دانلود و خرید کتاب قدرت بازیگر ایوانا چوبوک ترجمه پوپک رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت بازیگر اثر ایوانا چوبوک

کتاب قدرت بازیگر

معرفی کتاب قدرت بازیگر

کتاب قدرت بازیگر نوشتهٔ ایوانا چوبوک و ترجمهٔ پوپک رحیمی است. نشر قطره این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی شرحی بر تکنیک «چوبوک» در بازیگری.

درباره کتاب قدرت بازیگر

پوپک رحیمی، مترجم کتاب قدرت بازیگر در مقدمهٔ این اثر، ایوانا چوبوک را بانوی جادوگر هالیوود، مربی ستارگان بزرگ، بانویی خودساخته با دانشی وسیع و عطشی بی‌پایان برای یاددادن و یادگرفتن می‌داند. برخی این کتاب را انجیل بازیگری می‌دانند. خواننده در این اثر با مطالعهٔ اولین صفحه با متن درگیر می‌‌شود؛ چراکه با هر کلمه، دری تازه به دنیای درون باز خواهد شد. راز تکنیک چوبوک در این است که فرد هرگز تسلیم هیچ شرایطی نشود؛ زیرا این تلاش و جنگ است که جذابیت می‌آفریند و جذابیت همان زندگی است. ایوانا چوبوک در این کتاب پیش از درس بازیگری، درس زندگی می‌دهد و با تکنیکی که ارائه کرده است، از علاقه‌مندان به این حرفه بازیگرانی می‌سازد که در منحنی داستان زندگی شخصی خود هم خواهند درخشید.

خواندن کتاب قدرت بازیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران و فعالان حوزهٔ تئاتر و به علاقه‌مندان به رشتهٔ بازیگری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت بازیگر

«آستروف پزشکی متعلق به یک جامعهٔ روستایی است. هدف ایدئال او از انتخاب حرفهٔ پزشکی، درمان و بهبود مردم بوده است. اما بعد از چند سال درمان چند ثروتمند مالیخولیایی، تبدیل به فردی عیب‌جو و بدخلق و تنها شده که برای تسکین جراحت‌هایش به مصرف بی‌رویهٔ الکل پناه آورده است. آستروف طبابت خود را در جهت درمان بیماری‌های شایع در جامعه روستایی‌اش آغاز کرد، تا زمانی که متوجه شد چقدر تنهاست و همین باعث ناامیدی شدیدش شد. به‌طور خلاصه، تغییرات بزرگ آستروف برای تبدیل او به یک فرد بالغ، هیچگاه در او اتفاق نیفتاد.

قبل از اینکه یلنا وارد روستا شود، او ماهی یک‌بار به خانهٔ وانیا می‌آمد. (بله، او پزشک خانوادگی بود و برای سرکشی ماهانه به خانه‌ها می‌رفت.) اما همه‌چیز با ورود یلنا به روستا تغییر کرد. حضور او در خانه باعث شد آستروف از درد و بیماری خیالی که الکساندر همیشه از آن شکایت داشت به‌عنوان بهانه‌ای برای رفت و آمد هر روزه به خانه استفاده کند.

قبل از آمدن یلنا، آستروف همه‌چیز داشت اما امیدش را از پیدا کردن عشق در زندگی قطع کرده بود. این ناامیدی باعث می‌شد او با تندخویی و عیب‌جویی رفتار کرده و در خوردن الکل زیاده‌روی کند. زمانی که تلاش‌هایش برای درمان مردن بدون پاداش ماند، او سعی کرد تا خودش را در تلاش برای حفظ محیط‌زیست غرق کند. متأسفانه او نتوانست طبیعت را از بیماری‌های مدرنش رهایی بخشد.

یلنا افق نگاه آستروف را تغییر داد. احساسات آستروف به یلنا بسیار قوی بود (البته که این احساسات، توسط یلنای دوست‌داشتنی و حساب گر هم دست‌کاری و تحریک می‌شد،) به‌همین‌دلیل آستروف احساس عشق، امیدواری و حتی تزلزل می‌کرد. این موضوع او را آزار می‌داد چرا که از عشق قدیمی و قوی سونیا نسبت به خودش باخبر بود. در پایان داستان، او تحت تأثیر دسیسه‌های یلنا، به وانیا و سونیا (تنها کاراکترهای باقیمانده در خانه) اعلام کرد که حداقل تا یک سال آینده بر نخواهد گشت. درنهایت می‌توان گفت که عشق، تأثیر شدیدی بر زندگی آستروف داشت. می‌توانیم ببینیم که نبودن عشق در زندگی او، چگونه باعث ناامیدی، عیب‌جو و الکلی شدن او شده بود و زمانی که عشق در زندگی‌اش پیدا شد، چگونه امیدوار و کوشا و پرتلاش گشت. بنابراین...»

رفتار سازمانی؛ رویکرد کاربردی و حل مسئله (دو جلدی)
آنجلو کینیکی
تعاریف واژگان کلیدی مدیریت
محمدمهدی تنعمی
اکوسیستم های طبیعی، بیوم ها و اکوتوریسم
علیرضا منصور خاکی
جنون رستاخیز
امیرحسین منفرد
زبان تخصصی مدیریت (مقدماتی)
محسن فرهادی‌نژاد
راز
رویا عبدلی
اقتصاد سیاسی حقوق حیوانات
باب تورس
اهونویتی گاثا سروده های زرتشت اسپیتمان
اردشیر بهمردی
مدیریت حمل و نقل ناب‮‬‌‫
محمد آچاهچاه
نظریه های توسعه نیافتگی
یان روکس برو
باغ شکوفه های گیلاس (دفتر اول)
شقایق راد
تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)
آرکیدی مارتین
راهنمای جامع تحلیل منابع آموزش زبان با تمرکز بر انگاره نیل اندرسون
منیره شهباز
۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی
فاطمه جوادی زرنقی
اجرام سرگردان فضا
محمدرضا رضاپور
قدرت ذهن
حمیدرضا روحانی
مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری
مجید کریمی‌فرد
عوام زاده
سیدمحمد حسین زاده
روانشناسی سلامت
شلی تیلور
اختلالات اسکلتی عضلانی گردن
مرتضی ایزدی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰۶ صفحه

قیمت:
۱۴۶,۰۰۰
۷۳,۰۰۰
۵۰%
تومان