دانلود و خرید کتاب جهان خود را تغییر دهید جان. سی مکسول ترجمه الهه علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهان خود را تغییر دهید اثر جان. سی مکسول

کتاب جهان خود را تغییر دهید

معرفی کتاب جهان خود را تغییر دهید

جهان خود را تغییر دهید نوشته جان سی مکسول و راب هاسکینز شما را به این باور می‌رساند که هرکس، هرکجا باشد می‌تواند تغییری ایجاد کند.

درباره کتاب جهان خود را تغییر دهید

با نگاه کردن به جهانمان، به‌راحتی می‌توانیم ببینیم که چه‌چیزهایی در راستای بهتر شدن، به تغییر نیاز دارند. به‌نظرتان عالی نیست که مدارس بهتری داشته باشیم؟ محله‌های بهتر؟ محل کارهای مثبت‌تر؟ آیا دلتان نمی‌خواهد خانواده‌ای مستحکم‌تر داشته باشید؟ جوامعی که مردم با هم سازش داشته باشند و همگی در جهت منافع هم کار کنند؟ آیا اگر انسان‌ها به هم احترام بیشتری بگذارند، با هم متحدتر شوند و همگی مثبت‌تر شوند، جهان جای بهتری نخواهد شد؟

این کتاب دربارهٔ شماست و اینکه چگونه می‌توانید جهان خود را تغییر دهید. این اثر با شما از محیط زیست، شیوه زندگی و جهان پیرامونتان حرف می‌زند.

 این کتاب پر است از داستان واقعی آدم‌هایی که جهان خود را تغییر داده‌اند. کسانی که از محرومیت‌ها و شیوه زندگی‌شان در گذشته به بینشی عمیق برای تغییر جهان خود و تغییر جهان برای انسان‌های همانند خود رسیده‌اند. تصمیمی گرفته‌اند و همتی کرده‌اند تا تغییری بزرگ در احوال و زندگی خود بدهند.

 جان و راب این کتاب را نوشته‌اند تا شمار ا به تحول فرابخوانند. به شما آنچه از جرأت و جسارت و انگیزه لازم است بدهند تا عاملی برای تحول در جهانتان باشید: چه در خانواده‌تان، چه در محل کارتان و چه در جامعه‌تان.

 خواندن کتاب جهان خود را تغییر دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره نویسندگان کتاب جهان خود را تغییر دهید

جان سی مکسول

جان سی مکسول پرفروش‌ترین نویسندهٔ نیویورک تایمز، سخنران، مربی و رهبری است که بیش از ۳۳ میلیون نسخه از کتاب‌هایش را به پنجاه زبان فروخته است. او بهترین رهبر در حوزهٔ کسب‌وکار و بانفوذترین متخصص رهبری جهان است. نهادهایش -شرکت جان مکسول، تیم جان مکسول، نهاد ایکوییپ و نهاد رهبری جان مکسول- آموزه‌های او را به هفتاد زبان ترجمه کرده و از آنها برای آموزش میلیون‌ها رهبر در سرتاسر جهان استفاده کرده‌اند. جان دریافت‌کنندهٔ جایزهٔ هوراشو آلجر۳۵۲، جایزهٔ صلح نوبل مادر ترزا و مقام رهبری از شبکهٔ رهبری لومیناری۳۵۳ است و روی مدیران فورچون ۵۰۰۳۵۴، رئیس‌جمهورهای کشورهای مختلف و کارآفرینان سرتاسر جهان تأثیر گذاشته است. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت JohnMaxwell.com مراجعه کنید.

راب هاسکینز

راب، که جان مکسول او را «رهبر رهبران» می‌خواند، کل زندگی‌اش را به پرورش رهبران جوان و خدمت به رهبران بزرگ اختصاص داده است. او این کار را با نظارت بر شرکت‌های نوپا، رهبری نهادهای تحولی محلی و جهانی، یا توصیه به سازمان‌های مردم‌نهاد و مؤسسات تحصیلات تکمیلی انجام داده است. راب معمولاً نوسازی تشکلات حاضر یا تحولات موفق را هدایت می‌کند. همچنین به شرکت‌ها برای احیای هدف و مأموریتشان مشاوره می‌دهد تا آمادهٔ رشد شوند.

همچنین راب به استفاده از داده‌ها، تحقیق و شاخص‌ها در جهت تسریع به دست آوردن نتایج معروف است و روندی نوآورانه ابداع کرده تا نتایج، و نه خروجی‌ها، را اندازه‌گیری کند. او از سال ۲۰۰۴ رئیس نهاد وان هوپ بوده است. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت RobHoskins.net مراجعه کنید.

بخشی از کتاب جهان خود را تغییر دهید

نه سال است که نهادهای خیریهٔ من از این آگاهی استفاده کرده‌اند تا شیوهٔ عملکرد خود را تغییر دهند. آنها با جمع کردن گروه کمی از مردم دور میز، یا نشاندشان در یک حلقه، آموزش‌های مبتنی بر ارزش‌ها را برای ایجاد تحول در یک جامعه خلق کرده‌اند. این افراد سر میزها دربارهٔ ارزش‌هایی که یاد گرفته‌اند صحبت می‌کنند و آنها را به مرحلهٔ عمل درمی‌آورند. ما این گروه‌های کوچک را گردهمایی‌های تحولی نام‌گذاری کرده‌ایم. تاکنون ۱.۳ میلیون نفر در ۲۰۰ هزار گردهمایی شرکت کرده‌اند و تغییرات مثبتی که در آنها ایجاد شده شگفت‌انگیز بوده است.

همان‌طور که گفتم ما این روند را در گواتمالا شروع کردیم. صاحبان شرکت پاتزی۲۴۰، یک رستوران زنجیره‌ای چهل‌ساله که برای کیک‌های خامه‌ای توت‌فرنگی‌اش بسیار معروف است، می‌خواستند روی بیش از ۶۰۰ کارمندش در ۲۳ شعبهٔ خود سرمایه‌گذاری کنند. این صاحبان یک کتابخانهٔ منابع رشد شخصی برای کارمندانشان درست کردند و در سال ۲۰۱۶، پاتزی گردهمایی‌های تحولی را با استفاده از مطالب نهاد رهبری جان مکسول برای کارمندانش اجرا کرد.

کار تیمی و خلاقیت ناگهان بین کارمندان افزایش یافت. استفادهٔ ماهانه از مطالب کتابخانه ۴۰۰ درصد در یک سال بالا رفت. یک نفر از هر ده کارمند تصمیم گرفت تحصیلاتش را ادامه دهد و ۹۹ درصد از پرسنل از ارزش‌هایی که در گردهمایی‌های تحولی یاد گرفته بودند استفاده کردند و در نتیجه رضایت شخصی و حرفه‌ای‌شان در زندگی بالا رفت. آنچه شرلی سندبرگ۲۴۱، مدیر ارشد فیس‌بوک، می‌گوید کاملاً صحت دارد: «صحبت کردن می‌تواند ذهن را متحول کند، که درنتیجهٔ آن، رفتارها متحول می‌شود و در پی آن، شرکت نیز متحول می‌شود.»

سر میز بنشینید

اگر می‌خواهید به دیگران کمک کنید تا زندگی‌شان متحول شود، باید یاد بگیرید که چگونه سر یک میز آنها را دور هم جمع کنید و مجبورشان کنید دربارهٔ ارزش‌های نیک و چگونگی استفاده از این ارزش‌ها در زندگی روزمره‌شان حرف بزنند. بگذارید ببینیم این گردهمایی‌های تحولی چگونه عمل می‌کنند و چطور می‌توانید از آنها استفاده کنید تا جهانتان را تغییر دهید.

۱. گردهمایی‌های تحولی با افراد کمی شروع می‌شود

کارهای بزرگ از شروع‌های کوچک سرچشمه می‌گیرند. یک جنبش می‌تواند با یک شخص شروع شود: شما. یک مورد جالب دربارهٔ گردهمایی‌های تحولی این است که هر کس و در هر کجا می‌تواند از این گردهمایی‌ها برای خلق تحول استفاده کند. نیازی به یک سازمان یا تحصیلات خاص یا حتی آموزش رسمی نیست. نیازی نیست با عدهٔ زیادی این گردهمایی را شروع کنید. فقط کافی است به این دو سؤال پاسخ دهید. آیا فکر می‌کنید اگر خودتان را اصلاح کنید جامعه‌تان اصلاح می‌شود؟ آیا فکر می‌کنید دیگران می‌خواهند زندگی‌شان را اصلاح کنند؟

کارهای بزرگ از شروع‌های کوچک سرچشمه می‌گیرند.

اگر پاسخ شما به این دو سؤال مثبت است، پس آمادهٔ شروع هستید و می‌توانید فقط با چهار نفر شروع کنید. از سه نفر دیگر دعوت کنید تا سر میز به شما ملحق شوند، متعهد شوید تا به رشد یکدیگر کمک کنید، مشخص کنید که می‌خواهید چه چیزی یاد بگیرید و سپس شروع کنید. (اگر می‌خواهید از مطالب آموزشی نهاد رهبری جان مکسول استفاده کنید تا گردهمایی خود را رهبری کنید می‌توانید به وب‌سایت ChangeYourWorld.com بروید و به ما بگویید که علاقه‌مند هستید تا به یک رهبر و راهنما تبدیل شوید.)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۳۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان