دانلود و خرید کتاب رهبر انگیزه‌بخش تام شرایتر ترجمه بامداد صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبر انگیزه‌بخش اثر تام شرایتر

کتاب رهبر انگیزه‌بخش

معرفی کتاب رهبر انگیزه‌بخش

رهبر انگیزه‌بخش کتابی نوشته تام شرایتر و کیت شرایتر درباره تکنیک‌های رهبری انگیزه‌بخش است. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه رهبران بازاریابی شبکه‌ای به اعضای سازمان خود انگیزه می‌دهند.

«انگیزه دادن» هنر است یا علم؟

ممکن است ترکیبی از هر دو باشد. ذهن بشر کمتر از اعضای بدن او شناخته شده است، اما شواهد و قرائنی از خود باقی می‌گذارد که می‌توانیم با استفاده از آنها به خودمان و دیگران انگیزه بدهیم.

 درباره کتاب رهبر انگیزه‌بخش

این کتاب مرجع یا کتاب درسی علم ایجاد انگیزه نیست، بلکه مجموعه‌ای از روش‌های عملی ایجاد انگیزه است که می‌توانیم در کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای خودمان به کار ببریم. انگیزه دادن به بازاریاب‌های شبکه‌ای جدید تنها وظیفه‌ی رهبران بازاریابی شبکه‌ای نیست، اما مطمئناً یکی از وظایف مهم آنها است.

در این کتاب با برخی از روش‌های جالب انگیزه‌بخشی به خودمان و دیگران آشنا می‌شویم. انگیزه‌ی بیشتر باعث موفقیت بیشتر می‌شود.

 خواندن کتاب رهبر انگیزه‌بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 رهبران و مدیران در هر نهاد و سازمانی مخاطبان این کتاب کاربردی هستند.

 درباره تام شرایتر

تام شرایتر یکی از معروف‌ترین بازاریابان شبکه‌ای آمریکایی است به‌گونه‌ای که از او به‌عنوان «آل بزرگ» یاد می‌کنند. این بازاریاب موفق در سال‌های گذشته اقدام به تالیف کتبی جهت آموزش سایر بازاریابان کرده است. کتاب‌های وی شامل تمامی رموز موفقیت این نتورکر قدیمی و معروف آمریکایی است.

 بخشی از کتاب رهبر انگیزه بخش

به سَم، زیرشاخهٔ نه چندان فعال‌مان، زنگ می‌زنیم و می‌گوییم: «می‌دونستی که اگه همه‌اش ۶۰۰۰ دلار دیگه از این محصولات رو بفروشی، واجد شرایط دریافت کمک هزینهٔ خرید خودرو از طرف شرکت می‌شی؟»

وای! حتماً این حرف سَم را هیجان‌زده می‌کند.

ولی این طور نیست.

سَم با خودش می‌گوید «کاش بالادستی‌ام این‌قدر به من زنگ نمی‌زد. اصلاً نمی‌شه حتا ۵۰ دلار دیگه از این محصولات رو فروخت. اخیراً یک ال‌سی‌دی ۵۵ اینچ خریدم و خودم هزار تا مشکل دارم و ذهنم مشغوله. اکه هی! از بس دکمه‌های کنترل از راه دور پرسرعت جدیدم رو فشار دادم مچ دستم هم درد می‌کنه. ممکنه علیل بشم! در هر حال، این ماشین فورد پینتو مدل ۱۹۷۲ من هنوز خوب کار می‌کنه، البته تا وقتی که زنگ‌زدگی‌های جمع‌شدهٔ کف باک جلوی نشتی اون رو بگیره. فعلاً که به ماشین نو نیاز ندارم. وقتشو ندارم برم بیرون و جواب منفی بگیرم. آخ آخ، درد مچ و شست دستم بیشتر شد. بذار کانال‌ها رو بالا و پایین کنم یه فیلم تخیلی پیدا کنم ببینم. اصلاً بهتره موبایلم رو خاموش کنم...»

مشکل ایجاد انگیزه با پاداش این است. بعضی وقت‌ها مؤثر نیست.

چرا؟ چند علت دارد.

سَم باور ندارد که می‌تواند این کار را انجام دهد. تا به حال ۶۰۰۰ دلار جنس نفروخته. همین دلیل کافی است که بداند این کار شدنی نیست. اینکه شرکت یک طرح اعطای کمک هزینهٔ خرید خودرو دارد، اعتقادات یا مهارت‌های سَم را عوض نمی‌کند. او هنوز اعتمادبه‌نفس کافی را ندارد... و زیادی هم تنبل است.

سَم مسیری را که دارای کمترین دردسر است انتخاب می‌کند. ماشینش هنوز کار می‌کند. وصله پینه کردن ماشینش آسان‌تر است تا فروختن ۶۰۰۰ دلار از این محصولات. خیلی کار می‌برد و مردم زیر بار خریدش نمی‌روند. راه آسان‌تر آن است که کمتر با ماشین بیرون برود.

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۵)
زیگ زیگلار داستان پسر بچه‌ای را تعریف می‌کرد که دوست نداشت مسواک بزند. مادرش با گفتن این جمله مشکل را حل کرد: «فقط اون دندونی رو مسواک بزن که دوس داری تو دهنت بمونه.» تمام شد رفت.
هدی✌
می‌توان گفت انگیزه دادن یعنی کمک کردن.
هدی✌
نباید افراد زیرمجموعه‌مان را تهدید کنیم.
هدی✌
گاهی که خیلی در دنیای خودمان غرق می‌شویم، جلوتر از نوک دماغ‌مان را نمی‌توانیم ببینیم.
هدی✌
یک مَثَل قدیمی می‌گوید «اگر با چهار تا آدم ورشکسته بگردی، مطمئن باش نفر بعدی خودت هستی».
هدی✌
یادتان باشد، یکی از وظایف ما رهبرها ایجاد انگیزه است.
هدی✌
وقتی آدم رؤیا داشته باشد، هیچ چیز جلویش را نمی‌گیرد.
هدی✌
مطلب دربارهٔ کسانی که از هیچ به همه چیز رسیدند هم صدق می‌کند. این افراد اجازه نمی‌دهند هیچ مانعی سر راه‌شان قرار بگیرد. رؤیاهای آنها بسیار بزرگ‌تر از موانعی بود که به آن برمی‌خوردند.
هدی✌
باید به زیرمجموعه‌های‌مان انگیزه بدهیم که به کارشان تعهد پیدا کنند، تعهدی بزرگ‌تر از مشکلات این مسیر.
هدی✌
. هر کسب‌وکاری مشکلات خودش را دارد.
هدی✌

حجم

۱۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان