دانلود کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز با صدای شادی زراعتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز اثر اپرا وینفری

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

معرفی کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز نوشتهٔ اپرا وینفری و آرتور سی. بروکس و ترجمهٔ میترا آریا است. گویندگی این کتاب صوتی را شادی زراعتی انجام داده و انتشارات نقش و‌ نگار آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن.

درباره کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز راهنمای رسیدن به خوشبختی است. این کتاب صوتی از شما انسان قدرتمندتری می‌سازد و دید شما را نسبت به زندگی و سختی‌های آن تغییر می‌دهد. گفته شده است که خوشبختی از نظر هر شخص می‌تواند تعریف متفاوتی داشته باشد؛ بنابراین راه رسیدن به آن نیز برای هر انسانی متفاوت است. نویسندگان این کتاب صوتی معتقدند که با راهنمای خوشبختی می‌توان از پس ناملایمات زندگی برآمد. آن‌ها گفته‌اند که نباید نقش مهم امید را در زندگی نادیده گرفت. در این کتاب سعی شده تا با ارائهٔ راهکارها و آموزه‌هایی از خود انسان بهتری بسازیم که می‌تواند امیدوارانه به زندگی ادامه دهد و از پس مشکلات برآید. شنیدن این کتاب باعث می‌شود تا ما بر ناامیدی‌ها غلبه کنیم و افسار زندگی و احساسات خویش را در دست بگیریم. این کتاب، راز خوشبختی را پیش روی ما قرار داده است؛ رازی که در طول زمان می‌تواند باعث تغییر نگرش ما شود. این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که با افکار و احساسات منفی مقابله کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم. اپرا وینفری و آرتور سی بروکس نکاتی را که پیش از نگارش اثر حاضر آزموده‌اند، به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اپرا وینفری

اپرا وینفری ملکۀ رسانه و مجری موفق تلویزیون نامیده می‌شود. او مجری و تهیه‌کنندۀ تلویزیون، ویراستار مجله، بازیگر، فعال، خیّر و نیکوکار است. اوپرا از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی جهان است. اوپرا گیل وینفری در سال ۱۹۵۴ در محله‌ای فقیرنشین در ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. او کودکی نسبتاً سختی را سپری کرد؛ اما سرانجام توانست در دانشگاه، تحصیل در دورۀ آموزشی رشتۀ هنر و ارتباطات را آغاز کند. پس از این، به او پستی نیمه‌وقت به‌عنوان گویندۀ اخبار در رادیو و نیز مفسّر اخبار داده شد. اوپرا کم‌کم قراردادهای مشابهی را برای برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون امضا کرد و این باعث شد به‌سرعت، حرفۀ او در رسانه از تحصیلاتش پیشی بگیرد. اوپرا در سال ۱۹۸۵ در شیکاگو مستقر شد، برنامه‌ای تلویزیونی را در دست گرفت و موفقیت شگفت‌انگیزی کسب کرد. این برنامه، بیشترین تعداد تماشاچی را با میانگین ۴۰ میلیون نفر در هر هفته به خود اختصاص داد و در ۱۵۰ کشور پخش ‌شد. آنچه موجب این محبوبیت شد، شیوۀ اجرای منحصربه‌فرد اوپرا وینفری بود. حس نوع‌دوستی و صمیمیت عمیقی که او با مهمانانش داشت (مشاهیر بزرگ ناشناس که در مواجهه با مسائل زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو شده بودند) باعث می‌شد آن‌ها جلوی دوربین در کمال صداقت دربارهٔ چالش‌هایشان صحبت کنند. رشد شخصی، محور اصلی برنامه‌های اوپرا بوده است. مدل کاری او که در نوع خود منحصربه‌فرد و بی‌همتاست، مرهون شخصیت قوی‌اش است. او این شخصیت را به‌وسیلۀ روش خاص زندگی‌اش کسب کرده است. نیکوکاری، شفقت و علاقۀ او به تغییر جهان نیز باعث محبوبیت زیاد او در بین مخاطبان شده است. یکی دیگر از خدمات اوپرا وینفری، تأسیس مدرسه‌ای در آفریقای جنویی در سال ۲۰۰۷ با حمایت نلسون ماندلا بوده است. از اهداف اصلی این مدرسه، ایجاد مکانی برای زندگی سالم و تعلیمات خوب برای دختران جوان است. در ژانویه ۲۰۱۲، او ۷۲ دیپلمه را تحت تکفل خود گرفت و آن‌ها را مانند نوه‌های خود بزرگ کرد. او می‌گوید: «بزرگ‌ترین راز زندگی این است که هیچ رازی در زندگی وجود ندارد. هدف شما هرچه باشد، می‌توانید به آن برسید؛ اگر آماده‌اید، پس تلاش و کوشش کنید.» اوپرا وینفری بیش از ۴۰ جایزۀ اِمی، همچنین جایزۀ اسکار را طی سال‌ها از آنِ خود کرده است و کاندیدای جایزۀ گلدن گلوب و بفتا نیز بوده است.

بخشی از کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

«فضای غالب در خانواده یا هر گروه منسجم دیگر، تعیین‌کننده‌ی توان اعضای آن در حل مشکلات است. می‌توان این بحث را در مقایسه با دمای اتاق توضیح داد. اگر درجه دمای منزل 100 درجه باشد و احساس گرما کنید، هر چند تا لباس هم از تن دربیاورید باز این گرما احساس می‌شود؛ به همین ترتیب، فضای منفی در خانواده، حل مشکل را غیرممکن می‌کند، بنابراین، رشد و یادگیری به صفر می‌رسد و ناخشنودی دائمی جای آن را می‌گیرد. دلیل این اتفاق یک موج احساسی مُسری است که به‌طور گسترده هم بررسی شده است. معمولاً در خانواده مشکلی جدی وجود ندارد که به دنبال راه‌حل برایش باشیم؛ فقط نگرشِ«این مزخرفه» بین اعضای خانواده در چرخش است.

فرار از احساسات منفی مسری آسان نیست؛ وقتی عزیزان خود به‌ویژه خانواده را در رنج می‌بینیم، نمی‌خواهیم از ناراحتی، دلسردی، ترس یا اضطرابشان بگریزیم. دلمان می‌خواهد کمک کنیم و این یک حُسن است. همان‌طور که نباید احساسات منفی خودمان را کنار بزنیم، اگر می‌خواهیم رشد کنیم و مشکلاتمان را حل کنیم، می‌توانیم با پذیرش احساسات عزیزانمان به آن‌ها کمک کنیم، ولی در این راه نیازی نیست ناخشنودی آن‌ها را رفع کنیم.

سرایت احساسی، ابداً منفی نیست. به افرادی فکر کنید که باعث آمدن لبخند روی لب‌های شما می‌شوند و افرادی که با گرمی و گشاده‌دستی با شما رفتار می‌کنند. محققان با مطالعه‌ی سرایت احساسی مثبت دریافتند که زندگی در فاصله‌ی یک کیلومتری یک دوست یا عضو خانواده که شاد و خوشبخت است، تا 25 درصد احتمال شادی و خوشبختی شما را هم افزایش می‌دهد، ولی ناخشنودی مسری‌تر است و سریع‌تر فراگیر می‌شود. حس‌وحال منفی در یک جلسه می‌تواند فضای اتاق را در چند ثانیه مسموم کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان