دانلود و خرید کتاب هفت جن امید کوره‌چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت جن اثر امید کوره‌چی

کتاب هفت جن

امتیاز:
۴.۲از ۳۴۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت جن

کتاب هفت جن نوشته امید کوره‌چی رمانی فانتزی است، داستان کتاب درمورد مبارزه آخرالزمانی است که بین اجنه و انسان­‌ها درمی‌گیرد. ماجرای عجیب این کتاب مو برتن مخاطب سیخ می‌کند.

درباره کتاب هفت جن

امید کوره‌چی نویسنده معاصر ایرانی است که رمان جذاب و متفاوت هفت جن را خلق کرده است. داستان از زبان اول شخص که قهرمان داستان نیز هست روایت می‌شود. او برای نجات میرانا که در دستان اجنه اسیر شده است، باید با هفت جن مبارزه ‌کند. نکته جالب کتاب این است که قهرمان داستان در مرحله‌های مختلفی که پشت‌سر می‌گذارد از خدا درخواست کمک می‌گند و می‌داند بدون خواست خدا نمی‌تواند کاری را جلو ببرد. در این داستان اجنه در زندگی‌ انسان‌ها دخالت زیادی می‌کنند و آن‌ها را تحت فشار می‌گذارند در این میان فردی تصمیم می‌گیرد با کمک علوم غریبه با اجنه مبارزه کند.

او برای نجات جان دختری به نام میرانا که اسیر اجنه است با هفت جن مبارزه میکند و در این مبارزه از اجنه‌ی مسلمان نیز کمک می‌گیرد. او در این مبارزه پیروز می‌شود و دختر را از دست اجنه نجات می‌دهد در آخرین مراحل جنگش با اجنه نزدیک است فردی به نام درویش که اجنه‌ی کافر را به تسخیر خودش درآورده است نابود کند که امام زمان به کمکش می ­آید و تمام شیاطین را نابود می­ کند و دنیا نجات می ­یابد. علوم غریبه همیشه کنجکاوی قشر خاصی از خوانندگان را برمی‌انگیزد ولی متاسفانه اطلاعات جامع و دقیق زیادی از این حوزه در دست نیست و همین مسئله باعث افزایش کنجکاوی می‌شود. ادبیات به‌صورت کلی ورود خیلی موفقی در این موضوع نداشته است و کمتر آثار ماندگاری را در این زمینه دیده‌ایم.

کتاب هفت جن اثری است که عنوان آن برای خواننده جذاب است و باعث می‌شود تا خواننده جذب کتاب شود، اما علاوه‌بر عنوان رمان، طراحی جلد متفاوت و رمزآلود آن نیز باعث جذابیت بیشتر شده است. اگر از ظاهر این رمان فانتزی صرف‌نظر کنیم باید گفت متن این کتاب بسیار روان و بدون پیچیدگی نوشته شده است و خواننده را برای ادامه دادن آن ترغیب می‌کند.

امید کوره‌چی تسلط خوب و کاملی بر روی مباحث علوم غریبه دارد و به‌خوبی توانسته این رمان را فضاسازی کند، خواننده با خواندن این رمان خودش را در آن موقعیت تجسم می‌کند و تا پایان کتاب با متن همراه می‌شود. نکته قابل توجه در رمان هفت جن تفکر دینی است که به روشنی در علوم غریبه ورود کرده و راوی و شخصیت اصلی کتاب از خداوند برای رسیدن به هدف کمک می‌خواهد.

چرا باید کتاب هفت جن را مطالعه کنیم؟

کتاب هفت جن اثر امید کوره‌چی سبک تازه‌ای در ادبیات ایران است که تا به امروز چندان موفق نبوده ولی با خواندن و استقبال از این کتاب‌ها می‌توانیم در آینده شاهد آثار بیشتر و ماندگارتری در زمینه علوم غریبه باشیم. این رمان خواننده را با خود به درون دنیای جادوگران و اجنه می‌برد و سفری هیجان‌انگیز برای او رقم می‌زند.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

هفت جن برای کسانی که اهل مطالعه یا از طرفداران ژانر وحشت هستند و یا از خواندن رمان های فانتزی ایرانی لذت می‌برند حتما کتاب جذابی خواهد بود و بهتر است کسانی که کمی ترسو هستند این کتاب را مطالعه نکنند!

درباره امید کوره چی

امید کوره چی در سال ۱۳۶۱ به‌دنیا آمد. او داستان‌نویس معاصر ایرانی است و تاکنون کتاب هایی چون عشق در برابر عشق، هبذول است.

تکه هایی از کتاب هفت جن

دریا ناآرام‌تر از آن بود که فکرش را می‌کردم، تا کمر ایستاده بودم میان آب و طوفان امواج خروشان را چنان به صورتم می‌کوبید که هر لحظه تمرکزم بیش‌تر به‌هم می‌ریخت و از توانم در مبارزه کاسته می‌شد. حدود یک ساعتی می‌شد درگیر نبرد با دیوی بودم که سرسختانه مقاومت می‌کرد و رام نمی‌شد، که به یکباره دیو اطراف حصار محافظ من چرخید و دیواره‌ای از آتش اطرافم را فرا گرفت، اما چون میان آب ایستاده بودم حرارتی به من نرسید. وقت زیادی نمانده بود، اگر شب از راه می‌رسید قدرت دیو چند برابر می‌شد، تمام عزمم را جزم کردم تا ذکر آخر را بگویم و کار را یک سره کنم، که ناگهان موج مهیبی به تنم اصابت کرد و تعادل خود را از دست دادم و یک پایم از حصار بیرون رفت و دیو هم که انگار منتظر چنین فرصتی بود نعره ای کشید و بدن دود گونه‌ی خود را جمع کرد و مثل برق آمد سمت من که ناگهان صاعقه‌ای از آسمان به تنش اصابت کرد و تمام بدنش چون دود از هم پاشید و نابود شد. نفس راحتی کشیدم و خود را از کف دریا جمع کردم. خوب می‌دانستم صاعقه ای در کار نیست و این نهاییل فرشته بود که باز هم مثل دفعات قبل خود را برای حفاظت از من به خطر انداخته و شمشیر نورانیش را مثل صاعقه چنان بر سر دیو بد سیرت کوبیده که تمام تنش بی هیچ زخم یا جراحتی به طور کامل دود شد و رفت هوا. لباس هایم خیس خیس بود و شوری آب، دهانم را پر کرده بود، کشان کشان از میان دریا بیرون آمدم و قدم بر شن‌های ساحل گذاشتم، که چشمم به صورت کشیده و پر از نور نهاییل افتاد. تاج پادشاهی مثل یک خورشید بر سرش می‌درخشید و ردای بلند و سفیدش در وزش باد، موج بر می‌داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه