دانلود و خرید کتاب الیور تویست چارلز دیکنز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب الیور تویست

کتاب الیور تویست نوشتهٔ چارلز دیکنز است و کاتلین اولم استید آن را بازنویسی کرده است و با ترجمهٔ شهلا انتظاریان در انتشارات شهر قلم منتشر شده است.

درباره کتاب الیور تویست

الیور تویست کودک تنهایی است که سال‌ها اول زندگی‌اش را در یتیم‌خانه می‌¬گذراند. بعد از مدتی که الیور کمی بزرگ می‌شود مسئولان یتیم‌خانه او را به مرد تابوت‌سازی می‌سپارند تا برای او کار کند و خودش زندگی‌اش را بچرخاند. بعدازاین اتفاق زندگی الیور وارد مرحلهٔ تازه‌ای می¬‌شود و او باید دنبال سرنوشت خودش برود و در همین زمان در طرف دیگر بخش پنهان زندگی او کم‌کم خودش را نشان می‌دهد.

خواندن کتاب الیور تویست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره چارلز دیکنز

چارلز جان هوفام دیکنز ۷ فوریه ۱۸۱۲ متولد شد. از کودکی مجبور بود تا در کارخانه کار کند. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، دیکنز به تحصیلاتش ادامه داد. سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او نیکلاس نیکلبی، سرود کریسمس، دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور تویست و داستان دو شهر است. از کتاب‌های او تابه‌حال اقتباس‌های سینمایی و تئاتری بسیاری صورت گرفته است.

جیمز جویس نویسندهٔ مشهور معاصر، چارلز دیکنز را بعد از شکسپیر تأثیرگذارترین نویسنده‌ٔ انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن ۱۸۷۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. مزار او اکنون در کلیسای وست‌مینیستر در بخش ویژه نویسندگان معروف به کنج شاعران در لندن جای دارد. در سال ۱۹۲۵، خانه‌ای که دیکنز برای مدتی در آن زندگی می‌کرد، حالا تبدیل به موزه‌ای درباره زندگی او شده است. دیوید لین اولین فیلمسازی بود که به سراغ آثار چارلز دیکنز رفت و در برگردان دو اثر او، آرزوهای بزرگ و اولیور تویست، توانست دو فیلم فراموش‌نشدنی به تاریخ سینما هدیه کند. بعدها نیز کارگردان دیگر انگلیسی به نام کارول رید نسخه‌ای موزیکال از اولیور تویست ساخت.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

زینب السادات میران زاده
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

بهترین کتاب دنیا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان