دانلود و خرید کتاب هزینه نهایی صفر جرمی ریفکین ترجمه سعید زرگریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هزینه نهایی صفر اثر جرمی ریفکین

کتاب هزینه نهایی صفر

نویسنده:جرمی ریفکین
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هزینه نهایی صفر

کتاب هزینه نهایی صفر نوشتهٔ جرمی ریفکین با ترجمهٔ سعید زرگریان و علیرضا خاکساران در انتشارات آموخته منتشر شده است. 

درباره کتاب هزینه نهایی صفر

سنت‌گرایان طرف‌دار بازار آزاد نمی‌توانند به‌راحتی بفهمند که آیندهٔ حاکمیت و اقتصاد در همدار (یعنی دنیایی از جنس مشارکت، اشتراک‌گذاری، دغدغهٔ بوم‌شناختی و روابط انسانی) است. جرمی ریفکین با مهارت تمام به توصیف عوامل تأثیرگذاری می‌پردازد که زمینه‌ساز این پارادایم جدید می‌شوند و زندگی شخصی و اقتصاد ما را دگرگون می‌کنند. این کتاب شرحی فوق‌العاده خواندنی از پیشرفت بزرگ بعدی است.

ریفکین به زیبایی توضیح می‌دهد که چگونه کاهش شدید هزینه‌های مبادله، ارتباطات و هماهنگی سبب توسعهٔ مناسبات گروه‌های کوچک در سطح جهانی می‌شود و بدین ترتیب تصمیماتی را که انسان می‌تواند برای سازماندهی اجتماعی خود بگیرد از اساس دستخوش تغییر می‌کند. این کتاب را بخوانید، لذتش را ببرید و دست‌به‌کار ساختن دنیای جدیدی شوید که در آن بازار و دولت نه‌تنها همدار را نابود نمی‌کنند، بلکه با آن هم‌راستا هستند.

نویسنده در کتاب هزینه نهایی صفر ما را با خود به آینده می‌برد؛ به جایی فراتر از مصرف‌گرایی و به سمت کسانی که خود تولیدکنندهٔ آنچه مصرف می‌کنند هستند و داشته‌هایشان را در همداری مشارکتی با دیگران شریک می‌شوند. این جلوهٔ معاصر «سوادشی گاندی» است. چشم‌انداز ملموس او دربارهٔ مردمی‌کردن نوآوری و خلاقیت در مقیاسی جهانی برای رفاه همگان هم الهام‌بخش است و هم شدنی.

خواندن کتاب هزینه نهایی صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب‌وکار پیشهاد می‌کنیم. 

درباره جرمی ریفکین

جرمی ریفکین متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۴۵ اقتصاددان و جامعه‌شناس آمریکایی و نویسندهٔ ۲۱ کتاب دربارهٔ تأثیر تغییرات اجتماعی و فناوری بر اقتصاد، نیروی کار، جامعه و محیط‌زیست است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «انقلاب صنعتی سوم» و «پایان کار» اشاره کرد.

نظرات کاربران

Behnud
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

کتاب دارای حجم بالایی و پر از اطلاعات می باشد. پایه کلی بر اساس اینترنت اشیا و فناوری های پیش رو که موجب کاهش هزینه ها می شود. به نظرم برای افرادی که در این زمینه پژوهش می کنند کاربردی

- بیشتر
Amirhosein Bagheri
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

اصلا نیاز نیست کتاب رو بخرید توی پادکست ها میتونید خلاصه اش رو گوش کنید و لذت ببرید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
تومان