دانلود و خرید کتاب دانش تمرکز قدرتمند پیتر هالینز ترجمه فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش تمرکز قدرتمند اثر پیتر هالینز

کتاب دانش تمرکز قدرتمند

معرفی کتاب دانش تمرکز قدرتمند

کتاب دانش تمرکز قدرتمند نوشتهٔ پیتر هالینز و ترجمهٔ فرشید نادری نژاد است. انتشارات ایماد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۲۳ روش برای بهره‌وری، نظم بیشتر، تعلل و استرس کمتر در بر دارد.

درباره کتاب دانش تمرکز قدرتمند

در کتاب دانش تمرکز قدرتمند یاد می‌گیریم چطور تمرکز و بهره‌وری خود را با استفاده از روش‌هایی استراتژیک که از نظر علمی ثابت شده‌اند، افزایش دهیم و در زمانی کمتر به بازدهی ۲ برابر برسییم. شاید تاکتیک‌هایی که هم‌اکنون برای تمرکز و بهره‌وری دارید «مناسب» باشند، اما اگر ندانید که مغز شما از نظر روانی چطور کار می‌کند و فیزیک بدنیتان چطور است، نمی‌توانید آن را به حد عالی برسانید.

در این کتاب یاد می‌گیرید چطور همه چیز را کنار هم قرار دهید و تمرکزتان را افزایش دهید. یاد می‌گیرید کوتاه‌ترین مسیر برای افزایش تمرکز چه چیزی است. در این کتاب هر چیزی که در خصوص نظم و اراده است را یاد خواهید گرفت. یاد می‌گیرید چطور برای خودتان اهدافی مشخص کنید که غیر‌قابل‌اجتناب باشند، با ریشهٔ بیولوژیکی به‌تعویق‌انداختن کارها آشنا می‌شوید، مدیریت انرژی، ساعت زیستی و برنامهٔ طبیعی بدنتان را می‌شناسید.، یاد می‌گیرید چطور یک کار را به بهترین شکل انجام دهید و یاد می‌گیرید چطور موتور ذهنیتان را به اوج برسانید. فراموش نکنید برای اینکه در زندگی موفق شوید، باید در تمرکزکردن تخصص پیدا کنید.

خواندن کتاب دانش تمرکز قدرتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب دانش تمرکز قدرتمند

«همکارتان سرش را به دیوار می‌کوبد، آه می‌کشد و می‌گوید: "من خیلی استرس دارم، دنیا داره رو سرم خراب میشه، نوشابه مشکی ندارن!"

احتمالا شما به این سناریو می‌خندید، چون همهٔ ما شخصی را می‌شناسیم که مشکلات خیلی کوچک را بسیار بزرگ می‌کند. اگرچه، انتخاب کلمات، خیلی چیزها را در مورد کسی که آن حرف‌ها را می‌زند آشکار می‌کند. او از این شرایط حس بسیار بدی می‌گیرد، چون فکر می‌کند نبود نوشابهٔ مشکی، یک فاجعهٔ بزرگ است. اما ما نمی‌دانیم که در زندگی‌اش چه می‌گذرد، شاید دارد با یک مسئله خیلی سخت روبرو می‌شود. اما اگر شما مثل اکثر افراد باشید، احتمالا یک جملهٔ دلسوزانه می‌گویید و به کارتان بر می‌گردید.

استرس احتمالا یکی از کلماتی است که در دایره لغات‌مان بسیار از آن استفاده می‌شود. در واقع تبدیل به یک بهانهٔ محبوب برای توجیه بسیاری از رفتارهای بد شده است، و به همین دلیل در چند سال اخیر اهمیتش را از دست داده. اما استرس یک درک روان‌شناختی از خطر و واکنش بدن نسبت به آن است، چیزی که بسیار واقعی است و باید جدی گرفته شود، و این مسئله فقط به دلیل تمرکز بیشتر نیست. یادگیری نحوهٔ شناخت و مدیریت استرس به شکلی مناسب، موجب افزایش طول عمر و بهبود عملکرد در شرایط مختلف زندگی می‌شود.

منحنی یِرکس دودسون

هر شخصی سطح ایده‌آلی از استرس دارد که موجب بهبود عملکردش می‌شود. این سطح در حالتی بدست می‌آید که هوشیار باشید اما ترس شدیدی وجود نداشته باشد. بیایید فرض کنیم که در یک مسابقهٔ تلویزیونی هستید و موضوع سوالات این بخش لاک‌پشت‌ها هستند. شما در خصوص لاکپشت‌ها خیلی مطالعه کردید و اطلاعات زیادی دارید، بنابراین هیجان زده هستید و به توانایی‌تان برای پاسخ به سوالات، اطمینان دارید، به همین دلیل در سطح ایده‌آل استرس‌تان هستید. اما اگر موضوع کُشتی یونانی-رومی بود چطور؟ آیا همینقدر اطمینان داشتید یا می‌ترسیدید؟

یافتن این سطحِ ایده‌آل بستگی به این دارد که در آن لحظه از نظر روان‌شناختی چقدر هیجان زده‌اید اگر بیش از حد هیجان زده باشید، استرس منفی می‌گیرید و بیش از حد فکر می‌کنید، در نتیجه خراب می‌کنید. اگر به اندازهٔ کافی هیجان زده نباشید (حوصله‌تان سر رفته باشد یا اصلا علاقه نداشته باشید)، به اندازه کافی هوشیار نیستید که توجه کنید چون اصلا برای‌تان اهمیتی ندارد. تعادل بین این دو بخش، سطح ایده‌آل استرس است، شرایطی که در بهترین حالت عمل می‌کنید. کمی مضطرب هستید، اما نه خیلی زیاد. هوشیار هستید، اما نه بیش از حد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان