دانلود و خرید کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار مایکل بانگی استانیر ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار اثر مایکل بانگی استانیر

کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

معرفی کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

کتاب گام‌های مؤثر در شروع و توسعه کسب‌و‌کار نوشتهٔ مایکل بانگی استانیر با ترجمهٔ مریم اصغرپور در انتشارات کتاب‌سرای نیک چاپ شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا شفاف باشید، اعتمادبه نفس داشته باشید و پیش بروید.

درباره کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

فرقی نمی‌کند دلیلتان برای آغاز یک فرآیند چیست. ممکن است هنوز به هدف بلندپروازانه‌تان نرسیده باشید. شاید از وضعیت جهان و بی‌عدالتی‌هایش خسته‌اید و رویای کاری برای بهبود را در سر می‌پرورانید. اصلاً احتمال دارد در آستانه‌ٔ ورود به بزرگسالی و به‌دنبال مسیری برای رسیدن به یک زندگی هدفمند و پرمعنا هستید. این کتاب قرار است همراه شما در این آغاز باشد. همراهی کتاب در یافتن تمرکز و شهامت لازم برای انتخاب هدفی که به شوق آن رشد می‌کنید، در متعهد‌بودن و ماندن به آن و در برداشتن قدم‌های دشوار نخستین است. کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب‌و ‌کار از آغاز تا رسیدن به هدفتان در کنار شماست.

کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع کسب‌وکار و رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار

«طبقه: پروژه‌ها، افراد و الگوها

چارچوب دیگری در دسته‌بندی کاری و غیرکاری جای گرفته است. در هر زمینه‌ای که ایجاب می‌کند اقدامی داشته باشید، می‌توانید به انتخاب خود روی پروژه‌ها، افراد یا الگوها تمرکز کنید. (البته این سه مورد کاملاً به‌هم‌پیوسته هستند. شما فقط انتخاب می‌کنید که یک طبقهٔ خاص را در اولویت قرار دهید.

پروژه‌ها. پروژه متداول‌ترین نوع هدف ارزشمند است. پروژه چیزی است که باید انجام گیرد و معمولاً آغاز و پایانی دارد، احساس می‌شود که انجام شده یا انجام نشده است، چند گام دارد که شما را از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر می‌برند و نتیجه‌اش شکست یا موفقیت است. در انجام پروژه دست‌هایتان کثیف می‌شوند، حتی اگر فقط آلودگی دیجیتالی ناشی از کار کردن با صفحه کلید باشد. تمرکز اصلی اهداف ارزشمندی که از طبقهٔ پروژه هستند بر انجام دادن است.

اولین بار با خواندن کتاب دیوید آلن به نام به سرانجام رساندن کارها با قدرت پروژه‌ها آشنا شدم. نکتهٔ اصلی: افکارتان را از سرتان بیرون بیاورید و وارد سیستمی کنید که می‌توانید به آن اعتماد کنید؛ جایی که می‌توانید افکارتان را به صورت پروژه دربیاورید.

افراد. ما همیشه «در رابطه» هستیم. غیرممکن است بتوانید کسی را تصور کنید که در یک شبکه ارتباطی نباشد. کسانی که دوستشان داریم و کسانی که ما را دوست دارند، کسانی که آنها را رهبری می‌کنیم و کسانی که از آنها پیروی می‌کنیم، افرادی که با آنها دادوستد داریم و افرادی که با آنها بازی می‌کنیم، همهٔ اینها در رشد و تکامل ما مؤثرند. گاهی اوقات هدف ارزشمند این است که روی یک یا چند مورد از این روابط تمرکز کنید؛ برادر، مدیر، دوست، شریک، دختر، مراجع، بنیان‌گذار، مراقب، فروشندهٔ بهتر یا متفاوتی شوید. در اینجا شما هستید و فرد دیگر. تمرکز اصلی اهداف ارزشمندی که در طبقهٔ افراد قرار دارند بر تعامل است.

الگوها. در اینجاست که آینه را برمی‌دارید و بررسی می‌کنید که در دنیا چطور ظاهر می‌شوید. آیا الگوهای رفتاری کنونی‌تان هنوز برایتان مناسب هستند؟ آیا لازم است خودِ قدیمی‌تان و عملکرد پیشینتان را، که متناسب با آرزو و بلندپروازی‌تان نیست، پشت سر رها کنید؟ همیشه این‌طور به نظر نمی‌رسد که می‌توانید الگوها را به مهم ارتباط دهید، ولی تلاش برای رسیدن به بهترین نسخهٔ بعدی خودتان همیشه بیشتر از آنچه که از دنیا می‌گیرد به دنیا می‌دهد. تمرکز اصلی اهداف ارزشمند در طبقهٔ الگوها بر «بودن» است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۷۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان