دانلود و خرید کتاب اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز کارماین گالو ترجمه سعید جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز اثر کارماین گالو

کتاب اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز

معرفی کتاب اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز

«اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز» نوشته کارماین گالو(-۱۹۶۵)، است و بر اساس سخنرانی‌های استیو جابز، آموزش می‌دهد که چگونه در برابر حضار فوق‌العاده عمل کنیم. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: مفاهیم موجود در این کتاب، شما را یاری خواهد کرد تا حضار را به شیوه‌هایی که تصورش را هم نکرده‌اید، متقاعد سازید. بسیاری از افراد مشغول در حوزه‌ی کسب و کار را در سراسر دنیا دیده‌ام که با اِعمال این تکنیک‌ها توانسته‌اند برنده‌ی قراردادهای چند میلیون دلاری شوند. کارمندان فروشگاه اپل را دیدم که از این کتاب بهره می‌برند تا بیاموزند چگونه محصولات جدید را در فروشگاه قرار دهند. هزاران نفر از خوانندگان این کتاب در امریکای شمالی، آسیا، اروپا و امریکای جنوبی، سخنرانی و ارائه‌های خود را با کمک این تکنیک‌ها متحول کرده‌اند. اگر شما این کتاب را بخوانید و مثال‌هایش را با دقت مطالعه کنید، سخنرانی‌های شما هرگز همانند گذشته نخواهد بود و نکته همین‌جاست که مشتریان، کارمندان، سرمایه‌گذاران و شرکای شما از شیوه‌ی قدیمی و غیرجذاب طراحی و ارائه‌ی سخنرانی خسته شده‌اند. اما یک سخنرانی استیو جابز متفاوت از هرگونه سخنرانی و ارائه‌ای است که تاکنون دیده‌اید. این سخنرانی آگاهی می‌دهد، می‌آموزد و سرگرم می‌کند. روشن می‌سازد و انگیزه می‌دهد. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، از آنجا که استیو جابز «بر پایه‌ی اصول ارائه شده در این کتاب» سخنرانی خود را ایراد می‌کند، شما نیز می‌توانید از الگوی او اقتباس کنید تا خانه‌تکانی اساسی در ارائه و سخنرانی بعدی خود انجام دهید!

نظرات کاربران

pouya gholami
۱۳۹۵/۱۰/۱۰

ممنون که این کتاب رو به فروشگاه اضافه کردید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
یک فرد می‌تواند بهترین ایده‌ی دنیا را در ذهن داشته باشد – به‌طور کامل بدیع و متفاوت – اما اگر نتواند دیگران را به‌خوبی متقاعد کند، ایده‌اش اهمیتی نخواهد داشت.
dariush kiany
هنگامی که پیام‌های کلیدی و نکات حمایت‌کننده را خلق می‌کنید، تصمیم بگیرید که کدام‌یک از ابزار سخنرانی، داستان شما را لذت‌بخش‌تر می‌سازد. از نظر آریستوتل، تشبیه «مهم‌ترین نکته است» . یک تشبیه – واژه یا عبارتی که موردی را مشخص می‌کند و برای نشان دادن مورد دیگر برای مقایسه به کار می‌رود– ابزاری متقاعد‌کننده در بهترین فعالیت‌های تبلیغاتی بازاریابی و روابط عمومی است. جابز از تشبیهات در گفت‌وگوها و سخنرانی‌ها بهره می‌گیرد. در یکی از مشهورترین مصاحبه‌ها، جابز اظهار داشت: «من اعتقاد دارم رایانه مهم‌ترین ابزاری است که ما تاکنون ساخته‌ایم. رایانه، همانند دوچرخه برای ذهن ماست.»
کاربر ۸۰۷۸۲۰۶
دونالد ترامپ زمانی بیان کرد: «اگر هیچ علاقه‌مندی ندارید، انرژی ندارید و اگر انرژی نداشته باشید، هیچ چیز ندارید.»
امیدکربلایی
جابز این موارد را انجام می‌دهد: آفرینش پیام‌ها ارائه‌ی تجربه‌ای به‌یادماندنی ارائه‌ی ایده‌ها ایجاد اشتیاق در میان مشتریان
dariush kiany
«هرچه هزینه‌ها کمتر باشد، شما بیشتر پس‌انداز می‌کنید.
امیدکربلایی
اگر شما نتوانید آن را به‌سادگی توضیح دهید، آشکار می‌شود که به‌خوبی درکش نکرده‌اید. - آلبرت اینشتین
امیدکربلایی
«چرا من باید علاقه‌مند شوم؟»
امیدکربلایی

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان