دانلود و خرید کتاب تمرین ست گادین ترجمه علیرضا خاکساران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرین اثر ست گادین

کتاب تمرین

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمرین

کتاب تمرین اثری از ست گادین دربارهٔ ایده‌های خلاقانه و چگونگی عملی کردن آنها است که با ترجمهٔ علیرضا خاکساران در نشر آموخته منتشر شده است. 

درباره کتاب تمرین

ست گادین در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید. این کتاب برای همه است. کسانی که می‌خواهند رهبری کنند، بنویسند یا آواز بخوانند. در حقیقت این اثر برای کسانی است که به دنبال آموزش، نوآوری و حل مسائل هستند.

ست گادین معتقد است باید برای خلاق بودن باید شجاعت بیشتری داشته باشیم. نیروهایی که ما را از حرکت بازداشته‌اند مدت‌هاست که به دست فراموشی سپرده شده‌اند، اما دیگر وقت آن است که آن‌ها را ببینیم و کار خود را آغاز کنیم.

اگر چشمان خود را بگشاییم و بخواهیم ببینیم، راه روشن است. می‌توانیم از همین‌جا تمرین را آغاز کنیم و مطمئن باشیم که دل به دریا زدن در را به روی تغییری که به دنبال آن هستیم، باز خواهد کرد. در این کتاب با ست گادین همراه می‌شوید تا خلاقیت را در خود تقویت کنید. 

کتاب تمرین فرایند و رویکردی مستمر برای تبدیل‌شدن به فردی خلاق است بدون اینکه نگران نتیجه کارمان باشیم چون نتیجه در دست ما نیست. ما باید تلاش کنیم تا مسیر بهتر را برویم. 

خواندن کتاب تمرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به دنبال تجربه‌کردن زندگی خلاقانه هستند مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ست گادین

ست گادین متولد ۱۹۶۰ در مانت ورنون، ایالت نیویورک آمریکاست. او نویسنده، کارآفرین و سخنران است و در زمینهٔ کسب‌وکار فعالیت می‌کند. در دو رشتهٔ علوم کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه تافتس تحصیل و مدرک MBA خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. او این روزها بیشتر از طریق نوشته‌ها، کتاب‌ها و محصولات آموزشی خود درآمد کسب می‌کند.

نظرات کاربران

Usef Zarif
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

یک خروار درس گفتارهای کوتاه و امرو‌نهی‌طور دردی رو دوا نمیکنه. شاید درست باشن اما تغییری ایجاد نمیکنه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان