دانلود و خرید کتاب آنگلا مرکل استفن کورنلیوس ترجمه هایده وهاب زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنگلا مرکل اثر استفن کورنلیوس

کتاب آنگلا مرکل

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنگلا مرکل

کتاب آنگلا مرکل؛ قدرتمندترین زن جهان نوشتهٔ استفن کورنلیوس و ترجمهٔ هایده وهاب زاده است و روشنگران و مطالعات زنان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آنگلا مرکل

در این کتاب به سیاست‌های هشت سال اول آنگلا مرکل در مقام صدارت پرداخته شده است. در شروع کتاب با شرایط دوران کودکی، نوجوانی و جوانی او که او را به دنیای سیاست کشاند آشنا می‌شویم.

نویسنده به عنوان یک روزنامه‌نگار در دوران بحران یورو در کنار مرکل حضور داشته است و ما را در فراز و فرودهای مرکل و تلاطمات امواج بحران، همراهی می‌کند.

او که این کتاب را زیر نظر مرکل نوشته است از زندگی شخصی او و از زندگی حرفه‌ای او و قدرتی که بر اقتصاد اروپا تأثیر گذارست سخن می‌گوید. به خصوص بیانگر تلاش‌های مرکل در زمینه محیط‌زیست، اقتصاد اروپا، میانجیگری در خاورمیانه و دیدگاه او نسبت به آزادی است.

خواندن کتاب آنگلا مرکل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با شخصیت آنگلا مرکل آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آنگلا مرکل

«امروز آنگلا مرکل، بعد از هشت سال صدارت، بار دیگر در اوج قدرت و محبوبیت خود قرار دارد. او پس از دو دوره پی در پی، همچنان زمام بزرگترین، قدرتمندرترین و ثروتمندترین اقتصاد اروپا را در دستتان خود دارد. رهبری بلامنازع در حزب خویش است و وزرائی وفادار و حلقه به گوش در کنار دارد. دومین حزب مطرح کشور با او از در ائتلاف درآمده، بگونه‌ای که از کاستی‌های گذشته او چشم پوشیده‌اند.

عزت و احترام فزاینده‌اش در جامعه، حاصل رفتار بزرگوارنهٔ او با مخالفین است. کمتر زمامداری از چنین تأیید و حمایتی مردمی برخوردار است. از لحاظ اقتصادی با مشکل عمده‌ای روبرو نیست و نسبت به همسایگانش شرایط بدی ندارد.

آنگلا مرکل به موقعیتی در سطح جهانی دست یافته است. او از معدود رهبران جهان است که چندین دوره، در مسند قدرت باقی‌مانده است. بجز نخست وزیر لوکزامبورگ که از قدیمی‌ترین رهبران اروپاست، و یک سال زودتر از مرکل، به قدرت رسیده است و همچنین رییس کمیسیون اروپا که یک سال زودتر از او و به کمک او، به قدرت رسیده است. مرکل با رئیس جمهور آمریکا، در تعامل است و همکاری‌اش با رییس‌جمهور روسیه، بی‌شباهت به حرکت خرگوش و لاک‌پشت نیست. برخی امور به سرعت و برخی امور به کندی پیش می روند. تا به حال شاهد یک تغییر در رهبری چین بوده، دوست دارد رهبر جدید را با همتای قبلی، مقایسه کند.

در فرایند صلح خاورمیانه نقش دارد. یک حس توجه و علاقه که گاهی با احساسات شخصی‌اش در می‌آمیزد، به منطقهٔ خاورمیانه دارد. بخشی از این احساس به تاریخ گذشته آلمان برمی‌گردد و بخشی دیگر به احوال شخصی خود او امّا هرگز اجازهٔ دخالت و بروز احساساتش را در این امور نمی‌دهد. گاهی، شدت و سرعت حوادث در منطقه، او را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با وسواس و دقت نظر، روند امور را در خاورمیانه رصد می‌کند. این جوامع بحرانی و آشوب‌زده که در طلب آزادی‌اند از طرف صاحبان قدرت سرکوب می‌شوند. مرکل داستانی از آزادی برای گفتن دارد، امّا چون تمایلی به ابراز احساساتش ندارد، به ندرت داستان خود را تعریف می‌کند. از نگاه او آزادی امری است بسیار شخصی.

آرزو برای نفوذ به محدودیت‌های‌فردی، کشف سرزمین‌های‌جدید، رسیدن به درک و اوج یک مفهوم، تمام این توصیفات زیبا از عطش یک‌زن برای رسیدن به‌آزادی حکایت‌دارند. زنی‌که، باید تمام‌آرزوها و جاه‌طلبی‌هایش را به مدت سی‌وپنج سال سرکوب می‌کرد، امروز هنوز تشنه است و سیراب نشده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۴۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۷۱,۵۰۰
تومان