دانلود کتاب صوتی مرزبندی = آزادی با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرزبندی = آزادی اثر جوزف انگوین

دانلود و خرید کتاب صوتی مرزبندی = آزادی

معرفی کتاب صوتی مرزبندی = آزادی

کتاب صوتی مرزبندی = آزادی (چگونه مرزهایی ترسیم کنیم که ما را بدون احساس گناه آزاد کنند) نوشتهٔ جوزف انگوین و ترجمهٔ شاهین غفاری است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مرزبندی = آزادی

جوزف انگوین در کتاب صوتی مرزبندی = آزادی بیان می‌کند که بیشتر رنج‌های عاطفی افراد ناشی از رویدادهای زندگی نیستند. رنج‌های عاطفی ناشی از نحوه‌ٔ واکنش هر فرد نسبت به آن‌ها است. او معتقد است که هر مرز و خط قرمزی که تعیین شود، به فرد کمک می‌کند تا رفتار و واکنش خود را در موقعیت‌هایی که موجب رنجش شده است، بروز دهد. این کتاب می‌تواند راهنمایی باشد برای افرادی که می‌خواهند چگونگی حدومرز داشتن را بیاموزند. جوزف انگوین به مخاطب خود می‌آموزد که حتی اگر در زندگی با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند، باز هم می‌تواند جایی برای عشق و شادی در زندگی خود داشته باشد. او کلید طلایی این اصل را همان تعیین حدومرز در زندگی می‌داند. این نویسنده، تعیین حدومرز را در توانایی نه‌گفتن می‌داند. اصولی که او آموزش می‌دهد عبارت‌اند از نه‌گفتن بدون احساس گناه، تعیین مرزهای خود با دیگران به‌شکلی کاملاً مسالمت‌آمیز، اهمیت‌ندادن به اینکه دیگران چطور درمورد شما می‌اندیشند، چگونگی ایجاد مرز برای جلوگیری از فرسودگی و خستگی مفرط، رسیدن به آرامشی همیشگی، متوقف‌کردن افکار منفی در ذهن، شناسایی مهم‌ترین مرزها در هر بخش از زندگی و چگونگی احترام به خود.

الگوها و آموزه‌های انگوین دشوار به نظر می‌رسند، اما او با زبانی ساده و با ارائه‌ٔ راهکارهایی عملی آن‌ها را شرح داده است و هر فرد بی‌تجربه‌ای توانایی اجرایی‌کردن آن‌ها را پیدا می‌کند. در بخش‌هایی از این کتاب، جملات انگیزشی و تمریناتی نیز ذکر شده که به درک هرچه بهتر و بیشتر مطالب کمک خواهند کرد. نویسنده، این اثر را در ۹ بخش نگاشته است که عبارت‌ است از «زندگی در نبود مرزها»، «از «نه» گفتن، عذاب‌وجدان نگیرید»، «مرزها چگونه فضایی برای نیازهای شما خلق می‌کنند»، «چگونه مرزبندی کنیم»، «آرامش خود را حفظ کنید» و «قدرت تعمیم همه‌جانبه»، «مهم‌ترین مرزی که می‌توانید خلق کنید»، «مرزها مولدان خلاقیت» و «رهاکردن گذشته و خلق مرزهای جدید».

شنیدن کتاب صوتی مرزبندی = آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به دنبال بازسازی الگوهای شخصیتی مخرب و قدیمی خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مرزبندی = آزادی

«لازم است بدانید که شما نمی‌توانید نوع واکنش مردم به مرزهایی که برای خود تعیین می‌کنید را کنترل کنید. همیشه افرادی هستند که با تصمیمات شما مخالفت می‌کنند اما این زندگی شما است و خودتان مسئول خلق یک زندگی سرشار از عشق، شادمانی، و آرامش برای خودتان هستید، حتی اگر این برای دیگران قابل درک نباشد. مسئولیت ما این است که تا حد ممکن سعی بر درک موقعیت دیگران و درک دلیل هر احساس آن‌ها داشته باشیم و فضایی برای آن‌ها خلق کنیم تا آنچه به‌نظرشان درست و حقیقی می‌رسد را با ما در میان بگذارند. در هر رابطه‌ای، یا با هم رشد می‌کنید یا به‌تدریج از هم دور می‌شوید. همزمان با فرایند رشد، مرزهای شما تغییر می‌کنند و روابطی که دیگر با هم همسو نیستند، رو به جدایی خواهند رفت. این نتیجهٔ طبیعی روابطی است که در آن‌ها هر یک از طرفین راه خود را می‌رود و این هیچ اشکالی ندارد.

اشکالی ندارد اگر به‌طور همزمان، هم برای آنچه که در گذشتهٔ رابطه‌تان بوده اندوهگین باشید و هم گذشته را رها کنید و مسیر رشد خود را طی کنید. فقط کافی است که بهترین تلاش خود را به‌کار گیرید. گاهی این تلاش از دید دیگران کافی نیست اما شما باید آنقدر شجاع باشید که بدایند همین حداکثر تلاش از سوی شما، برای یافتن صلح و آرامش کافی است. اگر رابطه شما مبتنی بر عشق باشد، وقتی نیازهای خود را به طرف مقابل اعلام می‌کنید، او درک خواهد کرد که آرامش شما درست به اندازه شادی خودش مهم است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان