دانلود و خرید کتاب جعبه سیاه اینستاگرام حسین نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

نویسنده:حسین نصیری
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام نوشتهٔ حسین نصیری است و بهار سبز آن را منتشر کرده است. ۹ گام عملی برای کسب شهرت و خلق ثروت با کمک الگوریتم‌های اینستاگرام در این کتاب آمده است.

درباره کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

حسین نصیری دربارهٔ نوشتن این کتاب اینطور می‌گوید: «کتاب‌های زیادی رو خوندم، کلاس‌های مختلفی رو با استادان متفاوت در حوزهٔ مارکتینگ و اینستاگرام شرکت کردم و نهایتاً تونستم اولین بیمه عمر رو در اینستاگرام بفروشم. این کار برام شبیه به معجزه بود! در این دو سال کارهای مختلفی انجام دادم؛ از خرید و فروش پیج‌های اینستاگرامی گرفته تا تبلیغات برای افراد مختلف و فروش لایک و فالور به افرادی که به این خدمات نیاز داشتن و درنهایت تصمیم گرفتم به عرصهٔ جدیدی وارد بشم و در تابستان ۹۸ تصمیم گرفتم کل تجربیاتم رو تحت عنوان یک کتاب به تمام افرادی که دوست دارن در این حوزه فعالیت داشته باشن اما هیچ راهنما و استادی ندارن و اصطلاحاً چم و خم کار رو بلد نیستن ارائه کنم. مطالبی که در این کتاب وجود داره تمام چیزهایی هست که شما برای موفقیت در اینستاگرام به اون احتیاج دارید. این مطالب به‌هیچ‌عنوان تئوری نیست و تماماً چکیدهٔ تجربیات من و افراد مختلفی هست که سال‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف و علی‌الخصوص شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام فعالیت کردن و تجربهٔ درآمدهای بسیار بالایی رو داشتن. به‌علاوه بخش‌های مهمی از مطالب این کتاب از طریق ترجمهٔ به‌روزترین کتاب‌های مرتبط با کسب‌وکارهای اینستاگرامی، کلاس‌های تخصصی اینستاگرام و مارکتینگ برگزارشده در سطوح بین‌المللی و همچنین برخی مطالب آموزشی هست که در ایران توسط اساتید مختلفی تدریس میشه و تمامی این منابع مورد تائید متخصصان دیجیتال مارکتینگ زیادی هست. پس به‌هیچ‌عنوان نگران نباشین که مطالب این کتاب در ایران، کاربردی و قابل پیاده‌سازی نیست.»

این کتاب مجموعاً دارای ۹ فصل اصلی و یک فصل مقدماتی (فصل صفر) است و هر فصل از آن معادل ۱ ماه است و محتوای آموزشی و شروع کار شما از فصل اول خواهد بود. در هر فصل کارهایی که لازم است شما در آن ماه انجام بدهید به وضوح گفته شده و هر بار که به ماه جدیدی وارد می‌شوید، کارهایی که در ماه‌های قبل هم گفته شده را باید انجام بدهید.

خواندن کتاب جعبه سیاه اینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از اینستاگرام به درآمد برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

«برند تضمین کنندهٔ کیفیت محصول هست و اون رو معرفی می‌کنه. دقیقاً همون چیزی که باعث میشه اتومبیل‌های شرکت بنز که ۵۰ سال قبل تولید شدن همچنان بدون مشکل کار کنن اما یک اتومبیل چینی که ۵ سال قبل تولید شده کاملاً متلاشی شده و دیگه حتی روشن هم نمیشه! مردم از برندها انتظار کیفیت دارن و وقتی نام یک برند روی محصولی میاد، یعنی اون محصول کیفیتش تضمین شده‌ست. برندسازی یکی از راه‌های مهم برای معروف شدن شماست. هدف از برندسازی صرفاً معرفی یک شرکت یا یک محصول نیست، وقتی از برند صحبت میشه، هدف ایجاد یک ذهنیت مثبت از شما و محصول شما در ذهن مردم هست.

در دنیای امروز ما مغلوب محصولات جدید و باکیفیت نمی‌شیم بلکه ما به ناشناخته‌بودن برند و هویت خودمون در دنیای واقعی و مجازی هست که می‌بازیم و میدان رو خالی می‌کنیم و بازی رو به رقبای جوان‌تر خودمون واگذار می‌کنیم! ما باید علاوه بر دنیای آفلاین و کسب‌وکار سنتی خودمون، حتماً در دنیای آنلاین هم یک صفحه داشته باشیم و حضور مجازی خودمون رو تقویت کنیم.

فرض می‌کنیم که شما ۱۰ سال قبل قصد داشتید یک دست کت‌وشلوار از برند هاکوپیان بخرین اما دوست داشتید که در موردش کمی اطلاعات به‌دست بیارین و مطمئن بشید که کت‌وشلوارهای خوبی تولید می‌کنن یا نه. در اون زمان شما باید به فروشگاه‌های هاکوپیان مراجعه می‌کردید یا از کسی که کت‌وشلوارهای این برند رو می‌پوشه سؤال می‌پرسیدین، اما الآن فقط کافیه به شبکه‌های اجتماعی مختلف برید و صفحهٔ مربوط به برند هاکوپیان رو پیدا کنید و نظرات مردم رو در مورد آخرین محصولات این برند بخونین. در این دوران به لطف حضور شبکه‌های اجتماعی محصولات خوب، خیلی زود معرفی و پرفروش میشن و محصولات بد هم فوق‌العاده سریع از دور خارج میشه و خریدار نخواهند داشت. مخاطب خیلی راحت می‌تونه به افراد و برندها دسترسی داشته باشه و در موردشون اطلاعات زیادی به‌دست بیاره.

در اینستاگرام نیازی نیست که حتما ابر برند باشید. حتی کوچکترین کسب‌وکارهای شخصی مثل شیرینی فروشی، کفاشی، خیاطی یا حتی یک عروسک‌ساز هم میتونه در اینستاگرام برند شخصی خودش رو با پایه‌های بسیار قوی بسازه.

شاید براتون جالب باشه که بهتون بگم شما همین الآن هم برند شخصی خودتون رو دارید! اگر باورتون نمیشه می‌تونید نام خودتون رو در گوگل جستجو کنید. اگر قبلاً در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و ... عضو شده باشید حتماً به نتایج جالبی میرسین به‌علاوه اگر قبلاً سوابق خاص علمی، ورزشی و ... داشته باشید این نتایج بیشتر هم میشه.

چیزی که در برندسازی شخصی اهمیت زیادی داره اینه که شما خودتون باشید. خود شما و کیفیت کار شما هست که جذابه نه صرفاً لوگو و تصویرتون. باید با مشتری روراست باشیم. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دارن اینه که صادقانه خودشون رو نمایش نمیدن و غالباً خودشون رو بزرگ‌تر و قوی‌تر از چیزی که هستند نشان میدن. این کار باعث میشه که کاربر به شما اعتماد نکنه. شما باید خودتون رو همون طور که هستید به کاربر نمایش بدید، نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر. توجه کاربر رو به سمت خودتون جلب کنید اما نه با بزرگنمایی و دروغ گفتن. با صداقت می‌تونید اعتماد کاربران رو به سمت خودتون جلب کنید و آیندهٔ خودتون رو تضمین کنید و این کار انجام نمیشه مگر با محتوایی که گفتار صادقانهٔ شما رو نشان بده. همهٔ شما می‌تونید یک دست کت‌وشلوار بپوشید و در یک دفتر کار شیک عکس بگیرید و ادعا کنید که در چنین فضای مدرنی کار می‌کنید ولی آیا واقعاً این کار در فروش شما تاثیری داره یا اگر خودتون رو همون طور که هستید نمایش بدید تأثیرش بیشتر هست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان