دانلود و خرید کتاب فیزیک ناممکن ها میچیو کاکو ترجمه رامین رامبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو

کتاب فیزیک ناممکن ها

نویسنده:میچیو کاکو
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فیزیک ناممکن ها

کتاب فیزیک ناممکن ها نوشتهٔ میچیو کاکو و ترجمهٔ رامین رامبد است و انتشارات مازیار آن را منتشر کرده است. این کتابْ بررسی علمی دنیای فیزرها، میدان‌های نیرو، دورفرستی، و سفر در زمان است.

درباره کتاب فیزیک ناممکن ها

هدف کتاب فیزیک ناممکن ها پرداختن به آن فناوری‌هایی است که امروز ناممکن تصور می‌شوند ولی شاید ده‌ها یا صدها سال دیگر پیش‌پاافتاده باشند. فعلا که اثبات شده فقط یک «فناوری ناممکن» ممکن است: مفهوم دوردستی (دست‌کم در سطح اتم‌ها).

میچیو کاکو، فیزیکدان برجسته معاصر و نویسنده‌ٔ کتاب پرفروش «جهان‌های موازی» در کتاب فیزیک ناممکن‌ها با ارائهٔ بینشی هیجان‌انگیز از آنچه که در آینده امکان دارد به وقوع بپیوندد سخن می‌گوید.

او در کتاب «فیزیک ناممکن‌ها» پدیده‌هایی مانند سفر در زمان، دنیای موازی، نامرئی شدن، فرازمینیان، فضاناوها و ... را که به ظاهر غیر ممکن و در این حال بسیار جذاب است، شرح می‌دهد.

خواندن کتاب فیزیک ناممکن ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب به زبانی ساده و قابل فهم برای همهٔ علاقه‌مندان به مسائل فیزیک و ناممکن‌های آن نوشته شده تا بتوانند به پاسخ پرسش‌های خود برسند و آن‌ها را درک کنند.

درباره میچیو کاکو

میچیو کاکو فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی در سال ۱۹۴۷ در کالیفرنیا به‌دنیا آمد. وی یکی از نظریه‌پردازان بزرگ علم فیزیک و بنیان‌گذار نظریه ریسمان است. کاکو مخالف به‌کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت و حامی پروژهٔ جست‌وجوی هوش فرازمینی (ستی) است. وی آثار زیادی را در باب علم فیزیک به رشته تحریر درآورده که می‌توان به: «چشم‌اندازها، انقلاب‌های علم در قرن بیست و یکم»، «کیهان اینشتین: چگونه دیدگاه آلبرت اینشتین، درک ما از فضا و زمان را تغییر داد»، «فراسوی اینشتین» و... اشاره کرد.


معرفی نویسنده
عکس میچیو کاکو
میچیو کاکو
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

میچیو کاکو فیزیکدان نظری شناخته‌شده، مروج علم و نویسنده‌ی ژاپنی‌تبار آمریکایی است. او یکی از نظریه‌پردازان بزرگ معاصر و از طرفداران محیط زیست است. کاکو علاوه‌بر نگارش کتاب‌های پرطرفدار در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متعدد و نیز فیلم‌های مستند حضور داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان