دانلود و خرید کتاب بازاریابی به روایت کاتلر فیلیپ کاتلر ترجمه نرگس شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی به روایت کاتلر اثر فیلیپ  کاتلر

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

معرفی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

کتاب الکترونیکی «بازاریابی به روایت کاتلر» نوشتهٔ فیلیپ کاتلر با ترجمهٔ نرگس شفیعی در انتشارات آموخته چاپ شده است. در این کتاب، کاتلر، بزرگ‌ترین استاد بازاریابی جهان به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

فیلیپ کاتلر توسط سازمان بازاریابی آمریکا به‌عنوان اولین رهبر تفکرات بازاریابی انتخاب شده است. شالودهٔ کتاب بازاریابی به روایت کاتلر را هزاران پرسشی تشکیل می‌دهد که مراجعان، دانشجویان، مخاطبان کسب‌و‌کار و روزنامه‌نگاران در طول سالیان مختلف از کاتلر پرسیده‌اند. برخی از این پرسش‌های تکرارشونده عبارت‌اند از:

مدیران بازاریابی برای موفقیت به چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟

شرکت‌ها برای قضاوت درباره‌ٔ عملکرد بازاریابی از چه معیارهایی می‌توانند استفاده کنند؟

راهبردهای معقول بازاریابی در دوران رکود چیست؟

امروزه با وجود جهانی‌شدن و فناوری‌های جدید، نقش بازاریابی چگونه تغییر می‌کند؟

در آینده، واحد بازاریابی چگونه خواهد بود؟

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر با تکیه بر تجربیات یکی از برجسته‌ترین متخصصان بازاریابی جهان در ۸ بخش به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. جزئیات این ۸ بخش به‌ترتیب عبارت‌اند از:

بخش ۱: بازار و بازاریابی، تعریف قدرت و رضایت مشتری، روندهای موجود در بازاریابی، ایده‌های جدید در بازاریابی، چالش‌های اصلی نقایص بازاریابی، انتقادات وارده بر بازاریابی، مهارت‌ها و مشاغل 

بخش ۲: راهبرد بازاریابی، بخش‌بندی بازار، هد‌ف‌گیری جایگاه‌یابی تمایز نوآوری

بخش ۳: ابزارهای بازاریابی (۴ پی) محصول، مدیریت، نام تجاری، خدمات، قیمت، مکان (توزیع)، فعالیت‌های پیشبردی، تبلیغات، روابط عمومی، فعالیت‌های پیشبرد فروش، فروش و مدیریت فروش، حمایت‌های مالی بازاریابی، شایعه‌پراکنی رسانه‌ها

بخش ۴: برنامه‌ریزی بازاریابی تحقیقات بازاریابی

بخش ۵: سازماندهی بازاریابی 

بخش ۶: کنترل بازاریابی 

بخش ۷: زمینه‌های کاربردی بازاریابی، کالاهای مصرفی بسته‌بندی‌شده، بازاریابی خرده‌فروشی، بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابی مستقیم، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی مبتنی بر وفاداری، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده، بازاریابی خدمات حرفه‌ای، بازاریابی شخصی، بازاریابی بین‌المللی، بازاریابی مکان، بازاریابی در زمان رکود، بازاریابی سیاسی، بازاریابی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی 

بخش ۸: برتری در بازاریابی

کتاب بازاریابی به روایت کاتلر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

درباره فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر در سال ۱۹۳۱ در شیکاگو به دنیا آمد. او برجسته‌ترین متفکر بازاریابی در جهان و «پدر بازاریابی مدرن» است. کاتلر در دانشکده‌ٔ مدیریت جی. ال. کلوگ در دانشگاه نورث‌وسترن تدریس می‌کند. او عمدۀ نظرات خود در حوزۀ بازاریابی را در کتاب «مدیریت بازاریابی: تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل بر بازاریابی کلاسیک» نوشته است؛ کتابی که یکی از معتبرترین کارهای انجام‌شده در باب این موضوع به‌شمار می‌رود. فیلیپ کاتلر بیش از ۸۰ کتاب منتشر کرده که در آن‌ها به موضوعاتی مانند بازاریابی افراد، مکان‌ها، علل اجتماعی، نهادهای فرهنگی، مشاغل، آموزش عالی و سازمان‌های فعال در زمینه‌ مراقبت‌های بهداشتی پرداخته است.

او سال‌ها کوشیده تا بازاریابی را به یک رشتۀ مهم و جدی در عرصۀ کسب‌وکار تبدیل کند. از این رو، تعاریف جامع و مفیدی را در این‌ باره ارائه کرده است. کاتلر درجۀ استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» را در رشتۀ بازاریابی بین‌المللی دارد. او این درجه را در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه نورث‌وسترن دریافت کرده است.

بخشی از کتاب بازاریابی به روایت کاتلر

«مدیران بازاریابی برای موفقیت به درک چه نکاتی نیاز دارند؟

فهرستی از نکاتی که مدیران بازاریابی بایستی درک کنند در اینجا ارایه شده است:

- مدیران بازاریابی به مهارت‌های دیرینهٔ تحقیقات بازار، تولید محصولات جدید، مدیریت محصول، قیمت‌گذاری، مذاکره، ارتباطات، فروشندگی و مدیریت شبکهٔ توزیع نیاز دارند.

- مدیران بازاریابی باید به میزان زیادی دارای جهت‌گیری جهانی باشند تا بتوانند فرصت‌های جدید را تشخیص دهند.

- مدیران بازاریابی باید بر تجزیه‌وتحلیل مالی مسلط باشند تا بتوانند تأثیرات مالی راهبردهای پیشنهادی بازاریابی را برآورد کنند. آنها باید با تجزیه‌وتحلیل سربه‌سری، میزان بازگشت سرمایه، ارزش افزودهٔ اقتصادی و فایدهٔ مورد انتظار سهامدار آشنا باشند و بتوانند سودآوری هر مشتری، بخش‌های بازار، مجاری توزیع، منطقهٔ جغرافیایی و اندازهٔ سفارش را ارزیابی کنند.

- مدیران بازاریابی باید درک مناسبی از فناوری اطلاعات، ابزارها و رسانه‌ها به دست آورند تا بتوانند از اینترنت، بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده و بازاریابی تلفنی استفاده کنند. در حیطهٔ فنی، مدیران بازاریابی باید پیشینهٔ مهندسی یا فنی نیز داشته باشند.

- مدیران بازاریابی باید نقاط قوت و ضعف روش‌های ارتباطی مختلف را بشناسند تا بتوانند ارتباطات بازاریابی را به صورت یکپارچه انجام دهند.

- بازاریابان برای تفسیر داده‌ها و پدیده‌های مربوط به بازار، نیاز خواهند داشت که درک گسترده‌ای از روش‌های آماری و ریاضی مانند تحلیل خوشه‌ای، تحلیل مشترک، داده‌کاوی، تحلیل پاسخ‌های فروش، مدل‌سازی ترکیب عناصر بازاریابی و دیگر روش‌ها به دست آورند.

- بازاریابان به مهارت‌هایی جهت تفکر خلاق و نوین به منظور ایجاد جریان‌های جدید درآمد برای شرکت نیاز دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان