دانلود و خرید کتاب خود آینده ات باش بنجامین هاردی ترجمه میلاد سبزه‌‌ آرای لنگرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود آینده ات باش اثر بنجامین هاردی

کتاب خود آینده ات باش

معرفی کتاب خود آینده ات باش

کتاب خود آینده ات باش نوشتهٔ بنجامین هاردی (روان‌شناس) و ترجمهٔ میلاد سبزه آرای لنگرودی است. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خود آینده ات باش

نویسندهٔ کتاب خود آینده ات باش باور دارد که برقرارکردن ارتباط با خودِ آینده، به شما این امکان را می‌دهد که لحظهٔ اکنون را بهتر درک کرده و قدرش را بدانید. با دیدن زندگی کنونی خود از چشم خود آینده‌تان، فرصت‌هایی را می‌بینید که قبلاً آن‌ها را نمی‌دیدید. اگر با خود آینده‌تان ارتباط برقرار کنید، به زمان حال بها می‌دهید. این کتاب، ساده‌ترین و علمی‌ترین راهنمای زندگی قدرتمندانه در زمان حال است که به شکل‌دادن آینده‌ای که به‌دنبال آن هستید، کمک می‌کند. این کتاب حکمت باستانی و علوم پیشرفته را گرد هم می‌آورد تا به زبان ساده توضیح دهد که چگونه می‌توانید زندگی خود را به گونه‌ای اساسی تغییر دهید.

گفته شده است که این کتاب، این اثری دربارهٔ «شدن» نیست؛ بلکه تماماً درباره‌ٔ «بودن» است. بنجامین هاردی نشان داده است که چگونه فردی را که می‌خواهید باشید تصور کنید و سپس آن شخص «باشید»؛ نه‌اینکه فردی را که می‌خواهید باشید تصور کنید و تبدیل به آن فرد «شوید». وقتی بر اساس گفته‌های نویسندهٔ این کتاب عمل کنید، آینده‌ای که برای خود متصور می‌شوید، به‌جای گذشته‌ٔ شما، رفتارتان را هدایت می‌کند.

خواندن کتاب خود آینده ات باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بنجامین هاردی

بنجامین هاردی مدرک دکترای روان‌شناسی صنعتی و سازمانی از دانشگاه کلمسون را دارد. او نویسندهٔ کتاب‌های پرفروشی همچون «اراده کارساز نیست» و «شخصیت شما همیشگی نیست» بوده است. تاکنون صدها هزار نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته و مطالب وبلاگ‌هایش توسط صدها میلیون نفر دنبال شده است.

بخشی از کتاب خود آینده ات باش

«برای خود فرانکل، زنده ماندن به این معنی بود که می‌توانست کتاب «پزشک و روح» خود را بازنویسی کند. هدفش این بود و این هدفِ کاملاً مشخص، به زندگی‌اش معنا بخشید و او را قادر ساخت تا درد و رنج‌ها را تحمل کند. خود آینده‌اش به او قدرت زنده ماندن داد. پس از آزادی از اردوگاه و با انتشار کتاب «پزشک و روح»، هدف فرانکل به چیز دیگری که به زندگی‌اش معنا و جهت می‌داد تغییر کرد.

وقتی صحبت از تجسم آینده به میان می‌آید، مردم اغلب دچار مشکل می‌شوند. همه به دنبال آن هستند که هدف و معنایی برای زندگی‌شان بیابند. چراکه آنگاه همانی خواهید بود که واقعاً هستید و زندگی راحت و بامعنا خواهد بود.

بهتر است به وضوح بدانید که چه چیزی برای خود و زندگی‌تان می‌خواهید؛ اما بسیار مهم است که در برابر سایر ارزش‌ها و دیدگاه‌ها گشوده باشید و گاهاً تغییر وضعیت دهید. خود آینده‌تان در مورد مسائل مختلف نگرش متفاوتی نسبت به خود فعلی‌تان خواهد داشت. در چند سال آینده، دیدگاه و احتمالاً اهدافی متفاوت نسبت به آنچه اکنون دارید خواهید داشت.

به جای تلاش برای تعیین مقصود کلی زندگی‌تان، از حکمت فرانکل پیروی کرده و هدفی را برای خودتان تعریف کنید که باور دارید مهم‌ترین کاری است که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید. این هدف نباید فراتر از ده سال آینده را شامل شود. شاید بازه زمانی پنج ساله هم طولانی باشد.

هدف اصلی جابز تغییر دنیا بود؛ اما برای مدتی، هدف موقعیتی وی تولید آی‌پد بود. وقتی به این هدف دست یافت سراغ هدف بعدی خود رفت. شما هم فکر کنید که با توجه به شرایط فعلی‌تان، مهم‌ترین چیزی که می‌توانید در حال حاضر به دست آورید چیست؟ هدف بعدی که رسیدن به آن بسیار شگفت‌انگیز است چیست؟

برای شفاف‌سازی هدف موقعیتی‌تان سه گام مهم لازم است:

۱) با خود آینده‌تان ارتباط برقرار کنید.

۲) هدف موقعیتی‌تان را از طریق سه اولویت اصلی خود مشخص کنید.

۳) اهدافی کلان و یک‌ساله را بر اساس سه اولویت اصلی خود تعیین کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۷۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان