دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی اثر فیلیپ  کاتلر

کتاب اصول بازاریابی

معرفی کتاب اصول بازاریابی

کتاب اصول بازاریابی نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ و ترجمهٔ بهمن فروزنده و ویراستهٔ علیرضا قدرتی پور و مهرداد فروزنده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. این کتاب از کتاب‌های اصلی و مهم و معروف بازاریابی است که با ویراست جدید چاپ شده است.

درباره کتاب اصول بازاریابی

در کتاب اصول بازاریابی پنج محور فایده‌زایی و مدیریت ارتباط با مشتریان، نام تجاری و مراقبت از آن، بازدهٔ بازاریابی، فناوری‌های جدید و شیوهٔ بازاریابی توأم با مسئولیت اجتماعی به عنوان موضوعات اصلی در کانون توجه قرار دارند. در این عصر که فایده‌زایی و برقراری ارتباط با مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است نویسندگان کتاب، فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، برای تأکید بیشتر بر روندها و نیروهای اساسی تأثیرگذار بر بازاریابی، بعضی از فصول را به این مباحث اختصاص داده‌اند.

اصول بازاریابی از ۲۰ فصل تشکیل شده است. هر فصل از کتاب با شرح مختصری از مفاهیم و اهداف فصل آغاز می‌شود و به دنبال آن روایتی گیرا، جاذبهٔ لازم را برای ادامهٔ کار در خواننده ایجاد می‌کند.

خواندن کتاب اصول بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اصول بازاریابی برای دانشجویان همهٔ رشته‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با تأکید بیشتر بر رشته‌های تحصیلی تخصصی حوزهٔ کسب‌وکار در نظر گرفته شده است. 

درباره نویسندگان

فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ به عنوان یک گروه دونفره، قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را در تبیین و ارائهٔ کتاب درسی مقدمه‌ای بر بازاریابی به نمایش گذاشته‌اند. پروفسور کاتلر یکی از اندیشمندان برجستهٔ جهانی در حوزهٔ بازاریابی است. پروفسور آرمسترانگ نیز جایزهٔ معلم برتر حوزهٔ کارشناسی کسب و کار را در کارنامهٔ خود دارد. این دو در کنار هم از دنیای پیچیدهٔ بازاریابی دنیایی عملی و قابل دسترس و دوست‌داشتنی ساخته‌اند.

فیلیپ کاتلر استاد برجستهٔ بازاریابی بین‌‌المللی در مدرسهٔ عالی کلاگ در دانشگاه نورت وسترن است. وی مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه شیکاگو و دکترای خود را در رشتهٔ اقتصاد از ام آی تی دریافت کرده است. دکتر کاتلر مؤلف کتاب مدیریت بازاریابی است. او اولین کسی است که دو جایزهٔ بزرگ، یکی جایزهٔ ارزشمند استاد برجستهٔ بازاریابی سال از انجمن بازاریابی آمریکا و دیگری جایزهٔ فیلیپ کاتلر برای بازاریابی خدمات درمانی برتر از آکادمی بازاریابی خدمات درمانی را به خود اختصاص داده است. در نظرسنجی اخیر از هزار نفر از مدیران فرهیختهٔ سراسر جهان پروفسور کاتلر عنوان چهارمین معلم و نویسندهٔ برتر حوزهٔ کسب‌وکار در قرن بیست و یکم را به خود اختصا داده است.

گری آرمسترانگ استاد برجستهٔ مدرسهٔ عالی بازرگانی دانشگاه کارولینای شمالی است. از او مقاله‌های زیادی در مجلات معتبر بازرگانی به چاپ رسیده است. وی به عنوان مشاور و پژوهشگر با بسیاری از شرکت‌ها در حوزهٔ تحقیقات بازاریابی، مدیریت فروش و تدوین راهبرد بازاریابی همکاری داشته است. پروفسور آرمسترانگ به‌تازگی جایزهٔ مدرس برتر در حوزهٔ کسب‌وکار را به خود اختصاص داده است.

بخشی از کتاب اصول بازاریابی

«بازاریابی به زبان بسیار ساده مدیریت روابط سودآور با مشتریان است. هدف بازاریابی ایجاد فایده برای مشتریان و کسب فایدهٔ متقابل است. فصل ۱ بر پایهٔ پنج گام اساسی در فرایند بازاریابی یعنی آگاهی از نیازهای مشتری، طراحی راهبرد، برنامه‌های بازاریابی مشتری‌مدار، ایجاد ارتباط با مشتریان و کسب فایده برای بنگاه ساماندهی شده است. دانستن و درک این مفاهیم اساسی و نحوهٔ شکل‌گیری باورهای شخصی شما دربارهٔ معانی واقعی آن‌ها زیربنای استواری برای تمام مطالب و مباحثی است که مطرح می‌شود.»


نظرات کاربران

حسین نیک بخت
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸۰ صفحه

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸۰ صفحه

قیمت:
۲۹۰,۰۰۰
تومان