دانلود و خرید کتاب کارآفرینان نسل بعدی رابرت دیلتز ترجمه محمد اصلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینان نسل بعدی اثر رابرت دیلتز

کتاب کارآفرینان نسل بعدی

نویسنده:رابرت دیلتز
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کارآفرینان نسل بعدی

کتاب الکترونیکی «کارآفرینان نسل بعدی» نوشتهٔ رابرت دیلتز با ترجمهٔ محمد اصلیان در نشرپندار تابان چاپ شده است. این کتاب دربارهٔ موضوعاتی نظیر «مدل‌برداری عامل موفقیت، اهداف ارزشمند و سبزت را محقق ساز و جهانی بهتر از طریق تجارت به وجود بیاور» صحبت می‌کند.

درباره کتاب کارآفرینان نسل بعدی

شناسایی ویژگی‌های کارآفرینان موفق، به ما کمک می‌کند تا به مدلی حقیقی از موفقیت برسیم. بعدازاین مدل‌برداری، اهمیت تلاش و تمرین مشخص می‌شود. با انجام تمرین‌هایی تلاش می‌کنیم تاحدامکان به مدلی که شناسایی کرده‌ایم نزدیک شویم. در این صورت است که می‌توانیم موفقیت‌های این اشخاص را تکرار کنیم. کتاب "کارآفرینان نسل بعدی" مثال‌هایی از کارآفرینان مشهور را به ما نشان می‌دهد و کمک می‌کند در مسیر هدفمان استوارتر گام برداریم.

عناوین فصول کتاب کارآفرینان نسل بعدی به این شرح است:

فصل اول: از ایده تا عمل

فصل دوم: کارآفرینی نسل بعدی و دایرهٔ مدل‌برداری عامل موفقیت

فصل سوم: کسب موفقیت

فصل چهارم: به‌وجودآوردن آینده

کتاب کارآفرینان نسل بعدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کارآفرینان نسل بعدی

«استراتژی ها، مهارتها و قابلیت ها سطح دیگری است که در فرایند مدل برداری عامل موفقیت مورد بررسی قرار میگیرد، که توسط آنها یک طرح تجاری، گروه یا فرد رفتارها و عملکردهای خود را در محیط انتخاب و هدایت میکنند. به عنوان مثال چگونه آنها در موقعیتی خاص رفتارهایی از خود بروز می دهند و رو به جلو پیش می روند. برای هر فرد قابلیت ها شامل استراتژی های شناختی و مهارت هایی مثل یادگیری، حافظه، تصمیم گیری و خلاقیت است که عملکرد آن ها را در یک کاریا رفتار مشخص تسهیل می کند. سازمانها تواناییها و قابلیت های زیربنایی را فراهم می آورند که اعضای سازمان می توانند به منظور برقراری ارتباط، نوآوری، برنامه ریزی و تصمیم گیری بین اعضای سازمان براساس آن عمل کنند. وجود چنین توانایی هایی برای موفقیت سازمانها یا افراد در محیطی که با آن تعامل دارند، ضروری است. بدون توانایی ها و قابلیت های شایسته، قادر نیستیم به صورت مناسب و مؤثری به چالش ها و تغییراتی که در محیط رخ می دهند، پاسخ دهیم.

این سطوح مختلف فرایند (محیطها، رفتارها و توانایی های با ارزش ها و باورهایی شکل می گیرند که استراتژی ها و توانایی ها را به منظور استفاده از آنها هدایت می کنند تا نتایج رفتاری مورد نظر را در محیط پدید بیاورند. به عنوان مثال چرا افراد دست به انجام کارهایی در زمان و مکان مشخصی می زنند؟ ارزشها و باورهای ما انگیزه و اجازه ی استفاده کردن یا استفاده نکردن از توانایی ها و رفتارهای مشخص را به ما میدهد. ارزش هایی مانند کیفیت، استفاده ی آسان، امنیت، خدمات به مشتری، افزایش سطح سلامتی و... تعیین کننده ی این هستند که کدام یک از توانایی ها ممکن است تقویت و در عمل به کار گرفته شوند . ارزش ها اولویت بندی ها را به وجود می آورند و به افراد نشان می دهند کجا تمرکز کنند و چگونه تعامل کنند.

باورها با ارزش های ما در ارتباط هستند و همچنین به این منظور شکل می گیرند و به وجود می آیند که چه چیزهایی ممکن، مناسب و مهم هستند. باورهایی مثل «ماقادریم خود را با محیط تطبیق دهیم»، «ما مسئول موفقیت خود هستیم»، «مهم است که نوآوری داشته باشیم»، «حق با مشتری است»، «برای ما امکان پذیر است که در بازار پیشرو باشیم» و ... مشخص میکنند که کدام قابلیت ها و رفتارها را مورد توجه قرار میدهد و چقدر تلاش و کوشش در این جهت صرف می شود. بنابراین ارزش ها و باورها، تأثیرات عمیقی بر قضاوت و عملکرد ما دارند.

فراتر از ارزش ها و باورها، ادراک هویت فرد، تیم یا سازمان قرار دارد. مثلا پشت این چرایی، چگونگی و چیستی، چه فردی در چه زمانی و مکانی قرار دارد. هویت افراد و سازمان ها شامل همهی سطوح پیشین است و آنها را به صورت تمامیتی واحد تعالی می بخشد. این درک ما از هویتمان است که باورها، تواناییها و رفتارهای ما را به صورت سیستمی واحد سازماندهی می کند. تا حدودی، هویت به نقش و نوع در ارتباط است ، اما فراتر از آن نیزاست. ادراک هویت فردی یا سازمانی مثل دی ان ای بدن ما، ساختار و بنیان عمیقی را به منظور سازماندهی اصولی که همه ی عوامل موفقیت را کنار هم جمع میکند، فراهم میکند.

درک واضحی از هویت در شرکت های موفقی مثل اپل، دیزنی، گوگل، بی ام دبلیو و ... شکل گرفته است که ارزش ها، تواناییها و منش هایی ویژه و مشخص را در چشم انداز در حال تغییر محیطی که در آن فعالیت میکنند با هم ترکیب، هم راستا و یکپارچه می کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۴۰%
تومان