دانلود و خرید کتاب پنج ستاره کارمین گالو ترجمه ایوار .
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج ستاره اثر کارمین گالو

کتاب پنج ستاره

نویسنده:کارمین گالو
مترجم:ایوار .
امتیاز:
۱.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پنج ستاره

کتاب پنج ستاره نوشته کارمین گالو است. در عصر رسانه‌های اجتماعی و فن‌آوری‌های پیشرفته که مدیران و کارآفرینان فرصتی شگرف یافته‌اند، ناچارند با افزایش مهارت در فنِ برقراری ارتباط، با قدرت و سرعتی بیش از پیش، به طرح ایده‌ها و حرکت به سوی اهداف‌شان بپردازند. معنای دیگر این کلام این است که همه ما ناچاریم در فنِ برقراری ارتباط چیره‌دست شویم این کتاب شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

درباره کتاب پنج ستاره

نشریه «ره‌آورد مدیریت» در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود. در حال حاضر نشریه «ره‌آورد مدیریت» با تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه یکی از محبوب‌ترین نشریه‌های مدیریت کشور است.

. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند به اهمیت نحوه صحیح برقراری ارتباطات سازمانی پی ببرید و با بزرگان این حوزه و اسرار موفقیت آن‌ها آشنا شوید. این کتاب شما را به چالشی بزرگ دعوت می‌کند و آن رشد ارتباطات سازمانی از طریق هنر ترغیب و قصه‌گویی است.

خواندن کتاب پنج ستاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه مندان به رشد شخصی و کسانی که دوست دارند اعتماد به نفسشان بیشتر شود پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پنج ستاره 

جهان مدرن، زاییده و بالیدهٔ ایده‌ها و اندیشه‌ها است و برخورداری از مهارت ترغیب در این جهان، تنها مهارتی است که داشتنش به نداشتنش می‌ارزد. ارسطو با اختراع علم منطق، ابزارِ ساختِ ماشین‌های هوشمند را در اختیار بشر قرار داد؛ او موهبت دیگری نیز به بشر ارزانی داشت تا بتواند همیشه یک گام جلوتر از آن ماشین باشد و آن را «بلاغت» نامید.

بنا به تعریف ارسطو، بلاغت، هنر ترغیب انسان‌ها به سوی زندگانی متعالی‌تر با استفاده از زبان گفتاری و نوشتاری است. او معتقد بود که برای موفقیت در یک جامعهٔ متمدّن، هم خِرد لازم است و هم فصاحت و سخنوری. به عقیدهٔ او، سخنوری فرمولی است برای دست‌یابی به قلب‌ها و تغییر اندیشه‌ها و نظرها. هر سخنرانی، ارایه، یا نطقِ الهام‌بخش، در هستهٔ خود همان راهبرد را نهفته دارد که ارسطو بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بر آن انگشت نهاد.

به گفتهٔ کرایدر: «بلاغت درنهایت همان هنر شادمانی است.» ارسطو مخاطبین را «قضات» خطاب می‌کرد؛ چرا که ایشان مدام عیار بحث‌ها و استدلال‌ها را می‌سنجند تا بتوانند دربارهٔ سرورافزایی و شادی‌آفرینی هر مبحث داوری کنند. هدف غاییِ ترغیب، استفاده از زبان برای تحریض و قوت قلب دادن به هر دو طرف برای شکوفایی و یافتن شادی است؛ وی می‌گوید برای نیل به این هدف دو گام وجود دارد: گام نخست برای کارگرشدنِ ترغیب، بیان روشنِ لُبّ و جان‌مایهٔ استدلال است و گام دوم اثبات منطقی بودن و استحکام استدلال است.

جان‌مایهٔ استدلال شما آن چیزی است که مایلید طرف مقابل انجام دهد؛ برای یک کارآفرین می‌تواند این باشد که یک سرمایه‌گذار خطرپذیر باید بر روی ایدهٔ او سرمایه‌گذاری کند و جان‌مایهٔ یک فروشنده نیز انتخاب خدمات جدید از سوی مشتریان است.

به گفتهٔ ارسطو «انسان، حیوان ناطق است و ترغیب، هم هنر است و هم علم» و چه درست می‌گفت. ابزارهای ارسطو برای «ترغیب» عبارت بودند از:

- منطق (لوگوس): آن‌چه برای ارایه دارید یا ایدهای که از آن دم می‌زنید، باید منطقی و منسجم باشد. بحث‌های شما باید ساختاری منطقی داشته باشد.

- اعتبار (اتوس): شما به‌عنوان یک سخنران یا فرد مؤثر، باید فرد معتبری باشید. اگر مردم بدانند که آن‌چه شما ارایه می‌کنید، به بهترین وجه منافع آن‌ها را در پی دارد، شما را به‌عنوان فردی معتبر خواهند شناخت.

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۰۰۶۷۷
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

کیفیت کتاب در حد قیمتشه متن ترجمه بیشتر واسه کتاب های ادبیات و شعر خوبه تا همچین کتابی بنظرم روی این کتاب وقت نذارین چون چیزی دستتون رو نمیگیره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۴۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان