دانلود و خرید کتاب مذاکره کننده حرفه ای محمدرضا انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مذاکره کننده حرفه ای اثر محمدرضا انصاری

کتاب مذاکره کننده حرفه ای

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مذاکره کننده حرفه ای

کتاب «مذاکره کننده حرفه ای» نوشتۀ محمدرضا انصاری است و انتشارات سایه سخن آن را منتشر کرده است. این کتاب به آموزش مهارت مذاکره پرداخته است. 

درباره کتاب مذاکره کننده حرفه ای

انسان‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان همواره در حال مذاکره هستند. تمام افراد در طول روز چند مذاکره انجام می‌دهند که بر کیفیت زندگی‌شان تأثیر مستقیم می‌گذارد؛ بنابراین هر انسان، در هر نقش و جایگاهی باید تعداد زیادی مذاکره انجام دهد و بدون تردید موفقیت هر فردی ارتباط تنگاتنگ با پیروزی در مذاکرات دارد. مذاکره مهارتی اکتسابی است که همهٔ افراد برای دستیابی به موفقیت باید آن را به‌خوبی یاد بگیرند. اهمیت یادگیری مذاکره در دنیای کسب‌وکار و تجارت چندین برابر است به‌گونه‌ای که در دنیای امروز اگر فردی در این مهارت ضعیف باشد، در کسب‌وکارش موفقیت چندانی به دست نمی‌آورد.

کتاب‌های متعددی در حوزهٔ مذاکره نوشته شده است. دکتر محمدرضا انصاری در کتاب مذاکره‌کنندهٔ حرفه‌ای، مسائل را به نحوی ساده و گیرا بیان کرده است تا خوانندگان بتوانند به‌راحتی مطالب را فهم کنند و مهارت مذاکره را به‌خوبی بیاموزند. ازآنجایی‌که دکتر انصاری صدها مذاکرهٔ تجاریِ بین‌المللی و هزاران مذاکرهٔ تجاریِ داخلی در حوزه‌های مختلف داشته‌، تجربه‌هایش را در قالب داستان در اختیار خوانندگان گذاشته است تا با دنیای مذاکره به‌گونه‌ای واقعی و کاربردی آشنا شوند. خوانندگان با این روش قادر خواهند بود مذاکره را در زندگی خود به کار ببرند.

کتاب مذاکره‌کنندهٔ حرفه‌ای خوانندگان را با مفهوم هوش هیجانی و چگونگی تقویت آن آشنا می‌کند؛ این کتاب همچنین کمک می‌کند نا افراد مهارت شخصیت‌شناسی و چگونگی مذاکره با هر شخصیت را بیاموزند. افرادی که از فرایند مذاکره و چگونگی برنامه‌ریزی برای آن آگاهی ندارند و در مذاکره‌های مهم خود به نتیجهٔ مطلوب نمی‌رسند، با مطالعهٔ کتاب مذاکره‌کنندهٔ حرفه‌ای به‌خوبی می‌توانند مذاکرات خود را برنامه‌ریزی کرده و با فراگیری استراتژی‌های مذاکره، موفقیت خود را در مذاکرات به نحو چشمگیری ارتقا دهند. 

خواندن کتاب مذاکره کننده حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مذاکره کننده حرفه ای

«هوش درون‌فردی عبارت است از توانایی ما در کنترل افکار، احساسات و رفتارهایمان و هوش بین‌فردی عبارت است از توانایی ما در کنترل هیجانات حاکم بر جلسهٔ مذاکره؛ به‌خصوص زمانی که جلسهٔ مذاکره به محلی برای کشمکش‌های احساسی و شکل‌گیری بگومگوهای هیجانیِ بازنده_بازنده تبدیل می‌شود. با استفاده از هوش بین‌فردی می‌توانیم این موقعیت نامطلوب را به یک موقعیت مطلوبِ برنده_ برنده تبدیل کنیم. هوش هیجانی ترکیبی از هوش درون‌فردی و هوش بین‌فردی است. در واقع توانایی و مهارت شما در آگاهی از احساسات و هیجانات خود، کنترل و مدیریت آن‌ها و نیز شناخت و درک احساسات و هیجانات طرف مقابل و مدیریت هیجانات اوست، به‌گونه‌ای که بین شما و طرف مقابل ارتباطی مؤثر شکل گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان