔ مربیگری باشند. متن روان و کاربردی این کتاب، افراد آموزش‌ندیده را نیز برای ایفای یک نقش آموزشی آماده می‌سازد.

خواندن کتاب مبانی کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مربی‌گری و مدیریت مناسب است.

درباره لیزا هانبرگ

لیزا هانبرگ متولد ۱۵ آوریل ۱۹۶۴ است. او عاشق کاوش در کوچه‌های جزیرهٔ گالوستون، غذاهای دریایی، مناطق طبیعی باشکوه و... است. او بیش از ۱۲ کتاب غیرداستانی نوشته است و مدرک MFA را از کالج گودارد و لیسانس علوم رفتاری‌ را از دانشگاه مریلند دریافت کرد. قبل از نوشتن داستان‌های جنایی، او یک متخصص منابع انسانی کارکشته بود که علاقهٔ عجیبی به تحقیقات داخلی داشت.

بخشی از کتاب مبانی کوچینگ

«مبانی مربیگری مهارت‎‌های اساسی و اصول موردنیاز را برای ارائه مربیگری مؤثر پوشش می‌دهد و به مخاطبان مختلف خدمت خواهد کرد:

مربیانی که می‌خواهند به‌شکل اصولی‌تر فرایند مربیگری را انجام دهند.

مدیرانی که تمایل دارند مهارت‌های مربیگری خود را بهبود بخشند.

متخصصان توسعۀ سازمان درآغاز کار خودو

متخصصان منابع انسانی که می‌خواهند مهارت‌های مربیگری را ایجاد کنند.

مبانی مربیگری به ارائۀ نظریه‌ها، تکنیک‌ها، نمونه‌ها و تمرین‌هایی می‌پردازد که به ایجاد درک کامل از اصول مربیگری کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از پیشنهادهای این کتاب برای شروع مربیگری استفاده کنید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۸۰۰
تومان