دانلود و خرید کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن پیتر هالینز ترجمه سیما گل کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن اثر پیتر هالینز

کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن

معرفی کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن

کتاب الکترونیکی «کمتر فکر کن بیشتر عمل کن» از پیتر هالینز با ترجمۀ سیما گل کار است که انتشارات نسل روشن آن را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن

کتاب کمتر فکر کن بیشتر عمل کن به افراد کمک می‌کند که خودشان تصمیم بگیرند و به نتایج خوب برسند و مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرند. پیتر هالینز در مورد علم روان‌شناسی و اوج عملکرد انسانی بسیار تحقیق کرده و از میان این تحقیقات و مطالعات کتاب‌هایی را برای افرادی که به دنبال ارتقای عملکرد خود هستند، به رشتهٔ تحریر درآورده است.

کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن کتابی عملی است که شما را وادار می‌کند تا دربارۀ موضوعات زندگی خود فکر کنید و کارهایی انجام دهید که به‌وسیلهٔ آن‌ها از پس فراز و نشیب‌های زندگی برآیید و زندگی دلخواه خود را بسازید. یکی از موضوعاتی که در این کتاب به آن می‌پردازید، شکست است. شکست نوعی یادگیری است و به شما آموزش می‌دهد تا با داده‌هایی که دریافت می‌کنید، دفعه بعدی که به این مشکل برخورد کردید، چگونه آن را مدیریت کنید و این تمرینی برای رهایی از ایده‌های غیرمفید یا سوءتفاهم‌هاست. همچنین این امر یک فرصت برای دریافت بازخورد از اتفاقات است و به این نکته اشاره می‌کند که هر تلاشی که انجام می‌دهید، ارزشمند است.

پیتر هالینز نویسندۀ کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن زندگی را به سفری تشبیه کرده که هدفش دستیابی به هدف و رضایت خاطر است. باید فکرتان را آزاد نگه دارید. با خودتان صادقانه عمل کنید. مراقب به تعویق‌انداختن کارها باشید و از هر قدمی که برمی‌دارید، لذت ببرید. بیشتر اوقات سخت‌ترین کار برداشتن قدم اول است؛ اما زمانی که این کار را انجام می‌دهید، برایتان آسان‌تر می‌شود و قدم بعدی را بهتر برمی‌دارید.

در کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن تمرکز اصلی نویسنده روی رفتارهای انسانی است و یک نسخهٔ خودآموز برای یادگیری است که نوشته شده تا خواننده بتواند با راهنمایی‌ها و روش‌های موجود در کتاب، رفتار خود را مورد تحلیل قرار دهد و با شناخت این رفتارها در جهت موفقیت گام بردارد.

کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن دارای ۵ بخش است و ۱۳ فصل که به خواننده می‌گوید چه‌کار کند تا به موفقیت دست یابد.

بخش اول: دیدگاه اقدام

فصل ۱: دست از کمال‌گرایی بردارید - بله واقعاً!

فصل ۲: اقدام، شروع انگیزه است.

بخش دوم: موفقیت واقعاً چه چیزی را می‌طلبد؟

فصل ۳: با ریسک‌کردن راحت باشید

فصل:۴ درک چهار سطح عمل

فصل ۵: چگونه بر مقاومت غلبه کنیم به آن وجود خارجی ببخشیم

بخش سوم: یادگیری بله گفتن، یادگیری نه گفتن

فصل ۶: ترفندی برای دوبرابر کردن شانس موفقیت: قصد اجرا

فصل ۷: فهرستی از کارهایی که نباید انجام دهید، تهیه کنید

فصل ۸: اولویت‌هایتان را پیدا کنید

بخش چهارم: سازماندهی

فصل ۹: تصمیم‌گیری خود را با روش روبنا ساده کنید

فصل ۱۰: دیوید آلن – «انجام کارها»

بخش پنجم: غلبه بر موانع

فصل ۱۱: نحوه استفاده از روش هشدار شخصیت

فصل ۱۲: اهمال‌کاری را با کارهای کوچک حل کنید

فصل ۱۳: با ریتم‌های فوق‌العاده خود کار کنید.

راهنمای خلاصه

کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به توسعهٔ فردی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

بخشی از کتاب کمتر فکر کن و بیشتر عمل کن

«بیایید در نظر بگیریم که در تلاش برای سروسامان دادن به زندگی‌تان هستید و می‌خواهید کنترلش را به دست بگیرید و به این نتیجه می‌رسید که مینیمالیست شوید و خانه شلوغ و به‌هم‌ریخته‌تان را یک‌بار برای همیشه مرتب کنید. شما چشم‌اندازی بکر، سفید، بی‌نقص و تمییز در ذهنتان دارید. موقع تصور چنین تصویری آرامش می‌گیرید؛ اما چشمانتان را باز می‌کنید و واقعیت خانه‌تان را می‌بینید و اگرچه پیشرفت خوبی داشته‌اید و برای تمییز و مرتب‌کردن خانه زحمت کشیده‌اید؛ اما چیزی که می‌بینید این است که چقدر از آن دیدگاه کمال فاصله دارید. پیش خودتان می‌گویید «به جهنم» و همه چیز را رها می‌کنید تا خانه دوباره به آشوب کشیده شود.

مشکل از خیلی کثیف بودن خانه نبود؛ بلکه ایده‌آل‌گرایی شما برای آنچه خانه‌تان می‌توانست یا باید باشد، مشکل اساسی بود. اگر کمی تحمل داشتید، شاید می‌توانستید به خودتان بگویید: "ببین بدیهی است که خانه من یک‌شبه شبیۀ موزه نخواهد شد؛ اما امروز کارم برای مرتب‌کردن همه چیز خوب بود و این چیزی است که باید به آن افتخار کرد." طنز ماجرا در این است که فردی که می‌تواند برای مدت طولانی عدم کمال را تحمل کند، احتمال بیشتری دارد که در نقطه‌ای به کمال برسد.»

نظرات کاربران

کاربر 8546377
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

به شدت برای مدیران پیشنهاد می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۸۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان