دانلود و خرید کتاب هیپی پائولو کوئیلو ترجمه پروانه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیپی اثر پائولو کوئیلو

کتاب هیپی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هیپی

کتاب هیپی نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ پروانه طاهری است. انتشارات عطر کاج این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان دربارهٔ سفرهای یک جوان است که در جست‌وجوی معنایی عمیق‌تر برای زندگی است.

درباره کتاب هیپی

کتاب هیپی اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ وارد بازار نشر شد. در این کتاب با «پائولو» همراه می‌شویم؛ جوانی برزیلی است که آرزوی نویسنده‌شدن را در سر می‌پروراند. او به‌منظور یافتن آزادی و معنایی عمیق‌تر از زندگی خود، سفری را آغاز می‌کند؛ ابتدا در بولیوی و سپس در پرو، شیلی و آرژانتین، اما داستان این سفر به همین کشورها ختم نمی‌شود؛ پائولو به میدان معروف آمستردام می‌رود و آنجا با دختری هلندی به نام «کارلا» آشنا می شود. کارلا، پائولو را راضی می‌کند که در سفرش به نپال در «اتوبوس جادویی» او را همراهی کند. همسفران شگفت‌انگیزی با این ۲ همراه می‌شوند که هر کدام قصه‌ای برای تعریف‌کردن دارند و در طول سفر به درکی متفاوت از ارزش‌ها و اولویت‌هایشان در زندگی می‌رسند. پائولو و کارلا در این ماجراجویی هیجان‌انگیز، به کاوش در رابطهٔ خودشان هم می‌پردازند و با انتخاب‌هایی مواجه می‌شوند که مسیر زندگیشان را برای همیشه تغییر خواهد داد.

پائولو کوئیلو در ابتدای کتاب هیپی نوشته که همهٔ شخصیت‌های این رمان واقعی هستند؛ به‌جز ۲ نفر. وقایع این رمان نیز مربوط به دوران دیکتاتوری‌ای است که این نویسنده در آن به کارِ ترانه‌سرایی مشغول بوده و تحت‌تعقیب هم قرار گرفته بوده است.

خواندن کتاب هیپی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌هایی با حال‌وهوای روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. وی نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفتگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روانشناسانه طراحی و نوشته شده‌اند.

کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان کیمیاگر، مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخشی از آثار پائولو کوئیلو عبارت‌اند از:

تئاتر برای آموزش، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، کیمیاگر، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان گیر، هستی (زندگی) و... .

بخش‌هایی از کتاب هیپی

«پاسپورت‌ها، این کتابچه‌های کم حجم که توسط دولت‌ها صادر شده، به همراه پول نقد -مقدار زیاد یا کم، واقعاً مهم نیست -که درون کمربند جای می‌گیرد، دو هدف را ارائه می‌دادند؛ اول، همان‌طور که می‌دانیم برای عبور از مرزها بود.»

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان