دانلود و خرید کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ ترجمه فائزه زارع زردینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

معرفی کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم را موسسه HTeBooks گردآوری کرده و فائزه زارع زردینی به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب راه‌های غلبه بر ترس را در کوتاه‌ترین زمان می‌آموزد.

مجموعه کتاب‌های  HTeBooks برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. «مؤسسهٔ فرهنگی‌دیجیتال کلیدطلایی جهان‌معاصر» با هدف ساده و علمی کردنِ آموزش مهارت‌های زندگی، به ترجمۀ این مجموعه همت گمارده است. از جمله کتاب‌های ترجمه شده می‌توان به موارد پیشرو اشاره کرد: « چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیۀ ناب انتخاب کنید»، «چگونه یک کسب‌کار جدید راه بیندازیم»، «چگونه با شکست عاطفی روبرو شویم»، «چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم» و ... .

این مجموعه کتاب‌ها در آموزش مهارت‌های زندگی، حکم قدم اول و آشناییِ اولیه را دارند؛ و در واقع راه را برای تحقیقِ بیشتر در زمینۀ مورد بحث، هموار می‌کنند.  

درباره کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

وقت آن رسیده که به زندگی خوب و سرشار از آرامش خود قبل از درگیر شدن با ترس و اضطراب، بازگردید. آیا می‌دانید که تقریبا یک‌سوم جمعیت دنیا به صورت پنهانی از احساسات ویران‌کننده مثل فوبیا، نگرانی و وسواس فکری عذاب می‌کشند؟ این ترس‌ها، چالش‌های همیشگی هستند که افراد در طول دوران زندگی با آنها روبه‌رو می‌شوند.

کارشناسان در طول دهه‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای غلبه بر ترس و اضطراب انجام داده‌اند، ولی تلاش‌های کمی برای انتقال این تجارب به مردم عادی شده است.

کتاب، چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ راهکارهای نوینی ارائه می‌کند که به کمک آنها می‌توانید گام به گام با انواع مختلفی از ترس مقابله کنید! در اینجا بیست و پنج راهکار عملی، ویژه، وکاربردی برای مقابله با ترس و اضطراب ارائه شده است.

شنیدن کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه دوست‌داران یک زندگی شاد و آرام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

«هر شب، وقتی به رختخواب می‌روم،‌ می‌میرم؛ و صبح روز بعد، هنگام بیدار شدن، دوباره متولد می‌شوم.» مهاتما گاندی

ترس با نحوهٔ به پایان رساندن روز شروع می‌شود. معمولاً به این دلیل تمایل به تسلیم شدن در برابر ترس دارید که مغز و بدن شما استراحت کافی نداشته‌اند.

بنا بر تحقیقات، نداشتن الگوی خواب منظم می‌تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد. بنابراین،‌ باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بهترین الگوی خواب را برای خود داشته باشید. چرخهٔ خواب طبیعی برای شروع یک روز جدید و بهتر، حدود هشت ساعت است. در صورتی که خواب کافی داشته باشید، احتمالاً سرحال‌تر از روز قبل بیدار می‌شوید و دیدِ بهتری نسبت به زندگی خواهید داشت.

کمبود خواب، عاملی مهم در استرس، اضطراب و ترس غیرمنطقی به شمار می‌آید. به علاوه، بر سلامت فیزیکی فرد نیز تأثیر منفی دارد؛ و به دو روش کار می‌کند- کمبود خواب به حملات اضطرابی و حملات اضطرابی به اختلال خواب منجر می‌شود.

اگر در حال حاضر اضطراب دارید،‌ باید به صورت جدی برای حل مشکل اختلال خوابتان چاره‌ای بیندیشید. لازم است ۸ الی ۱۰ ساعت از روز خود را برای رسیدگی به مشکلات بی‌خوابی‌تان اختصاص دهید. همچنین باید افکاری که باعث ایجاد استرس در شما می‌شود را دور بیندازید.

نکات کلیدی

* به مغز و جسمتان استراحت دهید تا تسلیم ترس و اضطراب نشوید.

* حداقل هشت ساعت از خواب روزانه‌تان را کامل کنید تا سرحال‌تر و بهتر از روز قبل بیدار شوید.

* تنها ۸ الی ۱۰ ساعت از روز خود را برای رسیدگی به مشکلات بی‌خوابی‌تان اختصاص دهید.

۲- همیشه صورت خندانی داشته باشید

«خواهید فهمید که زندگی هنوز ارزشش را دارد اگر فقط لبخند بزنید.» چارلی چاپلین

لبخند می‌تواند اثرات بسیاری داشته باشد. فقط کافی است تصور کنید که لبخند روی صورت شما نقاشی شده،‌ این تنها راه نفوذ به وجود و قلب شماست.

گاهی اوقات در هنگام سختی است که ارزش واقعی آدمی مشخص می‌شود. اغلب اوقات، کنترل اوضاع را از دست می‌دهید و همین امر می‌تواند نا امیدی بسیاری به همراه داشته باشد. زمانی که ناامید می‌شوید،‌ استرس سراسر وجودتان را می‌گیرد. درست است،‌ وقتی استرس می‌گیرید، آن زمان است که احساس ترس می‌کنید- ترسی که قادر به تحمل کردن آن نیستید، ترسی که شما را نالایق و بی‌کفایت نشان می‌دهد،‌ و ترسی که شما به‌هیچ‌وجه قادر به توضیح آن نیستید.

برای اجتناب از مشکلات بیشتر،‌ باید لحظه‌ای مکث کنید و لبخند بزنید. در صورتی که دلیلی برای انجام این کار پیدا نکردید، به دنبال دلیلی خارجی برای توجیه لبخند خود بگردید. آن دلیل می‌تواند خانواده، عشقتان و یا حتی مشاهدهٔ ویدئوهای خنده‌دار یوتیوب باشد. یا اصلاً بدون دلیل لبخند بزنید. ممکن است تا حدودی دیوانگی به نظر برسد ولی بر اساس تجربه،‌ از آنجایی که لبخند، اعصاب شما را آرام می‌کند پس می‌تواند احساس خیلی بهتری به شما بدهد.

نکات کلیدی

* به خاطر داشته باشید که یک لبخند ساده می‌تواند روز شما را متحول کند.

* لبخند می‌تواند در مقابله با ترس، استرس و ناامیدی تأثیر چشمگیری داشته باشد.

*‌ دلیلی برای لبخند زدن پیدا کنید!


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان