دانلود و خرید کتاب خاک اره را اره نکن پریسا آقارفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاک اره را اره نکن اثر پریسا آقارفیعی

کتاب خاک اره را اره نکن

معرفی کتاب خاک اره را اره نکن

کتاب خاک اره را اره نکن نوشته پریسا آقارفیعی است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید پول بیشتری به دست آورید و در زندگی موفق‌تر باشید. این کتاب را انتشارات نظری منتشر کرده است. 

درباره کتاب خاک اره را اره نکن

بیشتر آدم‌ها آرزو دارند شرایطشان به طرز معجزه‌آسایی تغییر کند. آن‌ها تمایل ندارند خودشان آدم‌های بهتری شوند تا بتوانند شرایطشان را فعالانه بهبود ببخشند. اما برخلاف بیشتر آدم‌ها که منتظر نشسته‌اند تا شانس درِ خانه‌شان را بزند، شما می‌توانید دنبال تبدیل‌شدن به آدمی باشید که مجهز به مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف برای انجام کارهای فوق‌العاده است. شما می‌توانید به آن آدمی تبدیل بشوید که کار بسیار اثرگذاری انجام می‌دهد. کار شما می‌تواند مسائل مهمی را حل کند.

بهترین فاکتوری که دارید ذهن خلاق شماست. با فکر و هدف شروع کنید و برای رسیدن به آرزوهایتان مطالعه کنید، با کارهای دیگران مقایسه کنید و در جستجوی راه‌حل‌ها باشید.

برای کشف راه‌حل‌ها باید هزینه کرد و هرچه بیشتر زمان بگذارید ایده‌ها و راه‌حل‌های بیشتری در ذهن خود خواهید داشت. فقط باید شروع کنید. کتاب خاک اره را اره نکن به شما کمک می‌کند سریع‌تر موفق شوید. 

خواندن کتاب خاک اره را اره نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال پول و ثروت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خاک اره را اره نکن

«درآمدزایی از اینترنت به یکی از روش‌های مورد علاقه بسیاری از افراد بدل شده است. این روزها همه قصد دارند تا با کمک رایانه، تبلت و دستگاه‌های موبایل هوشمند خود به پول و ثروت دست یابند. تا اینجا همه چیز طبیعی و معمولی به نظر می‌رسد و این نگرش ابزاری به دنیای مجازی هیچ مسئله‌ای را ایجاد نمی‌کند. اما مشکل واقعی از جایی شروع می‌شود که تفکر افراد در مورد پول درآوردن از اینترنت تغییر پیدا کرده و آن را کار ساده و آسانی بدانند. اگر شما هم این‌گونه فکر می‌کنید، اجازه دهید که یک سوال اساسی و استراتژیک از شما بپرسیم:

ـ آیا کسب درآمد در بازارهای حقیقی و صنایع مختلف، کار راحتی است؟

با کمی تأمل، پاسخ شما به این سوال "خیر" خواهد بود. چرا که مدیریت هر کسب‌وکاری نیاز به شناخت و دقت بسیاری دارد. دنیای اینترنت نیز تفاوت چندانی با دنیای واقعی و پیرامون ما ندارد. در جهان مجازی، این تنها ابزارها هستند که تغییر پیدا کرده‌اند و استراتژی‌ها و مسیرهای درآمدزایی همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند. بدیعی است که نیابد انتظار داشته باشیم که تنها با ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام یا تلگرام، بتوانیم به راحتی آب خوردن پول دربیاوریم. در قسمت زیر چند مورد از روش‌های پول در آوردن از اینترنت آورده شده است:

۱- پول درآوردن از تلگرام

پول درآوردن از تلگرام هم می‌تواند به عنوان یک بستر جانبی برای رونق بیشتر کسب‌وکار فعلی‌تان باشد و هم به عنوان یک بستر کاملا مستقل برای کسب درآمد محسوب شود. این روزها به واسطه وجود کانال‌ها و گروه‌های مختلف، فضای مناسبی برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکارها به وجود آمده است. برای درآمدزایی به کمک این نرم‌افزار، کافی است بدانید چه محصولات و خدماتی را از طریق این شبکه اجتماعی تبلیغ کرده و به فروش برسانید. برای انجام این کار بایستی توانایی‌ها و استعدادهای خود را بشناسید و به شکلی کاملا استراتژیک در مورد ۴ مقوله محصول، قیمت‌گذاری، تبلیغ و توزیع و ارائه محصولات خود برنامه‌ریزی کنید. به خاطر داشته باشید که کسانی می‌توانند در عرصه پول درآوردن در اینترنت موفق عمل کنند که راه و رسم تجارت را یاد بگیرند. بی‌گدار به آب زدن راه مناسبی برای درآمدزایی نیست. پول درآوردن در تلگرام هم اصولی دارد که باید حتما به آن عمل کنید! امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی فضایی چون تلگرام را برای ارتباط مستقیم با مشتری انتخاب می‌کنند و مشتری می‌تواند محصول را از کانال تلگرامشان ببیند، به آیدی ادمین تلگرام پیام دهد و با اطلاع از موجودی کالا، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت صاحب کسب‌وکار، واریز کند. به عنوان مثال برند کفش ایرانی «ویزلند»، از تلگرام جهت فروش محصولات خود استفاده می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان