دانلود و خرید کتاب انگیزش و هیجان ریحانه مشهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگیزش و هیجان اثر ریحانه مشهدی

کتاب انگیزش و هیجان

معرفی کتاب انگیزش و هیجان

کتاب انگیزش و هیجان نوشتهٔ ریحانه مشهدی و علی عرب و فاطمه ازبک پور است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب انگیزش و هیجان

کتاب انگیزش و هیجان ابتدا درمورد علوم انگیزشی سخن گفته و سپس دربارهٔ انگیزش از دیدگاه تاریخی و معاصر، مغز با انگیزه و هیجانی، نیازهای فیزیولوژیکی، نیازهای روان‌شناختی، انگیزش درونی و انواع انگیزش بیرونی، نیازهای اجتماعی، تعیین هدف و تلاش برای دستیابی به هدف، عقاید کنترل شخصی، خود (self) و تلاش‌های آن، ماهیت هیجان، ابعاد آن و انگیزش ناهشیار سخن گفته است.

خواندن کتاب انگیزش و هیجان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انگیزش و هیجان

«انسان‌ها و حیوانات کنجکاو، ذاتاً با انگیزه، هیجان‌خواهی با اهداف و برنامه‌هایی برای تسلط بر چالش‌ها، توسعه روابط بین فردی گرم و حرکت به سمت مشوق‌های جذاب، توسعه روانی و رشد، هستند. چنین رویکردی، جهت گیری برای انگیزه دادن بر اهداف مورد نظر تمرکز می‌کند و شامل نزدیک شدن و حرکت به سمت اهداف و نتایج مورد نظر است. با این حال، درست است که افراد مضطرب و خسته، گرفتار ناامنی‌ها، فشار، ترس، درد، افسردگی و رویارویی با وضعیت‌های بیزاری، که دوست دارند از آن فرار کنند، هستند. چنین جهت گیری اجتنابی، برای انگیزه دادن بر اهداف نامطلوب تمرکز می‌کند و شامل اجتناب و دور شدن از نتایج نامطلوب است. برای انطباق بهینه، انسان‌ها یک مجموعه انگیزشی دارند که به همان اندازه، بسیاری از انگیزه‌های مبتنی بر گریز و فرار، به‌عنوان انگیزه‌های مثبت و مبتنی بر رویکرد را نشان می‌دهد. از این رو، درک کامل بافت غنی انگیزه انسانی، شامل قدردانی هم برای گرایش‌ها رویکردی و هم اجتنابی است. مطالعه انگیزه، آنچه را که مردم می‌خواهند آشکار می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۸۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان