دانلود و خرید کتاب معادله جادویی هال الرود ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معادله جادویی اثر هال الرود

کتاب معادله جادویی

معرفی کتاب معادله جادویی

کتاب معادله جادویی نوشتهٔ هال الرود و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی و ویراستهٔ محمد علی پور است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. دو تصمیم که آرزوهای شما را از یک احتمال به خواسته‌ای باورنکردنی و سپس به امری بدیهی بدل می‌کند در این کتاب آمده است.

درباره کتاب معادله جادویی

شاید این داستان برای شما نیز آشنا به نظر برسد. ممکن است قفسه‌های کتابخانۀ شما آن‌قدر با کتاب‌های موفقیت و پیشرفت شخصی پر شده باشد که فرصت اینکه همۀ آن‌ها را بخوانید، نداشته باشید یا مرتب در انواع سخنرانی‌ها و همایش‌های «چگونه زندگی خود را تغییر دهید؟» شرکت می‌کنید، اما هنوز هم احساس می‌کنید چیزی در این میان گم شده است. هدف‌ها هنوز هم دور از دسترس به نظر می‌رسند. موجودی حساب بانکی‌تان هنوز آن‌قدر نیست که شما دوست دارید. زندگی مشترکتان هنوز در شرایطی نیست که برایتان راضی‌کننده باشد. هیچ چیز هنوز به آن شکلی که باید باشد، نیست. شاید در تلاش باشید تا کسب‌وکار خودتان را به راه بیندازید، شغلی بیابید که مناسب شما باشد، یا فقط می‌خواهید خوشبختی را در زندگی روزمرۀ خود پیدا کنید، یا شاید همۀ این‌ها را داشته باشید، اما بااین‌حال، هنوز هم در پی دست یافتن به مرحلۀ بالاتر و دشوارتری از پیشرفت شخصی یا حرفه‌ای باشید.

اگر شما نیز خود را در چنین شرایطی می‌بینید، شما ممکن است (احتمالاً ناآگاهانه) به برنامه‌ها و کتاب‌های «پیشرفت شخصی» اعتیاد یافته باشید. همۀ ما قرارگرفتن در چنین فضاهایی را دوست داریم و از غلیان احساساتمان، هنگامی که امیدی برای رسیدن به آرزوهایمان می‌یابیم، لذت می‌بریم و به همین دلیل هم هست که ما چنین برنامه‌هایی را دنبال می‌کنیم، اما درحقیقت هیچ چیز به‌راستی تغییر نمی‌کند. هیچ تحول پایداری رخ نمی‌دهد. ما تنها به امید اینکه به آنچه می‌خواهیم برسیم، به این راه ادامه می‌دهیم و با پشتکار به دنبال همان چیزهایی خواهیم بود که در ابتدای راه هم خواستارش بوده‌ایم. اغلب بر این باوریم که متعهد ماندن به انجام برنامه‌های روزانه برای پیشرفت شخصی، به خودی خود کافی است، اما این‌طور نیست. اگر شما هم دریافته‌اید که با تعیین اهداف در زندگی‌تان، نمی‌توانید به آن‌ها برسید، باید بدانید که تنها نیستید و بسیاری از افراد به این کوچۀ بن‌بست رسیده‌اند. پس کتاب معادله جادویی را درست انتخاب کرده‌اید.

شما باید تمرین روزانۀ پیشرفت شخصی خود را با یک فرایند اثبات‌شده برای تدوین و دستیابی به اهداف معنادار همراه کنید تا به طور مداوم کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. 

خواندن کتاب معادله جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که در پی زندگی جدیدی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معادله جادویی

«معجزه! مرموز به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟ منظورم این است که به نظر می‌رسد کسی نمی‌داند چه رویدادهای به‌ظاهر غیرقابل‌تصوری رخ خواهند داد تا زندگی کسی نجات یابد، یا بتواند به بزرگ‌ترین رؤیاهای خود دست پیدا کند، اما با پذیرفتن چنین تعریفی از معجزه، دشوار است چنین رویداد غیرطبیعی و مرموز را باور کنیم.

من یک بار در یک برنامۀ تلویزیونی با داستان مربی چتربازی مایکل هولمز آشنا شدم. یک بار زمانی که مایکل از هواپیما پرید، چتر نجات او در ارتفاع ۱۴.۰۰۰ پایی باز نشد. زمین به‌سرعت به سمت مایکل می‌آمد و او سعی می‌کرد چتر نجاتش را باز کند، اما فایده‌ای نداشت. او در آخرین تلاشش برای نجات خود، چتر یدکی‌اش را کشید، اما آن هم باز نشد. در هفتصد پایی، او دیگر خود را برای مردن آماده کرده بود، اما در کمال حیرت، او نه‌تنها نمرد، بلکه جراحاتی که به او وارد شد نیز نسبتاً جزئی بودند.

آیا داستان دانی رجیستر را شنیده‌اید؟ در اخبار داستان او را با نام «معجزۀ دانی» عنوان کرده‌اند و حتی آن را به‌عنوان «معجزۀ واقعی زندگی» معرفی نمودند. دانی یک روز در فروشگاه عتیقه‌فروشی‌اش پشت پیشخوان ایستاده بود که فرد مسلحی وارد فروشگاه شد و مستقیم به سر او شلیک کرد. دانی ناخودآگاه برای محافظت از سرش دستانش را بالا آورد و جلوی صورتش نگاه داشت. اتفاق عجیبی رخ داد. گلوله به حلقهٔ طلای دانی برخورد کرد و کمانه نمود و بدین صورت وی از یک مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

در طول سال‌های زندگی‌ام، بارها دیده‌ام که افراد به شکل معجزه‌آسایی از بیماری‌هایی شفا یافته‌اند که هیچ امیدی برای بهبود آن‌ها وجود نداشت. افرادی که برای ده‌ها سال گم شده بودند، پس از رفتن در راه‌های خطرناک و بدون بازگشت، به خانۀ خود بازگشته‌اند. همۀ این داستان‌ها جذاب و درعین‌حال ترسناک هستند.»




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۶۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان