دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه هوشمند دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب الکترونیکی «عادت های اتمی» از جیمز کلیر با ترجمهٔ هوشمند دهقان در نشر هورمزد چاپ شده است. کتاب عادت‌های اتمی یکی از مشهور‌ترین کتاب‌های حوزهٔ موفقیت در جهان معاصر است که به خواننده یاد می‌دهد چطور عادت‌های خوب را در خودشان تقویت کنند.

درباره کتاب عادت های اتمی

عادت درواقع رفتاری است که به‌طور منظم و خودکار انجام می‌شود. شناخت عادت‌ها به ما کمک می‌کند قوت و ضعف‌هایمان را بشناسیم؛ اما این کافی نیست. اگر می‌خواهیم زندگی‌مان را تغییر دهیم باید عادت‌هایمان را تغییر دهیم؛ چون پژوهش‌ها نشان داده است افراد با عادت‌های مشابه مسیر نزدیک به همی را طی می‌کنند. کتاب عادت‌های اتمی سعی دارد در چند بخش به ما یاد دهد چطور عادت‌های افراد موفق را پیش بگیریم. در بخش اول به قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های اتمی می‌پردازد. بخش دوم رابطۀ دوسویۀ شکل‌گیری شخصیت افراد و عادت‌ها را بررسی می‌کند. بخش سوم دربارهٔ ایجاد عادت‌های بهتر در ۴ مرحلۀ ساده به مخاطب کمک می‌کند. این ۴ قانون مؤثر به‌صورت مرحله‌ای چیده شده‌اند:

قانون اول: واضحش کن

قانون دوم: جذابش کن

قانون سوم: آسانش کن

قانون چهارم: پیش به‌سوی عالی‌شدن

کتاب عادت‌های اتمی، برنامهٔ گام‌به‌گامی را برای ایجاد عادت‌های بهتر، نه برای چند روز و چند هفته، بلکه برای تمام عمر، به اشتراک می‌گذارد. آنچه این کتاب به شما پیشنهاد می‌کند، ترکیبی از بهترین ایده‌های افراد باهوش است که مدت‌ها قبل کشف شده و همچنین دربارهٔ کشفیات بسیار جالب دانشمندانی است که به‌تازگی انجام گرفته است. در دهه‌های اخیر، دانشمندان ارتباط بین افکار، احساسات و رفتارهایمان را مشخص کرده‌اند. این تحقیق همچنین در این صفحات آورده شده است. به‌طورکلی اصلی را که کتاب عادت‌های اتمی ارائه می‌دهد، یک الگوی یکپارچه از علم رفتاری و شناختی است. این یکی از اولین الگوهای رفتاری انسان است که دقیق و درست برای تأثیر محرک بیرونی و عواطف درونی درمورد عادت‌هایمان منظور می‌گردد. این جزئیات و کاربردهای این ۴ قانون تغییر رفتار، روش جدیدی را به شما ارائه می‌دهد تا دربارهٔ عادتتان بیندیشید.

رفتار انسان همیشه در حال تغییر است: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه، اما این کتاب به این موضوع می‌پردازد که چه چیزی تغییر می‌کند. به اصول و مبانی رفتار انسان نمی‌پردازد. اصول پایداری که می‌توانید سال به سال به آن اعتماد کنید. این ایده‌ها می‌تواند حول‌و‌حوش یک کار، تجارت، خانواده و یک زندگی ایجاد شود. برای ایجاد عادت‌های بهتر یک راه درست وجود ندارد، اما این کتاب بهترین راه را توضیح می‌دهد؛ روشی که بدون درنظرگرفتن اینکه از کجا شروع می‌کنید یا سعی دارید چه چیزی را تغییر دهید، کارآمد خواهد بود.

خواندن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاس آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌هاست. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلییر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بود. او از طریق ایمیل با طرف‌دارانش در کل دنیا برقرار کرده است و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد؛ همچنین از طریق وب‌سایتش، jamesclear.com، که ماهانه چند میلیون بازدید دارد، با همراهانش در ارتباط است.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«اثری که یک تغییر در عادت‌های انسان پدید می‌آورد، مشابه با اثر تغییر مسیر چنددرجه‌ای هواپیما است. تجسم کنید که از لوس‌آنجلس به نیویورک پرواز می‌کنید. اگر خلبان هنگام ترک فرودگاه لوس‌آنجلس جهت را فقط ۳.۵ درجه به‌سمت جنوب تغییر دهد، شما در واشنگتن دی‌سی و نه نیویورک، فرود خواهید آمد. هنگام بلندشدن هواپیما از زمین این تغییر جزئی به چشم نمی‌آید و دماغهٔ هواپیما فقط دو یا دو و نیم متر جابه‌جا می‌شود؛ ولی زمانی که هواپیما عرض ایالات متحده را طی می‌کند، شما را صدها مایل از مقصد دور می‌کند.

به همان ترتیب، تغییر خفیفی در عادت‌های روزانهٔ شما می‌تواند زندگی‌تان را به مقصدی بسیار متفاوت رهنمون کند. گرفتن تصمیمی که یک درصد بهتر یا یک درصد بدتر باشد، در لحظهٔ اکنون بی‌اهمیت به نظر می‌رسد؛ لیکن در طول گسترهٔ لحظه‌هایی که عمری را تشکیل می‌دهد، این انتخاب‌ها تفاوت میان کسی که هستید و کسی که می‌توانستید باشید را تعیین می‌کند. موفقیت، محصول عادت‌های روزانه است، نه تحولاتی طولانی‌مدت.

بنابراین، اهمیت ندارد که شما در لحظهٔ کنونی چقدر موفق یا ناموفق هستید. آنچه اهمیت دارد این است که آیا عادت‌هایتان شما را در مسیری منتهی به موفقیت قرار داده است یا نه. شما باید بیشتر مراقب خط سیر فعلی‌تان باشید تا نتایج فعلی. اگر میلیاردر باشید؛ ولی خرج‌تان از دخل‌تان بیشتر باشد راهی که می‌روید به ترکستان ختم می‌شود. برعکس، اگر ورشکسته هستید؛ ولی هر ماه کمی پس‌انداز می‌کنید (حتی اگر کندتر از آنچه می‌خواهید پیش می‌روید)، در مسیر رهایی مالی قرار دارید.

نتایج زندگی شما معیاری از پس‌آیندهٔ۵ عادت‌های شما است. ثروت خالص‌تان معیاری از پس‌آیندهٔ عادت‌های مالی شما، وزن‌تان معیاری از پس‌آیندهٔ عادت‌های غذایی‌تان، دانش‌تان معیاری از پس‌آیندهٔ عادت‌های یادگیری شما و نامرتبی‌تان معیاری از پس‌آیندهٔ عادت‌های نظافتی شما است. چیزی را دشت می‌کنید که تکرارش می‌کنید.

اگر می‌خواهید پیش‌بینی کنید که زندگی‌تان به کجا می‌انجامد؟ کافی است تا منحنیِ توفیقات کوچک یا ناکامی‌های کوچک‌تان را دنبال کنید و ببینید که انتخاب‌های روزانه‌تان تا ده، بیست سال بعد به کجا خواهد انجامید؟ آیا هر ماه خرج‌تان بیشتر از دخل‌تان است؟ آیا هر هفته به باشگاه ورزشی می‌روید؟ آیا هرروز مطالعه می‌کنید و چیزهای تازه‌ای می‌آموزید؟ مبارزات کوچکی از این قبیل است که «خودِ» آینده‌تان را تعیین می‌کند. زمان، شکاف میان موفقیت و ناکامی را بزرگ‌تر می‌کند. هرچه به زمان تحویل بدهید، آن را چندین برابر می‌کند. عادت‌های خوب، زمان را به متحد شما تبدیل می‌کند و عادت‌های بد، زمان را به دشمن‌تان مبدل می‌کند.

عادت، شمشیری دولَبه است. به همان سادگی که عادت‌های خوب شما را می‌سازند، عادت‌های بد می‌توانند شما را از پا درآورند. به همین خاطر است که دانستن جزئیات (شکل‌گیری عادت) حیاتی است. لازم است که از طرز کار عادت‌ها آگاه شوید و بدانید که چطور آن‌ها را به خواست خود طراحی کنید تا بتوانید از لبهٔ خطرناک این شمشیر در امان بمانید.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

zahra1928
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

سلام وقت بخیر.چراکد تخفیف این کتاب کار نمیکنه؟لطفا رسیدگی کنید.

wiki worlds
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

سلام خدا قوت، کد تخفیف کار نمیکنه و مبلغ کتاب با نسخه چاپی یکی هست! فکر کنم خطای نرم افزاری پیش اومده، لطفا رسیدگی بفرمائید🙏 تشکر

Muhammad11
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

دوستان گلم، یاد بگیریم وقتی مشکلی پیش میاد به پشتیبانی بگیم.. مطمئن باشید که جوابگو هستن و نمی‌خوان با اعتبارات برگی و سرمایه‌هامون فرار کنن!😉🙏🏻

سمانه اسکندری
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

💎

کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

بسیار کاربردی وتاثیر گزار،البته دیگر به تلاش خودمان برای شروع به ترک عادت های غلط بستگی داردونباید ازیک کتاب انتظار معجزه داشت،این کتاب محرک خوبی برای تغییر رفتار است

mahboob
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

کتاب مفیدی هست به شرط عمل کردن . ترجمه روانی نداره متاسفانه. از اینکه وقت گذاشتم کتاب رو خوندم ، راضی هستم.

Armita
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

اشتباه نکنید! این کتاب اصلا کتاب زردی نیست! این کتاب راهنمای عملی هست و تاکید میکنه که لزوما علمی نیست اما تحقیقات مختلف اون رو تایید میکنن. خیلی از راهکار های کتاب کاملا کاربردی هست و میتونه واقعا توی کیفیت زندگیتون

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۶)
«از یک جنبه کسی موفق می‌شود که بتواند بر کسالت هر روز تمرین‌کردن و بارهاوبارها وزنه‌ای را زدن، فائق شود».
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
در درازمدت، ما محصول محیطی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم. رک‌وپوست‌کنده بگویم: هرگز ندیده‌ام کسی در محیط منفی به عادت‌های مثبت پایبند باشد.
کاربر ۶۸۶۳۰۴۰
۱- تصمیم بگیرید که چه‌جور آدمی می‌خواهید باشید. ۲- با بُردهای کوچک، آن را به خودتان اثبات کنید.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
برای آنکه به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، باید دائماً باورهای‌تان را تصحیح کنید و هویت‌تان را ارتقا و بسط دهید.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
اگر هیچ‌چیز تغییر نکند، نباید منتظر هیچ تغییری باشید.
fatemeh ghanbari
در مسیر من از کمای تلقین‌شده تا ورزشکار منتخب آمریکاشدن، صرفاً یک‌لحظهٔ تعیین‌کننده وجود نداشت؛ برعکس، در این مسیر لحظه‌های تعیین‌کننده فراوان بود. پیشرفت من یک تکامل تدریجی بود؛ نواری بلند از پیروزی‌های کوچک و پیشرفت‌های ریز
سینا
قوی‌ترین پیامدها با تأخیر از راه می‌رسد.
fatemeh ghanbari
با عادت‌های همیشگی به نتایج همیشگی می‌رسیم؛ اما با عادت‌های بهتر هر نتیجه‌ای ممکن است.
Armin
پیشرفت‌کردن در چنین روزهایی که انجام عادتی، آزاردهنده، عذاب‌آور یا فرساینده می‌شود، آدمِ حرفه‌ای را از شخصِ آماتور متمایز می‌کند.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
افرادی که در پاداش‌های دور و معوّق بهتر عمل می‌کنند، در آزمون اس.ای.تی نمرات بالاتری می‌گیرند، کمتر به مواد مخدر آلوده می‌شوند و کمتر به پرخوری دچار می‌شوند،
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷

حجم

۷۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۷۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان