دانلود و خرید کتاب انرژی کی می‌ گوید... کوئیچی توهه ترجمه عادل شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انرژی کی می‌ گوید... اثر عادل  شیرازی

کتاب انرژی کی می‌ گوید...

نویسنده:کوئیچی توهه
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انرژی کی می‌ گوید...

کتاب «انرژی کی می‌گوید» شرحی بر انرژی «کی» (در فرهنگ ژاپنی از انرژی های مرتبط با هستی و کائنات) است که توسط استاد کوئیچی توهه، از اساتید برجسته هنر رزمی آیکیدو، نوشته شده است. این کتاب توسط دو تن از اساتید مطرح آیکیدو ایران، استاد عارف شیرازی و استاد عادل شیرازی، به فارسی برگردانده شده است. شایان ذکر است که مباحث مطرح شده در این مجلد پیشتر توسط مترجمان در کنفرانس‌ها و کنگره‌های گوناگونی تدریس شده‌اند.

نظرات کاربران

ر
۱۳۹۸/۰۹/۰۸

سلام. کاش تعداد صفحات هر کتاب را می نوشتید.

maria
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

بخونید ضرر نداره بلکه سود

Moon
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

کتاب کوتاه و مفید کاش طریقه تنفس هم اشاره کوتاهی میکرد ضمن اینکه اگر توضیح و نکات بیشتری داشت بهتر بود «همه چیز را آسان بگیر اما تلاش خود را انجام بده»

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اگر یک شی چوبی را محکم در دست گرفته و تلاش کنید که آن را بر روی سر ببرید؛ احساس سنگینی می‌کنید. اگر چیزی را سبک بگیرید احساس سبکی می‌کنید. به همین صورت، نباید به چیزی با دیدی بسیار جدی فکر کنید. دیدگاهی ساده و آسان داشته باشید و همه چیز را راحت بگیرید. به عبارت دیگر مثبت فکر کنید.
maria
باید از اینکه گیاه یا حیوان متولد نشده ایم بلکه انسانی هستیم با یک ذهن جهانی از کائنات تشکر کنیم. با کمک به هدایت رشد و خلق جهان هستی باید ماموریت خود را به انجام رسانیم.
معجزه ی سپاسگزاری
همیشه با مواجه با ترس و نگرانی مشکل داریم. نگرانی باعث انقباض رگ های خونی شده و خروج ناخالصی و آلودگی از بدن را با مشکل مواجه می‌کند و بنابراین فرد مستعد تعداد زیادی بیماری می‌شود. آرامش در حقیقت راز و اکسیر زندگی است. بیایید روش حقیقی آرامش که باعث می شود هر روز روحی شبیه به نسیم ملایم بهاره داشته باشیم را گسترش دهیم. اگر این را تمرین کنیم، هرگز نیازی به بروز عصبانیت و ناراحتی و هیجان در کارهای روزمره نیست.
maria
بیایید شجاعت به خرج داده و بگوییم" اگر وجدان و یک روح آرام داشته باشم، جرات روبرو شدن با ده میلیون دشمن را دارم".
maria

حجم

۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان