دانلود و خرید کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر اثر کاظم رهبر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر

گردآورنده:کاظم رهبر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر نوشتهٔ کاظم رهبر است و انتشارات کتاب خورشید آن را منتشر کرده است.

درباره مجموعه چگونه می نویسم

مجموعه چگونه می نویسم در هفت جلد منتشر شده است با نام‌های ۱۰۰ روش از ۱۰۰ نویسنده معاصر، ۹ روش از ۹ داستان‌نویس معاصر، ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه‌نگار معاصر، ۷ روش از ۷ فیلم‌نامه‌نویس معاصر، ۹ روش از ۹ نمایش‌نامه‌نویس معاصر، ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر و ۱۲ روش از ۱۲ زندگی‌نامه‌نویس معاصر. این کتاب‌های جالب و در خور توجه و کاربردی مجموعه‌ای از مطالب برخاسته از تجربیات نویسندگان برجسته و تحقیقات مؤلف در حوزه‌های مختلف نوشتن را در اختیار مخاطب می‌گذارد و راه را برای نویسندگان تازه‌کار و کسانی که به نوشتن علاقه‌مندند برای حضور حرفه‌ای در عرصهٔ نویسندگی می‌گشاید.

درباره کتاب ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر

می‌گویند هاروکی موراکامی هرروز ساعت ۴ صبح از خواب بیدار می‏‌شود. پنج ساعت می‌‏نویسد و بعد می‌‏رود و می‌‏دود. کارکردن افراد خلاق برجسته‌‏ای که می‏‌شناسیم، متکی‌بر انگیزه یا الهام نیست، بلکه براساس عادت و رویّۀ ثابت است. این تسلط بر عادت‌‏های روزانه است که منجر به خلق موفقیت می‏‌شود، نه چند جرقه افسانه‌ای حاصل از نبوغ. کافکا از ساعت ۸ونیم صبح تا ۲ونیم بعدازظهر به سر کارش می‏‌رفت. او بعد از ناهار تا ساعت ۷ونیم بعدازظهر می‏‌خوابید. بعد ورزش می‌‏کرد و با خانواده‌‏اش شام می‌خورد. او هرشب از ساعت ۱۱ شروع به نوشتن می‌‏کرد تا وقتی‌ که خوابش می‏‌گرفت. این برنامه‌‏ای بود که مرتب انجام می‏‌داد. کافکا جزو افرادی است که با جدیت به برنامه‌‏اش مقید بود. 

نوشتن خلاق چه ویژگی‌‏هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقه‏‌مندان چگونه نوشتن خلاقانه را آغاز کنند؟ به‏‌جز کتاب‏‌های آموزشی، یکی از منابع باارزش و یاری‏‌کننده، تجربیات نویسندگان خلاقی است که سال‌‏ها در این حوزه کار کرده‌‏اند. در این کتاب ۱۷ نویسندهٔ خلاق در مورد انگیزه، ایده‌‏های نو، زمان‏‌بندی، نوآوری و برنامه‌‏ریزی برای نوشتن خلاق سخن می‏‌گویند: جیمز کلیر، باربارا تراپيدو، پاتریشیا ویلیامز، چاندرا مویرا بیل، کتی استیونسون، ریتا برمان، مارسى كاهان و...

خواندن کتاب ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که رؤیای نویسنده‌شدن دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان