دانلود و خرید کتاب قدرت راندا برن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت اثر راندا برن

کتاب قدرت

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۳.۱از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت

کتاب قدرت نوشته راندا برن، نویسنده مشهور کتاب راز، و ترجمه نفیسه معتکف است. قدرت که در ادامه کتاب راز نوشته است، همانند راز به شما کمک می‌کند تا به زندگی ایده‌آلی که لایقش هستید برسید.

درباره کتاب قدرت

قدرت یک کتاب در زمینه خودیاری و معنویت است که در سال ۲۰۱۰ نوشته شده است. راندا برن که پیش از این کتاب راز را منتشر کرده بود و از نیروی مثبت اندیشی حرف زده بود؛ او بهم پیوستگی کائنات را بیان کرده بود و از نیرویی گفته بود که افکار ما دارند. او همچنین در کتاب راز به مخطبان کمک می‌کرد تا به هر چیزی که در زندگی می‌خواهند و لیاقتش را دارند، برسند. او در این کتاب از قدرت دیگری صحبت می‌کند که به انسان‌ها در سراسر کره زمین کمک می‌کند تا به زندگی شاد برسند و هر چیزی را که می‌خواهند به دست بیاورند.

قدرت بر اساس قانون جذب نوشته شده است و از قوی‌ترین نیرویی صحبت می‌کند که در زمین وجود دارد و دلیل آفرینش هم به شمار می‌رود: عشق.

در این کتاب مشاهدات بسیاری وجود دارد که به شما کمک می‌کند اهمیت قدرت عشق را دریابید. یک نکته مهم در این باره تاثیر نیروی عشق بر آب است. اگر آب در معرض احساسات و کلمات مثبت قرار بگیرد سرح انرژی‌اش افزایش پیدا می‌کند و ساختار آن نیز تغییر می‌کند. اما اگر آب در معرض احساسات و کلمات منفی قرار بگیرد، اگر مدام مورد نفرت، بی توجهی، تحقیر و ... قرار بگیرد، سطح انرژی آن پایان می‌آید و ساختارش نیز آشفته می‌شود. از آنجایی که بیش از هشتاد درصد بدن ما از آب تشکیل شده است، تاثیر آن بسیار چشمگیر است.

اما آیا این ابراز عشق فقط به آب محدود می‌شود؟ آیا می‌توان آن را به زندگی انسانی و جذب احساسات خوب، شادی و آرامش تعمیم داد؟ راندا برن در کتاب قدرت این سوال ش ما را پاسخ می‌دهد و با استفاده از تجربیات، مشاهدات و مستندات مختلف تاثیر این قدرت را بر زندگی تبیین می‌کند.

کتاب قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

قدرت برای تمام کسانی است که به نیروی عشق باور دارند و دوست دارند که زندگی را مطابق میل و خواسته خود، همانطور که دوست دارند سرشار از شادی و آرامش پیش ببرند.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. راندا برن به دلیل نوشتن کتاب و ساختن فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری، هم به نوعی تحت تاثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به گونه‌ای بیانگر تاثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجله تایم، در شکل دادن جهان تاثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باور داشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان