دانلود و خرید کتاب هرگز تنها نخورید! کیت فراتزی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هرگز تنها نخورید! اثر کیت فراتزی

کتاب هرگز تنها نخورید!

معرفی کتاب هرگز تنها نخورید!

کتاب هرگز تنها نخورید! با عنوان فرعی رازهایی برای موفقیت نوشتهٔ کیت فراتزی و ترجمهٔ رضا اردلان است که شنیدار آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است. این اثر از مجموعهٔ خلاصه‌کتاب‌های شنیدار است و خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

دربارهٔ کتاب هرگز تنها نخورید!

به نظر شما کدام ویژگی افراد بسیار موفق است که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند؟ 

کیت فراتزی نویسندهٔ کتاب هرگز تنها نخورید! معتقد است که افراد بسیار موفق از قدرت روابط استفاده کرده و از آن بهره می‌گیرند.

این مهم‌ترین رازی بود که نویسنده در اوایل زندگی خود آموخت. 

این کتاب که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، نحوهٔ برقراری ارتباط و شبکه‌سازی را به مخاطبین خود آموزش می‌‌دهد. هرگز تنها نخورید! در مورد آنچه شما در زندگی می‌خواهید، نیست؛ بلکه در مورد آنچه شما از روابطتان می‌خواهید، است. براساس آموزش‌هایی که از این کتاب دریافت می‌کنید، می‌توانید از راه‌های مختلفی همچون لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و... با افراد جدید آشنا شوید و ارتباطات جدیدی شکل دهید.

سؤالاتی که در این کتاب به آن‌ها پاسخ داده می‌شود عبارت‌اند از: 

۱. بیل و هیلاری کلینتون چگونه شبکه‌سازی می‌کردند؟

۲. چگونه به یک هم‌صحبت خوب تبدیل شویم؟

۳. «فرارابط‌ها» چه کسانی هستند و چگونه می‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم؟

۴. برنامهٔ عملیاتی شبکه‌سازی چیست و چگونه می‌تواند به ما در رسیدن به اهدافمان یاری برساند؟

کیت فراتزی در ابتدای کتابش می‌گوید که شبکهٔ ارتباطات شخصی پیش‌نیازی برای رسیدن به موفقیت است.

بدیهی است که همهٔ ما برای رسیدن به اهداف و تحقق رؤیاهایمان به دیگران نیازمندیم. هیچکس نمی‌تواند بدون حمایت دیگران امیدی به پیروزی داشته باشد. حتی اگر ما به‌طور انفرادی در کار خود موفق باشیم و رشد کنیم، در‌نهایت روند موفقیتمان ثابت می‌شود و وارد مرحلهٔ رکود می‌شویم.

شما برای موفق‌بودن در حرفهٔ خود، نیازمند یک شبکهٔ ارتباطی قدرتمند هستید. سعی و تلاش بدون داشتن شبکهٔ ارتباطی شخصی مانند خانه‌ساختن روی زمین شنی است.

خواندن کتاب هرگز تنها نخورید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند شبکهٔ ارتباطی قدرتمندی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ کیت فراتزی

کیت فراتزی یک شبکه‌ساز بزرگ است و ارتباطات گسترده‌ای از هالیوود گرفته تا لابی‌های قدرت در واشنگتن دارد. او برای نوشتن کتاب هرگز تنها نخورید! با هزاران نفر از دوستان، همکاران و هم‌دانشگاهی‌های خود که در لیست مخاطبینش بودند، تماس گرفت. فراتزی فارغ‌التحصیل از دانشگاه ییل و مدرسهٔ کسب‌وکار شیکاگو است. او به انتخاب مجمع جهانی اقتصاد داووس، به‌عنوان یکی از رهبران جهانی برای فردا انتخاب شده است.

بخشی از کتاب هرگز تنها نخورید!

«سخاوت به معنای بخشیدن است. بخشیدن یعنی منفعت رساندن به هر کسی، بدون اینکه انتظار جبران از طرف مقابل داشته باشیم. سخاوت می‌تواند اعتماد و درک متقابل بسازد و روابط ما را با دیگران قوام بخشیده و عمیق‌تر کند. سخاوت داشتن در یک رابطه همانند کاشتن یک دانه گندم است؛ یک دانه می‌کاریم، اما چندین برابر برداشت می‌کنیم.

برخی افراد ارتباطاتشان را مثل یک سپرده کوتاه‌مدت می‌بینند و انتظار دارند که اگر کمک و سخاوتی نسبت به طرف مقابل داشتند، سریعاً جبران شود و منفعتش را ببینند، اما این نگرشِ صحیحی نیست؛ روابط انسان‌ها موجودیتی محدود ندارد. یک رابطه همچون یک تکه کیک نیست که اگر برشی از آن برداشتیم، کوچک‌تر شود. روابط مثل عضلات بدن هستند که هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کنیم، قدرتمندتر شده و بیشتر رشد می‌کنند.

فرد خودخواه هرگاه به کمک و حمایت دیگران نیاز دارد، با آنان ارتباط برقرار می‌کند؛ اما اگر دیگران به کمک او نیاز داشته باشند، او خود را از دسترس دیگران خارج می‌کند. ارتباطات چنین فردی، محکوم به فناست. رفتار اینگونه افراد باعث می‌شود که دیگران از آن‌ها دوری کنند. چه کسی حاضر می‌شود با فردی خودخواه همکاری کند؟

بنابراین بسیار مهم است که در ارتباطاتمان خودخواه نباشیم. درمان این آفت، وفاداری است. برای تغییر دادن دیدگاه خودخواهانه و تقویت روابط با افراد درون شبکه، باید وفاداری خود را به طور مداوم نشان دهید.

وفاداری می‌تواند اَشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید از فردی که در غم از دست دادن والدین خود سوگوار است، حمایت احساسی کنید و یا اگر برای دوستتان مشکلات مالی پیش آمده است، تا اندازه‌ای که می‌توانید به او کمک کنید. گاهی فقط نیم ساعت وقت گذاشتن برای چنین کارهایی می‌تواند باعث ایجاد رابطه‌ای طولانی‌مدت شده و در آینده برایتان سودآور باشد.»

نظرات کاربران

کاربر 7188175
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

من فکر میکردم صوتی هست ،ضمنا دوبار از من پول کسر شد

Saja
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

این کل کتاب نیست! فقط خلاصه‌ است!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان