دانلود و خرید کتاب راهنمای تفکر تحلیلی لیندا الدر ترجمه شیوا دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای تفکر تحلیلی اثر لیندا الدر

کتاب راهنمای تفکر تحلیلی

معرفی کتاب راهنمای تفکر تحلیلی

کتاب الکترونیکی «راهنمای تفکر تحلیلی» نوشتهٔ لیندا الدر و ریچارد پاول با ترجمهٔ شیوا دهقانی در انتشارات بهجت چاپ شده است.

درباره کتاب راهنمای تفکر تحلیلی

 تجزیه و تحلیل و ارزیابی مطالب و مسائل از جمله مهارت‌هایی است که آموختن آن برای دانش‌آموزان چه برای یادگیری بهتر دروس و چه برای درک درست‌تر از زندگی الزامی است. کتاب راهنمای تفکر تحلیلی به این موضوع مهم می‌پردازد و ساختار تفکر را تشکیل‌یافته از ۸ محرک می‌داند که عبارت‌اند از: هدف نهایی، سؤالات و مسائل مورد بحث، اطلاعات، داده‌ها و مدارک موجود، روش‌های تفسیر، استنباط و رسیدن به راه‌حل، مفاهیم، تئوری‌ها، تعاریف، قوانین و اصول مورد استفاده، فرضیات مورد استفاده، مفاهیم ضمنی و پی‌آمدهای حاصله در جریان حل مسئله، دیدگاه‌ها و چهارچوب‌های مرجع به‌کارگرفته‌شده

کتاب راهنمای تفکر تحلیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای تفکر تحلیلی

«هر انسانی می‌اندیشد. اندیشیدن در نهاد انسان است؛ اما افکار ما، اغلب جهت‌دار، آشفته، تکه‌تکه و بی‌شکل یا به تمام معنا متعصبانه است. زندگی ما و آنچه می‌سازیم و تولید می‌کنیم دقیقاً به کیفیت افکار ما بستگی دارد. افکار آشفته، بر امور مالی و هم بر کیفیت زندگی هزینه زیادی تحمیل می‌کنند. اگر می‌خواهیم درست بیندیشیم، دست‌کم باید مبانی تفکر؛ یعنی، اساسی‌ترین ساختارهایی را که منجر به تفکر می‌شود را درک کنیم. باید یاد بگیریم که مسائل را چگونه به اجزای کوچک‌تر تجزیه کنیم و به آن‌ها بیندیشیم.

هر کسی با دیدگاه‌های از پیش داشته‌ی خود، اندیشه‌ها، افراد، مکاتب، به‌طورکلی جهان هستی را قضاوت می‌کند. هیچ‌کس با ذهن خالی به تماشای طبیعت و انسان نمی‌رود. نظرگاه یا چشم‌انداز قبلی شما به‌سادگی می‌تواند، آنچه را که از موقعیت‌ها و مسائل می‌بینید تحریف کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان