دانلود و خرید کتاب سرقت رویاها ست گادین ترجمه شیما رضائی هنجنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرقت رویاها اثر ست گادین

کتاب سرقت رویاها

معرفی کتاب سرقت رویاها

کتاب سرقت رویاها نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ شیما رضائی هنجنی است. انتشارات یار مانا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد تحولات آموزشی است.

درباره کتاب سرقت رویاها

مدرسه برای چیست؟ کتاب سرقت رویاها، کوشیده به این پرسش پاسخ دهد. این کتاب به موضوع تحولات آموزشی در کودکان و نوجوانان پرداخته است. این اثر در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده است. پرسش اصلی ست گادین در این کتاب این است که «مدرسه چیست؟». او از ما دعوت کرده است که به این پرسش بیندیشیم. آیا کارکرد مدرسه ایجاد جامعه‌ای منسجم، ارتقای دانش و فرهنگ است؟ آیا آنچه در مدرسه آموخته می‌شود دانش‌آموزان را برای زندگی در جهان کنونی آماده می‌کند و اشتیاق آنان را به چیزهایی که علاقه‌مندش هستند ارتقا می‌دهد و شوق یادگیری پیوسته را در آنان برمی‌انگیزد؟ آیا آنان را برای آنچه باید، برای حرکت به‌سوی آینده آماده می‌کند؟ یا برعکس؟ ترس، هم‌سانی، رقابت و فرمان‌برداری را در آنان تقویت می‌کند و خلاقیت، رؤیاپردازی و نوآوری را از بین می‌برد؟

نویسندهٔ این اثر پرسیده است در عصر ارتباطات که آموزش‌های گوناگون و گسترده در حوزه‌های مختلف به‌وفور در دسترس قرار دارد، آموزش و سنجش یکسان چه نتیجه‌ای دارد؟ در دنیایی که خلاقیت‌های فردی و کارهای مشارکتی و گروهی و بین‌رشته‌ای جهان را به پیش می‌راند، رقابت بر سر نمره و معدل و رتبه به‌واقع چه کارکردی دارد؟ سنجش یکسان، نمره، معدل، تست و کنکور آیا در نهایت افرادی خلاق و شاد و موفق بار می‌آورد؟ آموزش موجود در مدارس چه نسبتی با رؤیاهای دانش‌آموزان دارد؟ آیا رؤیاهای آنان را تقویت می‌کند؟ اگر «برادران رایت» رؤیای پرواز نداشتند و برای آن تلاش نمی‌کردند، دنیا چه شکلی بود؟ اگر لویی پاستور رؤیای ساخت واکسن را در سر نمی‌پروراند و برایش تلاش نمی‌کرد، چه؟ اگر فناوری‌های دیجیتال پا به عرصه نمی‌گذاشتند، چطور؟ اگر شما نیز پرسش‌هایی مشابه در سر دارید، کتاب سرقت رویاها را پایان دهید را بخوانید.

خواندن کتاب سرقت رویاها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ آموزگاران و همهٔ دانش‌آموزان و والدین آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان