دانلود و خرید کتاب روشن کردن مسیر زندگی اپرا وینفری ترجمه گیسو ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روشن کردن مسیر زندگی اثر اپرا وینفری

کتاب روشن کردن مسیر زندگی

معرفی کتاب روشن کردن مسیر زندگی

کتاب روشن کردن مسیر زندگی نوشتهٔ اپرا وینفری و ترجمهٔ گیسو ناصری است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب مسیر زندگی و اهدافتان را پیدا کنید.

درباره کتاب روشن کردن مسیر زندگی

در واقع هیچ‌گاه نباید خودتان را بابت ترس و دلهره ملامت کنید، زیرا این یکی از قوانین زندگی است. تا ترس نباشد، شجاعت معنایی نخواهد داشت.

نگرانی من از ذهنم ناشی می‌شد که در واقع یک فشار کاملا طبیعی برای نشان‌دادن بعد منفی مسائل است، همان سایه‌ای که در درون هر یک از ما وجود دارد و با آن زندگی می‌کنیم و همیشه سعی داریم از بی‌لیاقتی خودمان مطمئن شویم: «تو به اندازهٔ کافی برای انجام این کار مناسب نیستی.» واقعا خیال می‌کنی حرفی برای گفتن به آن بچه‌های باهوش داری؟ درک این موضوع اوضاع را تغییر داد. درست مثل اینکه ابرهای سبک در آسمان به حرکت درآمدند!

فرضیهٔ استیون روشی کاملا تازه برای نگاه کردن به ترس بود: «برای هر رویایی به طور خودکار یک حس مقاومت وجود دارد.» ولی تغییر جهت و خواستهٔ شما می‌تواند خیلی قوی‌تر از آن سایه و موج منفی باشد. باید تصمیم بگیرید. باید توانایی خودتان را آشکار کنید و بگویید: این را می‌خواهم، و با ترس خود مواجه شوید.

هرکس در این دنیا هدف و رسالتی دارد و به قول اپرا وینفری، «وظیفه‌ٔ شما در زندگی این است که هرچه زودتر به رسالتتان پی ببرید، بدانید که واقعا چه کسی هستید و می‌خواهید چه کاری کنید، و برای رسیدن به پاسخ این سوال باید به ندای درونی‌تان گوش بدهید.» سفر اصلی درست از همین جا آغاز می‌شود. اپرا وینفری در کتاب روشن کردن مسیر زندگی آنچه را طی این سال‌ها دیده و تجربه کرده، همچون یک راهنمای خوب در اختیارتان قرار می‌دهد تا  بهتر بتوانید زندگی را بشناسید و با دیدگاهی تازه به دنیا نگاه کنید.

خواندن کتاب روشن کردن مسیر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اُپرا وینفری

اُپرا وینفری در تمام دوران کاری‌اش در این شغل ارزشمند، توانست ارتباطی غیرقابل قیاس و توصیف‌ناپذیر با مردم سراسر جهان برقرار کند. او در مقام مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی درجهٔ یک و بی‌همتای اُپرا وینفری، میلیون‌ها نفر از مردم سراسر جهان را طی بیست‌وپنج سال سرگرم کرد، شاد کرد و به همهٔ آنها امید و انرژی بخشید.

موفقیت ادامه‌دار او باعث شد که بتواند رهبری و ادارهٔ یک شبکه تلویزیونی را به عهده بگیرد و تا به امروز توانسته به‌عنوان فردی بسیار مؤثر و قابل تحسین، خود را در دل آحاد مردم جا کند.

بخشی از  کتاب روشن کردن مسیر زندگی

«همهٔ رؤیاها از یک هستهٔ اصلی آغاز می‌شوند. اگر شما به‌طور کامل با آنچه مجسم می‌کنید و آن را در ذهن به تصویر می‌کشید متحد نشوید، این رؤیاها از مسیر اصلی خودشان خارج می‌شوند. نیت شما باید خالص باشد.

تابه‌حال چندبار شاهد بوده‌اید که کسی تا نزدیکی دستیابی به هدفش رفته ولی ناگهان اوضاع خراب شده و او ناکام مانده است؟

یا اینکه آن شخص به قلهٔ کوه می‌رسد ولی نمی‌تواند جایگاهش را حفظ کند. شاید خودتان هم تابه‌حال با چنین شرایطی دست‌وپنجه نرم کرده باشید که خودتان را به موفقیت خیلی نزدیک ببینید ولی ناگهان همه‌چیز از بین برود به آرزویتان نرسید ولی هیچ‌گاه هم دلیل آن را نفهمید. خود ویرانگری می‌تواند چرخه‌ای نابودکننده باشد. من با تمام وجود به نوشتهٔ معروف پائولو کوئیلو در کتاب «کیمیاگر» اعتقاد دارم که می‌گوید: وقتی شما آرزوی داشتن چیزی را داشته باشید، همهٔ کائنات دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بتوانید آن را به‌دست آورید.

زمان می‌گذرد و دوباره می‌بینیم که چگونه جهان به‌پاخاسته تا آنچه را در ذهنمان هست به واقعیت تبدیل کند. ولی مثل بیشتر اوقات، رؤیاها سرکوب می‌شوند و از بین می‌روند. بین پیروزی در مسابقهٔ دو و رسیدن به پایان خط مسابقه با یکی از درس‌های مهمی که در زندگی به آن اعتقاد دارم، یعنی قصد و هدف، تفاوت زیادی هست.

قبل از اینکه بخواهید جستجویتان را آغاز کنید، باید رؤیایتان را به‌روشنی بر زبان بیاورید و مسیرتان را مشخص کنید. البته لازم نیست آن را به‌شکل عمومی یا رسمی اعلام کنید، ولی بهتر است مشخص شود. به‌خصوص با شرایط فعلی جهان، هر آنچه قابل لمس و مشهود باشد مفهوم‌تر و موثق‌تر است. مردم می‌توانند واقعی را از غیرواقعی تشخیص بدهند. بنابراین اگر می‌خواهید از ایده و فکرتان حمایت شود، به‌طور جدی پای حرف و اعتقاد و ایده‌تان بایستید. کسانی که احساس کنند حرف‌ها و افکارتان واقعی هستند، پشت شما خواهند ایستاد. و مهم‌تر از همه اینکه شما باید با تمام وجود حس کنید که به اهدافتان خواهید رسید. درغیراین‌صورت مسیرتان تار و مبهم و اهدافتان دور از دسترس می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان