دانلود و خرید کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار راسل برانسون ترجمه علی‌ اکبر ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار اثر راسل برانسون

کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار

معرفی کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار

کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار نوشتهٔ راسل برانسون و ترجمهٔ سیدعلی اکبر ابراهیمی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار

کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار با پیشگفتاری به قلم رابرت کیوساکی، به معرفی راهکارهای سودمند برای پیشبرد شرکت تجاری نوپا پرداخته است. گفته شده است که فرقی نمی‌کند چه پیام تبلیغاتی، محصول یا خدماتی در بستر آنلاین می‌فروشیم، اگر حرکتی توده‌ای از مردمی نسازیم که برای شنیدن پیاممان پولی پرداخت نکنند، بعید به نظر می‌رسد که به موفقیت دست پیدا کنیم. کتاب حاضر ما کمک خواهد کرد تا صدای تجاری خود را در بازار کشف کنید و به اعتمادبه‌نفس لازم برای پیشروشدن را پیدا کنیم، جنبشی توده‌ای از مردم بسازیم که کیفیت زندگیشان به‌واسطهٔ ما بهبود پیدا می‌کند و این مسیر کسب‌وکار را طوری هدفمند کنیم که مردم برای توصیه‌ها و راهنمایی‌های ما پول بدهند.

راسل برانسون در این کتاب یک کارآفرین پرمشغله است که شرکت اینترنتی خود را در حالی آغاز کرد که در طول تحصیل دانشگاهی به دردسر افتاده بود. یک سال پس از فارغ‌التحصیلی، او بیش از یک میلیون از محصولات و خدمات خود را درست در زیرزمین خانه‌اش به فروش رساند. بیش از یک دهه است که راسل شرکت‌های آنلاین را راه‌اندازی و مقیاس‌پذیر کرده است. او صاحب یک شرکت نرم‌افزاری، یک شرکت مکمل‌های غذایی، یک شرکت مربی‌گیری و یکی از برترین زیرمجموعه‌های تجاری در جهان است. رازهای حرفه‌ای کسب‌وکار در اینجا همراه با تصاویری جذاب و گویا به نگارش درآمده است تا کارآفرینان در سرتاسر دنیا بتوانند به‌راحتی شرکت‌های تجاری خود را در بستر اینترنت راه‌اندازی، ترویج و رشد دهند.

خواندن کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد رازهای حرفه ای کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای حرفه ای کسب و کار

«به دست آوردن اطمینان می‌تواند زمان‌بر باشد. این کار با شما آغاز می‌شود که پیام خود را اغلب به اشتراک می‌گذارید تا بتوانید ندای دورنی خود را پیدا کنید و در آنچه آموزش می‌دهید به اطمینان برسید. هرچه پیام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، به اطمینان بیشتری می‌رسید. به همین دلیل مردم را تشویق می‌کنم تا پیام‌های و داستان‌های روزانه خود را از طریق پادکست‌ها، شبکه‌های اجتماعی، چت دوستانه یا هر تریبونی که ترجیح می‌دهند منتشر کنند.

برخی از شما نویسندگان بهتری هستید و وبلاگ‌نویسی به مکانی برای اوج شما تبدیل خواهد شد. افراد دیگر در صدا یا فیلم مهارت بهتری دارند، و به احتمال زیاد از تریبون‌هایی چون پادکست‌ها یا دوربین شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این سکو از تداوم اشتراک‌گذاری شما اهمیت کمتری دارد.

سال‌ها پیش، همانطوری که سعی می‌کردم بفهمم ماموریتم چیست و در کجای اکوسیستم خودم جای می‌گیرم، برای کشف ندای درونی خودم وارد یک مسیر شدم. تقریباً هر روز شروع به ایجاد پادکست کردم. هر‌روز فیلم‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مانند پیریسکوپ منتشر می‌کردم، حتی وقتی کسی به آن گوش نمی‌داد. درک این موضوع مهم است که وقتی برای اولین‌بار کاری را شروع می‌کنید، این موارد را برای مخاطبان خود ارسال نمی‌کنید، آن‌ها را برای خودتان ارسال می‌کنید. در نهایت مردم آن را دنبال می‌کنند، اما در ابتدا می‌توانید ندای درونی خود را کشف کنید.»

ره نامه جهادی در عرصه آموزشی (دفتر دوم)
محمدعلی اخوان
ماهی آزاد دریای خزر
علی پاشا زانوسی
اپیدمیولوژی و مبارزه با بیماری ها برای پرستاران
میرمحمد حسینی
نویل
نورتن جاستر
تئوری استانیسلاوسکی در پرورش هنرپیشه
پرویز تاییدی
قرائت عربی ۴
محمود میکائیلی
روانشناسی برای همه؛ جلد دوم
احمد علامه فلسفی
راهنمای کاربردی تدریس مدیریت ورزشی
دینا جنتایل
جادوی فکر بی انتها ۱
خشایار فخریان
استراتژی امنیت سایبری جمهوری استونی
وزارت امور اقتصادی و ارتباطات جمهوری استونی
همسایه‌های کلاغ
مژگان مشتاق
جزیره ای به نام پارادوکس
میلاد حیدری
اثربخشی جرات ورزی بر پرخاشگری، استرس و اضطراب کودکان
سارا مریدیان
پژوهشی پیرامون شیطان و روش های دفع وسوسه های آن (وسوسه گر پنهان)
علی‌اکبر ورمزیاری
پیله
محمدعلی صفائیان راد
راهنمای استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در کسب و کار
حسین ممتاز
درس گفتارهای شرح مثنوی معنوی دفتر ششم (ترم چهارم)
عبدالحمید ضیایی
تاک کوچولو
هانس کریستین اندرسن
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان