دانلود و خرید کتاب طلسم بین جوزف دیلینی ترجمه مریم منتصرالدوله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طلسم بین اثر جوزف دیلینی

کتاب طلسم بین

معرفی کتاب طلسم بین

کتاب طلسم بین نوشتۀ جوزف دیلینی و ترجمۀ مریم منتصرالدوله و ویراستهٔ احمد پورامینی است. این کتاب را نشر افق منتشر کرده است.

درباره کتاب طلسم بین

کتاب طلسم بین، دربردارندهٔ داستانی انگلیسی از مجموعه «آخرین شاگرد» با موضوع وحشت‌آفرین، تخیلی و ماجراجویانه است و برای نوجوانان تهیه شده است. «توماس وارد» برای جانشینی گرگوری پیر، انتخاب می‌شود. آن‌ها به کمک هم سرزمین خود را از شر موجودات پلید مثل غول‌ها، هیولاها، جادوگرها نجات می‌دهند. «بین» دشمن اصلی سرزمین، تنها دشمنی است که محافظ نتوانسته او را نابود کند. بین در تالارها و سردابه‌های زیرزمین کمین کرده و توماس درگیر مبارزه با او می‌شود. اگر به‌خوبی کارش را به انجام برساند، آمادة نبردهای بزرگ‌تر خواهد شد. اما این کار به مهارت زیادی نیاز دارد! باید دید که آیا او از عهدۀ این کار بر خواهد آمد؟

خواندن کتاب طلسم بین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب طلسم بین با هدف تقویت قوهٔ تخیل نوجوانان نوشته شده است.

درباره جوزف هنری دیلینی

جوزف هنری دیلینی در سال ۱۹۴۵ یک نویسنده انگلیسی کتاب‌های فانتزی است. او به کالج کاتولیک پرستون رفت و سپس به‌عنوان یک مهندس مؤسس و سازنده کار خود را آغاز کرد. او قبل از شروع دوره تحصیلات خود در دانشگاه لنکستر در سال ۱۹۷۲، برای رسیدن به سطح تحصیلات قابل‌قبول، در مدارس شبانه درس خواند. پس از فارغ‌التحصیلی، او به‌عنوان معلم انگلیسی در کالج فرم ششم بلکپول مشغول به کارشد و در آنجا به افتتاح دپارتمان مطالعات رسانه و فیلم کمک کرد.

اولین اثر او تحت نام مستعار جی. کی. هادراک نوشته شده است. با انتشار اولین کتاب خود به نام "The Wardstone Chronicles" در سال ۲۰۰۴ که تحت نام واقعی‌اش منتشر شد، دیلینی به موفقیت بین‌المللی دست‌یافت. کتاب «تاریخچه وردستون» در ۲۵ کشور منتشر شد و فروش آن بیش از یک میلیون نسخه بود.

دیلینی پس از انتشار دومین کتابش از مجموعه وردستون، از تدریس در کالج بازنشسته شد و اکنون به‌صورت تمام‌وقت مشغول نوشتن است. او تالکین و فرانک هربرت را به‌عنوان دو نویسنده‌ای که منبع بزرگ‌ترین الهامات او بودند، معرفی می‌کند.

در سال ۲۰۱۴، یک اقتباس سینمایی با عنوان «هفتمین پسر»، بر اساس اولین داستان مجموعه «تاریخچه وردستون» یعنی رمان شاگرد شبح (با نام: آخرین شاگرد: انتقام جادوگر در ایالات متحده امریکا) اثر جوزف دیلینی و به کارگردانی سرگئی بودروف ساخته شد. از جمله بازیگران این فیلم بن بارنز، جولین مور، جف بریجز، کیت هرینگتون و آلیشیا وایکاندر بودند.

بخشی از کتاب طلسم بین

«همان‌طور که سعی می‌کردم به اعصابم مسلط باشم و صدایم ضعیف و لرزان به نظر نیاید، گفتم: «حالش خیلی بد بود. بدجور سرماخورده بود و طول هفتهٔ گذشته در رختخواب بوده و برای همین منو فرستاده. اسمم تام وارده. شاگردشم.»

چاه‌کن فوری سرتاپایم را ورانداز کرد، انگار می‌خواست توانم را برای کارهای بعدی بسنجد. بعد یکی از ابروهایش را آن‌قدر بالا برد که زیر نوک کلاهش که هنوز از آن آب می‌چکید، پنهان شد.

با طعنه گفت: «خب آقای وارد، ما منتظر دستورات شما هستیم.»

دست چپم را توی جیب پشتی‌ام کردم و طرحی را درآوردم که سنگ‌تراش کشیده بود. چاه‌کن همان‌طورکه فانوس را روی زمین گِلی می‌گذاشت، سرش را با خستگی و بی‌میلی تکان داد و به رفیقش نگاه کرد. طرح را از من گرفت و شروع به کار کرد.

پس از چند دقیقه، چاه‌کن سرش را دوباره تکان داد، کنار فانوس زانو زد و کاغذ را جلوی نور گرفت. وقتی بلند شد، اخم‌کرده بود. گفت: «گودال باید نه فوت باشه، اینجا نوشته شش فوت.»

چاه‌کن کارش را خوب بلد بود. عمق گودال برای یک بوگارت باید شش فوت باشد، اما برای این نوع بوگارت که خطرناک‌ترین بوگارت‌ها بود، عمق نه فوت مناسب بود. قطعاً ما با خطرناک‌ترین نوع بوگارت مواجه بودیم و جیغ‌های راهب هم گواه این مسئله بود. اما مشکل این بود که ما فرصت کندن گودالی با عمق نه فوت را نداشتیم.

گفتم: «باید کاری کرد. تا صبح باید تموم بشه، وگرنه دیر می‌شه و راهب می‌میره.»

تا آن موقع آن دو نفر را فقط آدم‌های گُنده‌ای می‌دیدم که چکمه‌های بزرگی پای‌شان کرده بودند و اعتمادبه‌نفس زیادی داشتند، ولی ناگهان به نظرم دستپاچه و عصبی آمدند. آن‌ها از یادداشتی که برایشان فرستاده بودم و خواسته بودم که به آنجا بیایند، متوجه وخامت اوضاع شده بودند. در پیغامی که فرستاده بودم، از نام محافظ استفاده کرده بودم برای این‌که مطمئن شوم فوری می‌آیند.»

نظرات کاربران

نام من میناست
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

خیلی مجموعه قشنگیه کاش زودتر شروعش کرده بودم😢فقط امیدوارم پایان غمناکی نداشته باشه

mehdi moghimi
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

کتاب فانتزی عالی

ARASH DR
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

طلسم بین یکی از بهترین جلدهای این مجموعه هستش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان