دانلود و خرید کتاب چگونه می نویسم؛ ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می نویسم؛ ۹ روش  از ۹ داستان نویس معاصر اثر کاظم رهبر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر

معرفی کتاب چگونه می نویسم؛ ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر نوشتهٔ کاظم رهبر است و انتشارات کتاب خورشید آن را منتشر کرده است.

درباره مجموعه چگونه می نویسم

مجموعه چگونه می نویسم در هفت جلد منتشر شده است با نام‌های ۱۰۰ روش از ۱۰۰ نویسنده معاصر، ۹ روش از ۹ داستان‌نویس معاصر، ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه‌نگار معاصر، ۷ روش از ۷ فیلم‌نامه‌نویس معاصر، ۹ روش از ۹ نمایش‌نامه‌نویس معاصر، ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر و ۱۲ روش از ۱۲ زندگی‌نامه‌نویس معاصر. این کتاب‌های جالب و در خور توجه و کاربردی مجموعه‌ای از مطالب برخاسته از تجربیات نویسندگان برجسته و تحقیقات مؤلف در حوزه‌های مختلف نوشتن را در اختیار مخاطب می‌گذارد و راه را برای نویسندگان تازه‌کار و کسانی که به نوشتن علاقه‌مندند برای حضور حرفه‌ای در عرصهٔ نویسندگی می‌گشاید.

درباره کتاب ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر

احمد محمود می‌گوید: بین زمان زندگی و زمان قصه تفاوت هست. نویسنده آن قسمت از زمان زندگی را که به درد قصه می‌خورد انتخاب می‌کند و با پیوند آنها زمان قصه را تنظیم می‌کند. پس یکی از تفاوت‌های زندگی و هنر همین است. ابراهیم یونسی می‌گوید: یک نکته نباید فراموش شود، اینکه داستان باید داستان باشد؛ مسائل ریاضی که طرح نمی‌کنیم، جدول متقاطع هم که نیست. بنابراین خواننده باید از داستان لذت ببرد. 

داستان چه ویژگی‏‌هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقه‌‏مندان چگونه داستان‌‏نویسی را آغاز کنند؟ به‏‌جز کتاب‏‌های آموزشی، یکی از منابع باارزش و یاری‏‌کننده، تجربیات داستان‌‏نویسانی است که سال‏‌ها در این حوزه کار کرده‌‏اند. در این کتاب ۵ داستان‌‏نویس باتجربه و نامی در مورد داستان‌‏نویسی، طراحی و ساختار آن سخن می‌گویند: علی‌اشرف درویشیان، محمود دولت‌آبادی، احمد محمود، جواد مجابی، ابراهیم یونسی، سونیا لویتین، استیون بکستر و... .

خواندن کتاب ۹ روش از ۹ داستان نویس معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به کسانی که رؤیای نویسنده‌شدن دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان