دانلود و خرید کتاب جک ریچر (کتاب یازدهم؛ بدشانسی و دردسر) لی چایلد ترجمه محمد عباس آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جک ریچر (کتاب یازدهم؛ بدشانسی و دردسر) اثر لی چایلد

کتاب جک ریچر (کتاب یازدهم؛ بدشانسی و دردسر)

معرفی کتاب جک ریچر (کتاب یازدهم؛ بدشانسی و دردسر)

کتاب بدشانسی و دردسر نوشته‌ٔ لی چایلد و ترجمهٔ محمد عباس آبادی است و کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. این کتاب یازدهمین جلد از مجموعهٔ جک ریچر به قلم لی چایلد است.

درباره مجموعه کتاب‌های جک ریچر

لی چایلد تا به حال ۲۶ عنوان کتاب از سری داستان‌های جک ریچر نوشته است. قتلگاه، تا پای مرگ، قلاب، آخرین مهمان، اکو در آتش، سوءقصد، وسوسه انتقام، دشمن، یک شلیک، راه سخت، بدشانسی و دردسر، غریبه‌ای در شهر، دوازده نشانه، ۶۱ ساعت، لانه زنبور، رابطه و تحت تعقیب عناوین برخی از این کتاب‌ها هستند که در قالب مجموعه چاپ شده‌اند.

جک ریچر تکاوری تنها، خطرناک و خستگی‌ناپذیر است که قبلا در ارتش خدمت می‌کرد. رمان‌های این مجموعه به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز این شخصیت در آمریکا و کشورهای دیگر می‌پردازد. 

درباره کتاب بدشانسی و دردسر

«یک شب مردی از هلکوپتری در صحرای کالیفرنیا پرت می‌شود. در همین حین، زنی در شیکاگو از مرگ تمام افراد یک گروه نخبه در ارتش با خبر می‌شود و در خیابان‌های پورتلند، جک ریچر با کدی که فقط چند نفر مفهوم آن را متوجه می‌شوند از مرگ نجات پیدا می‌کند.»

در کتاب بدشانسی و دردسر، جک ریچر در دردسری بزرگ گرفتار شده است. او در وضعیتی است که هیچ‌گونه راه ارتباطی ندارد و به‌تنهایی باید گروهش را از این موضوع آگاه کند.

در شیکاگو، فرانسیس نیگلی، با کدی که ریچر به گروهش ارسال می‌کند، از موضوع آگاه می‌شود. پس از این ماجرا، خبر مرگ دو نفر از هم‌گروهی‌های ریچر به گوششان می‌رسد. اما ریچر تسلیم نمی‌شود.

خواندن کتاب بدشانسی و دردسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ماجراجویانه و اکشن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لی چایلد

جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده‌ای بریتانیایی است که در سال ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال‌ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته‌ٔ حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این‌که در ۴۰ سالگی، به علت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. او از این فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آن‌جا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه‌مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه داستان‌های جک ریچر را با نام قتلگاه منتشر کرد. قتلگاه، علاوه بر دریافت جایزه‌ٔ آنتونی برای بهترین رمان اول، با استقبال کم‌نظیر مخاطبان ادبیات جنایی مواجه شد و بدین ترتیب، قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز یکی پس از دیگری به بازار نشر آمد و هر کدام، موفقیتی بیش از پیش برای لی چایلد به ارمغان آوردند.

در سال ۲۰۱۲ فیلمی با بازی تام کروز بر اساس کتاب نهم این مجموعه ساخته شد. او پس از توفیق رمان اولش در ایالات متحده، در سال ۱۹۹۸ به این کشور مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان رئیس انجمن جنایی‌نویسان آمریکا انتخاب شد. لی چایلد، اکنون با نوشتن چندین رمان جنایی و دریافت چندین جایزه‌ٔ ادبی در این حوزه، جزء مجبوب‌ترین نویسندگان ژانر جنایی در میان منتقدین و مخاطبان به حساب می‌آید.

بخشی از کتاب بدشانسی و دردسر

«اسم مرد کالوین فرانز بود و هلیکوپترْ یک مدل بِل ۲۲۲. هردو پای فرانز شکسته بود، به خاطر همین او را بسته به یک تخت روان سوار هلیکوپتر کردند. حرکت دشواری نبود. بل هلیکوپتری جادار با موتور دوقلو بود که برای سفرهای گروهی و اداره‌های پلیس طراحی شده بود و برای هفت مسافر جا داشت. درهای عقبش به‌اندازهٔ درهای عقب یک وَن بودند و چهارتاق باز می‌شدند. ردیف وسطی صندلی‌ها را برداشته بودند. برای فرانز فضای زیادی کف هلیکوپتر وجود داشت.

موتور هلیکوپتر درجا کار می‌کرد. دو مرد در حال حمل تخت روان بودند. سرهایشان را در زیر جریان باد پروانه خم کرده بودند و یکی پشت به هلیکوپتر و یکی رو به آن باعجله به سمتش حرکت می‌کردند. وقتی به درِ باز رسیدند مردی که پشت به هلیکوپتر حرکت کرده بود یکی از دسته‌های تخت را روی لبهٔ در گذاشت و کنار رفت. آن‌یکی جلو رفت و تخت را محکم هل داد و آن را تا آخر به داخل سُر داد. فرانز به‌هوش بود و درد می‌کشید. فریاد می‌کشید و کمی تکان می‌خورد و تقلا می‌کرد، ولی نه زیاد، چون بندهای روی سینه و ران‌هایش محکم بسته شده بودند. دو مرد پشت سر او سوار شدند و در پشت ردیفِ کنده‌شدهٔ صندلی‌ها نشستند و درها را بستند.

سپس منتظر ماندند.

خلبان منتظر ماند.

مرد دیگری از یک درِ خاکستری بیرون آمد و از روی زمین بتونی به‌طرف هلیکوپتر آمد. در زیر پروانه خم شد و کف دستش را روی سینه‌اش گرفت تا کراواتش توی باد تکان نخورد. این حرکتش باعث شد شبیه شخص گناهکاری نشان بدهد که می‌خواهد اظهار بی‌گناهی کند. از جلوی دماغهٔ دراز بل دور زد و روی صندلی جلو در کنار خلبان نشست.

گفت: «برو.» و بعد سرش را خم کرد تا روی چفت مهارش تمرکز کند.»

نظرات کاربران

...shayan.
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

کتاب مو به مو گفته شده از سریال REACHERهست که من علاوه بر توصیه کتاب توصیه بیشتری نسبت به دیدن سریال آن که از رمان گرفته شده رو دارم که نوشته در کاغذ را به دنیای بیرون کشانده است..

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۳۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۱۳۶,۵۰۰
تومان